X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חשוד שכפה יחסי מין על עובדות תוך איום לפגוע בהן אם יתנגדו ברחובות התלוננו שתי צעירות על אונס קבוצתי בחיפה: בן 16 חטף ילד והתעלל בו
▪  ▪  ▪

גל של מעצרים בחשד לתקיפות מיניות אירעו ביממה האחרונה ברחבי הארץ.
יחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי עצרה בכיר במוסד אקדמי באזור באר שבע בחשד לביצוע הטרדה מינית וניצול מיני של עובדות במוסד האקדמי.
על-פי החקירה שנפתחה בעקבות בירור פנימי של המוסד האקדמי, שתוצאותיו הועברו למשטרה, הבכיר נהג לכפות יחסי מין על מספר רב של עובדות תוך שהוא מאיים עליהן כי אם יתנגדו יפגע בהן ובפרנסתן. האיש חשוד גם בהטרדה מינית של עובדות נוספות תוך ניצול מרותו.
החשוד, בן 60, שהושעה מהמוסד האקדמי ובהמשך התפטר, נעצר ונלקח לחקירה. המשטרה גבתה עד כה עדויות מעשרות נשים ועובדים במוסד. מחר (14.11.05) הוא יובא בפני שופט.
במקרה אחר עצרה משטרת עירון תושב האזור בן 40, בחשד כי בחודשים האחרונים נהג לבצע מעשים מגונים בבתו בת השש. המעשים התגלו לאחר שאמא של הילדה הבחינה בבתה מנשקת את אחיה הקטן בצורה "מוזרה". היא שאלה את הילדה איפה למדה לעשות זאת ואז סיפרה הילדה כי "ככה אני עושה לאבא וזה עושה לו טוב". מעצרו הוארך בחמישה ימים.
במקרה נפרד, צעירה בת 20 מבת ים הזעיקה את המשטרה לרחוב בשכונת מגוריה. לדבריה הבחינה בצעיר תושב השטחים, בן 29, שביצע בה מעשים מגונים לפני מספר חודשים. שוטרים שהגיעו למקום ערכו סריקות ואיתרו אותו. בחקירתו התברר, כי הוא שוהה בארץ באורח בלתי חוקי. החשוד מכחיש אך יובא בפני שופט.
שני צעירים חשודים באונס לאחר בילוי
שני צעירים מרחובות נעצרו בחשד לביצוע אונס בשתי צעירות תושבות בת ים וכפר סבא. תחילת הפרשה ב-26 באוקטובר, כאשר צעירה הגיעה למשטרת כפר סבא והתלוננה על אונס שבוצע בה בדירה ברחובות. לדבריה, היא ובת דודתה נאנסו על-ידי שלושה צעירים.
התלונה הועברה למשטרת רחובות שהחלה בחקירה. בת הדודה, צעירה בת 21 מבת ים, אותרה אך סירבה להגיש תלונה בכתב ולכן נלקחה ממנה עדות מצולמת בווידאו. לדבריה, צעיר התקשר אליה והזמין אותה לבילוי. היא נענתה בחיוב והזמינה את בת דודתה מהשרון. בתום הבילוי הצעיר ושני חבריו נסעו לדירתו של אחד מהם ברחובות, ושם, לאחר שהישקו אותן במשקאות, תקפו אותן מינית וביצעו בהן אונס ומעשים מגונים.
בעקבות החקירה, אותרו בשבוע שעבר שני צעירים בני 23 ו-24 מרחובות ומעצרם הוארך עד היום. אמש אותר ונעצר החשוד השלישי. בחקירתם קשרו עצמם למעשים אך טענו כי יחסי המין היו בהסכמה. השלושה יובאו היום להארכת מעצר נוספת בבית המשפט בראשון לציון.
בן 16 חטף ילד והתעלל בו
בית המשפט בחיפה האריך היום בשישה ימים נוספים את מעצרו של נער בן 16 מחיפה. הוא חשוד כי לפני כשבוע חטף ילד בן 4 וביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים. הילד אותר כעבור 15 שעות על-ידי עוברת אורח כשהוא ישן בין מכוניות חונות.
לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום כתב אישום נגד תושב הקריות כבן 42. הוא נאשם בביצוע מעשי סדום, מעשים מגונים ובעילת נערה בת 13, בתה של חברתו לחיים.

תאריך:  13/11/2005   |   עודכן:  13/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג, עדי גלסקה
במכבי תל אביב מרוצים מיכולתו של השוער שמסיים את חוזהו בתום העונה    מאמצים להכשיר את ברקוביץ למשחק מול האקסית, מכבי חיפה
אלעזר לוין
השקעה ראשונה של החברה בארה"ב בתחום זה    תשקיע 300 מיליון דולר בבתי רופאים בארה"ב
גלית יצחק
היו אמורים לקבל את התשלום לפני 4 ימים אולם בשל ההסכם שנחתם בין האוצר לכונס הנכסים הרשמי, העברת התשלום מתעכבת    פרץ: גזילת הפנסיה היא אחד האירועים המבישים בישראל
אלעזר לוין
החברה שבשליטת מרדכי רובינשטיין קנתה ממשפחות עוז-סיני והררי חלק מבניין משרדים בתל אביב ב-1.75 מיליון דולר    התשואה - כ-13%    חבס, המחזיק בחלק אחר של הבניין, לא מוכר
הדר פרבר
ארגון 'הצלה יו"ש' ו'ארגון ללא גבולות' הבינלאומי מקימים מערך סיוע לקהילות היהודיות בצרפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il