X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועידת העבודה תתכנס בקרוב להחליט על פרישת השרים מהממשלה פרץ מבקש מחבריו לסיעה תמיכה ושיתוף פעולה
▪  ▪  ▪

מפלגת העבודה עדיין רוגשת ורוחשת אחרי הפריימריז שנערכו במפלגה ביום ד' השבוע. פרס טרם השלים, כנראה, עם הפסדו. מקורביו של פרס מדווחים כי החליט לקחת "פסק זמן" ולחדול בינתיים מפעילות פוליטית מפלגתית. הם מציינים, כי הוא גם שוקל להפסיק את כל העשייה הפוליטית-המפלגתית שלו ולפרוש מהחיים הפוליטיים.
הבוקר (שישי, 11.11.05)) התקיים בבית המפלגה בתל אביב, כינוס מיוחד שנועד להוות טקס ההכתרה הרשמי של פרץ לראשות המפלגה. שמעון פרס שהודיע עוד מראש כי לא יגיע, לא היה השר היחיד שנעדר מהכינוס. גם השרה דליה איציק נעדרה. השר שלום שמחון לא נכח, אך עוד קודם לכינוס הודיע כי לא ישתתף.
במהלך הכינוס פנה פרץ לחבריו לתנועה וביקש מהם להניח את המחלוקות בצד ולפעול עימו בשיתוף פעולה. "תנו לי קרדיט... תנו לי צ'אנס", ביקש מחבריו לסיעה. הוא הוסיף, כי השנה הבאה תהיה שנת מהפך שבה יהיה סיכוי למפלגה לחזור לשלטון. פרץ גם ציין: "אם אכשל ממילא אצטרך לתת את הדין".
מזכ"ל המפלגה, ח"כ איתן כבל, הודיע כי בתוך כשלושה שבועות תתכנס ועידת העבודה לדון בהישארות השרים בממשלה. פרץ תומך בפרישת המפלגה מהממשלה בועד שמספר שרים מעוניינים להמשיך ולהישאר בממשלה.
לקראת הבחירות: העבודה מתחזקת; שינוי נופלת
סקר מעריב שפורסם בבוקר יום שישי מלמד, כי אם הבחירות היו מתקיימות עכשיו היתה זוכה העבודה ב- 27 מנדטים (לעומת 22 כיום); הליכוד 37 מנדטים (לעומת 40); וסיעת שינוי היתה מקבלת רק 9 מנדטים (לעומת 15 כיום).
בתחילת השבוע הקרוב יפגש עמיר פרץ עם ראש הממשלה, אריאל שרון, במטרה להגיע להסכמה על מועד חדש וקרוב לקיום הבחירות. בסביבת שרון רמזו כי שרון מעוניין בבחירות בהקדם האפשרי, ייתכן אף בתוך ארבעה חודשים, וזאת כדי למנוע מפרץ להערך לבחירות כנדרש ולבנות את בסיס כוחות במפלגת העבודה.

תאריך:  11/11/2005   |   עודכן:  11/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תביעה יוצאת דופן הוגשה נגד בית ספר נוצרי ביוסטון על-ידי תלמיד שלטענתו סבל מהתנכלויות בשל היותו יהודי    בית הספר מצידו טוען כי אין אפליה מסיבות דתיות
יוסי עבדי
אישה בת 24 מאוסטרליה, אשר סובלת ממוגבלויות גופניות ונפשיות מאז שנולדה, תובעת את הרופא שטיפל באימה, ומאשימה אותו בכך שלא היה ער להשלכות הרפואיות שבהמשך ההיריון    היא טוענת: "כלל לא הייתי צריכה להיוולד"
עידן יוסף
לטקס ההנצחה ליהודי שנחאי הגיעה גם בתו של הו פאנג שאן, הקונסול הסיני כללי לשעבר בוינה בירת אוסטריה, שהנפיק אלפי ויזות סיניות על-מנת לעזור יהודים לברוח בשואה
עומר שיקלר
שורה של אירועים יתקיימו לזכר רבין לציון 10 שנים לרצח    ביום ב' יתקיים טקס אזכרה ממלכתי בהר הרצל ובכנסת ישראל    בנוסף, יתקיימו אירועי תרבות ודת
עומר שיקלר
נפגשה עם חיילים ולוחמים אמריקנים    מנסה לגשר בין נציגי העדות השונות בממשל העירקי ולהשיג את תמיכת הסונים בבחירות לפרלמנט הצפויות עוד 5 שבועות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il