X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשטן: אני מאושר, זה השיא יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם וסגניו, אבי לוזון ושטרן חלובה הגיעו יחד עם קשטן להסכמה: דרור קשטן הוא מאמן נבחרת ישראל החל מקיץ 2006
▪  ▪  ▪

מאמן הפועל תל אביב, דרור קשטן, עזב אמש (ד', 9.11.05) את מסעדת 206 בת"א, בתור המאמן הבא של נבחרת ישראל. לפני שעה קלה בפגישה שקיימו איצ'ה מנחם, שטרן חלובה ואבי לוזון, הם הודיעו לדרור קשטן שהוזמן למקום על מינויו למאמן נבחרת ישראל החל מקיץ 2006.
השלושה הבטיחו לאשר את מינויו בימים הקרובים. דרור קשטן היה נרגש בסיום הפגישה: "אני מאושר, זה הפיסגה שלי. בקרוב הנושא יועבר רישמית, ואז נצא לדרך".
איצ'ה מנחם שנשמע נרגש לא פחות מקשטן אמר: "דרור קשטן הוא המאמן הכי ראוי ואני שמח שהגענו להסכמה. בישיבת המזכירות הקרובה, עם החברים החדשים, נוכל לאשר את מינויו".
מנחם ולוזון. הגיעו להסכמה
ככל הנראה ימשיך קשטן לאמן את הפועל תל אביב עד סיום העונה, בעוד אברהם גרנט ימשיך לאמן את הנבחרת הלאומית. תנאי שכרו של קשטן יקבעו רק בעוד כחודש, המועד בו יתכנסו לראשונה חברי המזכירות החדשים.
הפועל ת"א הוציאה הודעה רשמית על מינויו של דרור קשטן, בה נכתב כי "דרור קשטן עדכן בתום הפגישה את יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, בתוצאות. הראל ברך את דרור על הבחירה ואמר שאין ראוי ממנו לאימון הנבחרת".

תאריך:  10/11/2005   |   עודכן:  10/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, הדר פרבר
בליכוד נערכים להקדמת הבחירות    ח"כ אורלב יגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת ואמר: "פרץ התחייב, כי עם בחירתו תפרוש מפלגת העבודה מהממשלה וזהו המבחן הראשון לאמינותו הפוליטית"    פינס: "מבחן התקציב הוא מבחן קריטי לפרץ"
יפעת גדות
אינדונזיה דיווחה על מקרה המוות ה-65    מומחים מאמינים כי אפריקה תהיה החזית הבאה במלחמה    הווירוס נמצא בציפורים במזרח אירופה וקיים חשש שעופות נודדים יעבירו אותו למזרח התיכון ולאפריקה
הדר פרבר
זוהה המחבל שביצע פיגוע במרכז היהודי בארגנטינה    השתייך לארגון החיזבאללה    זיהוי של שלושה מחבלים מתאבדים בפיגוע בבאלי הוביל את הרשויות למקום מסתורו של אחד מהטרוריסטים המבוקשים ביותר באסיה
יואב יצחק
פרץ, בנאום הניצחון: פרס, אנחנו אוהבים אותך    אני באמת זקוק לך. אני באמת רוצה אותך לידי    ננהיג מהפיכה חדשה    קורא לשרי העבודה: "תנו לי אשראי"
יפעת גדות
מתוך 58 ילדים אוטיסטים שסיימו את הניסוי בריטלין, 44 הגיבו טוב לתרופה והיו פחות מבולבלים ונסערים, ופחות היפראקטיביים ואימפולסיביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il