X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
אנשי שרון הודפים את הלחצים

"פרץ אינו מהווה איום לגבי שרון"

פרץ כועס על שרון - שדחה לדבריו את הפגישה עימו מיום א' ליום ה' אנשי שרון זועמים על היהירות והשחצנות של פרץ עוד בטרם התיישב על כיסאו החדש כיו"ר העבודה
▪  ▪  ▪

יושב-ראש מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, מאיים להפיל את הממשלה עוד השבוע, אם ראש הממשלה, אריאל שרון, לא יקיים עימו פגישה עוד לפני יום רביעי - המועד הקבוע עתה לדיון בהצעת המפד"ל לפיזור הכנסת - ויגיע עימו להסכם בדבר הקדמת הבחירות למועד מוסכם.
נודע, כי בסביבתו הקרובה של שרון לא מתרגשים, יתר על המידה, מדבריו של פרץ. ל- Nfc נמסר (יום א'), כי שרון לא מזלזל בפרץ. הוא מכיר אותו, אך "פרץ לא מהווה איום לגביו". שרון חושב שהוא (פרץ) "בהחלט איש מוכשר, עם יכולות. אבל כרגע נראה שהוא לא יכול לקחת את ראשות הממשלה". גורם המקורב לשרון ציין עוד, כי אין להתרגש גם מהאיום של פרץ לפזר את הכנסת - בהצבעה ביום ד' הקרוב, שכן מדובר בסך-הכל בקריאה טרומית, שבנסיבות שנוצרו, כאשר ברור שבלאו-הכי הולכים לבחירות מוקדמות, אין לה משמעות אמיתית.
פרץ מגלה, כי הוא שוחח עם יושב-ראש המפד"ל, זבולון אורלב, והגיע עימו לסיכום, לפיו אורלב ישאיר על כנה את ההצעה לפיזור הכנסת, כדי שניתן יהיה להכריע בה ביום ד'. בכל מקרה, אמר, אורלב הבטיח לתאם עימו את המהלכים בנושא זה. הצעת חוק דומה שהגיש ח"כ יצחק לוי (האיחוד הלאומי) לפיזור הכנסת תלויה ועומדת. לדברי ח"כ לוי, הוא יעמוד על כך שהיא תוכרע גם כן ביום ד'.
פרץ אמר, כי פגישה עם שרון נקבעה ליום א' (להיום), אך שרון החליט, לדבריו, בחוסר אחריות, לדחות את הפגישה ליום ה' מתוך כוונה "למשוך זמן". פרץ מאיים, כי הוא לא ייתן לשרון לשחק עם מפלגת העבודה. זה נגמר, אמר והדגיש, כי בכוונתו להביא לפרישה מיידית של מפלגת העבודה מממשלתו של שרון. הוא ציין, כי חברי הכנסת של העבודה יתמכו בהצעת החוק לפיזור הכנסת שעולה לדיון ביום ד', אם עד אז לא יגיע לסיכום עם שרון.
ח"כ פרץ אמר בראיון לערוץ 2 (פגוש את העיתונות, שלי יחימוביץ), כי מפלגת העבודה תתמודד בבחירות לראשות הממשלה, ותיזכה בהן; אך אם היא לא תיזכה - הוא, פרץ, לא יסכים להצטרפות המפלגה לממשלת אחדות. זו נוגד את הדמוקרטיה, אמר.
דבריו של פרץ עוררו, כצפוי, תגובות כעוסות. אנשי שרון טוענים, כי פרץ אינו מדייק והוא פועל עתה ומתבטא "ביהירות ובשחצנות". הוא אכן ביקש להיפגש עם שרון כבר ביום א', אך הפגישה נקבעה ליום ה'. ובכלל, נאמר, פרץ מתחיל לאיים על ראש הממשלה, עוד בטרם התיישב בכיסאו וזו אינה פתיחה טובה. נמסר עוד, כי שרון מבקש להתייעץ עם חבריו בליכוד ולגבש את עמדתו, בטרם ייפגש עם פרץ ויגיע עימו לסיכומים.
ואכן, שרון פועל עתה לגיבוש כל פלגי הליכוד. שיחות מתקיימות עם כל אחד מחברי הכנסת המכונים: המורדים. נודע, כי בסוף השבוע התקיימה שיחה גם עם ח"כ בנימין נתניהו, מתוך כוונה להגיע להבנות והסכמות באשר למועד הבחירות ולקיום הפריימריז בליכוד. היום (יום א') עומד שרון להיפגש עם יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער, במגמה להגביר את שיתוף הפעולה. כמו כן מבקש שרון לקיים פגישה עם שר האוצר, אהוד אולמרט.

תאריך:  13/11/2005   |   עודכן:  13/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
האם רצח רבין הולך ומשתכח משנה לשנה מן התודעה הציבורית? 10 שנים לרצח, ונראה כי יש מי שמשכיח את זיכרו, או לכל הפחות אינו מנציחו    אולי אתם, ילדים, תעזרו לנו למצוא להיכן נעלם רבין בעלוני השבת?
שלומי דיאז
שני צעירים שדדו ממנה לפני כחודשיים פלאפון ומאה שקלים    היכו אותה ופצעו אותה קשה
שלומי דיאז
תלמיד ישיבה נפצע קל מדקירה    זו קטטה שנייה השבוע בין הצדדים
יהונתן דחוח-הלוי
אתר אינטרנט המזוהה עם אל-קאעידה מפרסם דרשה של אימאם פלשתיני המבקש בתפילה מיוחדת מאללה להצליח דרכם של מנהיג אל-קאעידה אוסאמה בן-לאדן ושליחו בעירק זרקאווי - זו עדות נוספת לחדירת השפעת אל-קאעידה לשטחי הרשות הפלשתינית
עידן יוסף
לרגל יום השנה לפטירתה של רחל אמנו, מפעילה אגד קווים מיוחדים    צה"ל מאבטח את ההמונים המגיעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il