X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על השביתה הוחלט לפנות בוקר, לאחר שהמו"מ להסדרת זכויותיהם בטרם מכירת הבנק לא הסתיים בהצלחה לואי רוט: האוצר וההנהלה דאגו להעניק אינסוף הקלות למיליארדרים, שמתכוונים לרכוש את הבנק, אבל מפקירים את העובדים עיצומים בבנק דיסקונט
▪  ▪  ▪

יו"ר ועד העובדים של לאומי, לואי רוט, הכריז על השבתה, לאלתר, של כל סניפי הבנק. מהבוקר מושבתת כל הפעילות בסניפים - אין הפקדות ומשיכות, אין טיפול בצ'קים, אין מוקד טלפוני מאוייש, ולא ניתן לבצע פעילות בבורסה באמצעות לאומי. משרדי ההנהלה פועלים באופן מוגבל. במהלך היום מכנס לואי רוט את חברי המזכירות הארצית של ועדי העובדים כדי לקבוע אילו צעדים נוספים יש לנקוט.
ההחלטה להשבית את כל סניפי הבנק התקבלה לפנות בוקר, וזאת לאחר שמו"מ מרתוני שנוהל בשבוע שעבר לא הצליח. המו"מ מתנהל בעיקר מול מנכ"ל הבנק, גליה מאור. העובדים דורשים להבטיח את זכויותיהם בטרם יוכרע המכרז למכירת הבנק. המכרז מגיע ביום ב' לשלב ההכרעה, ולכן לוחצים העובדים להגיע עימם לסיכומים עוד עכשיו.
רוט אמר הבוקר, כי הוועד נאלץ להשבית את הבנק, כיוון שמשרד האוצר והנהלת הבנק הפקירו את העובדים ולא הותירו להם כל ברירה. "הם דאגו להעניק אינסוף הקלות למיליארדרים, שמתכוונים לרכוש את הבנק, אבל לא דאגו כלל ל-10,000 עובדי הבנק השכירים ומשפחותיהם. אם לנו לא יהיו זכויות – למשקיע לא יהיה בנק. 15 שנים שמרנו על שקט תעשייתי, אבל כעת אנחנו נלחמים על הבית ועל הפרנסה".
ועד עובדי לאומי מסר עוד, כי "עובדי בנק לאומי אינם דורשים זכויות חדשות, אלא את הקפאת הזכויות הקיימות שלהם ויישום של הסכם האופציות, שהובטח להם בהתחייבות כתובה של משרד האוצר. ההנהלה והאוצר מסרבים עד כה להבטיח לעובדים לעגן את זכויותיהם, והאוצר הודיע על סירובו לקיים את ההתחייבות בנוגע לאופציות לעובדים".
במשרד האוצר מתנגדים לדרישות האולטימטיביות של העובדים. נמסר, כי האוצר פועל להבטיח את זכויותיהם, אולם האוצר לא יסכים להיכנס לסחטנות מצד העובדים, המנסים, בעיצומו של המכרז, לקבל עוד ועוד הטבות שאינן מגיעות להם.
השיבושים במערכת הבנקאית מתקיימים גם בכמה בנקים אחרים. בבנק דיסקונט מנהלים העובדים עיצומים, וזאת נוכח ההסכם שנחתם בשבוע שעבר מצד הנהלת הבנק למכירת החברות לניהול קרנות נאמנות וניהול קופות הגמל לחברת כלל ביטוח. נמסר, כי הנהלת הבנק מרוקנת את הבנק מנכסים מרכזיים תוך זניחת העובדים המועסקים במסגרת החברות הנ"ל. עיצומים מתקיימים גם בבנק המזרחי ובבנק הבינלאומי הראשון.

תאריך:  13/11/2005   |   עודכן:  13/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, עידן יוסף
רות, שזכתה בפרס יוניצ"ף ובפרס ביאליק, כתבה בין היתר את הספרים הפופולריים "מעשה בחמישה בלונים", "הבית של יעל" ו"תירס חם"
יהונתן דחוח-הלוי
לקראת חידוש דיוני הפלגים הפלשתינים בקהיר מובילים החמאס והג'יהאד האיסלמי קו מדיני נוקשה שבמרכזו דרישה לחייב את ישראל לשלם מחיר מדיני על הארכת ההפוגה בפיגועים
הדר פרבר
מסרבת לבצע את הפעילות הגרעינית מחוץ לאדמתה ובכך לאפשר פיקוח של מדינות אחרות על התהליך    הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית תדון אם להעביר את הטיפול בנושא למועצת הביטחון של האו"ם
ענבל אביב, שלומי דיאז
על-פי התלונה של הצעירה, החשוד המיודד עם בן זוגה, נכנס אל ביתה ומיטתה לאחר שבן זוגה יצא לעבודה, ביצע בה מעשים מגונים וניסה לשדל אותה לקיים עימו יחסי מין    השחקן מכחיש את הטענות
יפעת גדות
מחקר בקרב אנשים קשישים שהוגדרו כמחוננים גילה כי ככל שמנת המשכל המוקדמת שלהם היתה גבוהה יותר - כך הם חיו יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il