X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האתר יעלה כערוץ תוכן בפורטל MSN ישראל מכיל מחקרים בתחום התפתחות הילד ובריאותו מפי רופאי הילדים והמומחים העולמיים בתחום הגלישה לאתר - חינם
▪  ▪  ▪

חברת פמפרס הודיעה (יום א', 13.11.05) על השקת אתר הורות עולמי בהשקעה של 5 מיליון שקלים. האתר יעלה כערוץ תוכן בפורטל MSN ישראל.
האתר מבוסס על מחקרים ונתונים של ה-INSTITUTE PAMPERS, מכון המחקר העולמי של פמפרס, המאגד בתוכו את מיטב המחקרים והמידע בתחום התפתחות הילד ובריאותו מפי רופאי הילדים והמומחים העולמיים בתחום.
יש לציין, כי ישראל הינה המדינה ה-8 באירופה, בהן פועל אתר האינטרנט של פמפרס. האתר זוכה באירופה למספר ביקורים ממוצע בחודש של קרוב ל-20% מהאמהות.
הגלישה לאתר הינה ללא תשלום והנרשמים יזכו למגוון הטבות ומתנות. לתקופת ההצטרפות הראשונה מציע האתר דיסק של שירי ילדים בביצוע כוכבת ערוץ הילדים, ליאת אחירון, המותאם ספציפית לשמו של התינוק, כפי שנמסר בעת הרישום לאתר.
האתר יכלול קו פתוח לפסיכולוגית ההתפתחותית של פמפרס, קארינה רבין; מאמרים מקצועיים בנושאים כגון: התפתחות, שינה, תזונה, בריאות, משחק ותנועה, בדגש כל הפרדה בין פעילות חוץ ופנים; מחקרים עדכניים בתחום ההריון, ההורות והילדות; קטגוריה אינטראקטיבית בה יכול הגולש לחוות, דרך עיני התינוק רגעים מרכזיים בשלבי ההתפתחות; לוח מעקב אחרי ההריון ועוד.
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, סופי בלום, מסרה כי מטרת האתר הינה להעניק להורים ולמטפלים את המידע העדכני ביותר בתחום המחקר על התפתחות התינוק.
"מדובר בפרויקט כלל עולמי שבא להדגיש את צרכי התינוק המשתנים בכל אחד משלבי ההתפתחות שלו. בפמפרס השכלנו להבין צרכים אלה, וייצרנו בהתאם את סדרת שלבי ההתפתחות של פמפרס - חיתולים שונים, המותאמים לכל שלב התפתחותי: שלב היניקה, שלב הזחילה ושלב ההליכה", אמרה.
"אנו מצפים שכמו בארה"ב ובאירופה - שם האתר נוגע באחוז גבוה מאוד של הורים המצפים ללידה וכן להורים אחרי הלידה - כך גם בישראל. אנו מצפים להגיע למעלה מ-20% מן ההורים", מציינת בלום.

למעוניינים להכיר את האתר: pampers.co.il
תאריך:  13/11/2005   |   עודכן:  14/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
חשוד שכפה יחסי מין על עובדות תוך איום לפגוע בהן אם יתנגדו    ברחובות התלוננו שתי צעירות על אונס קבוצתי    בחיפה: בן 16 חטף ילד והתעלל בו
אשר גולדברג, עדי גלסקה
במכבי תל אביב מרוצים מיכולתו של השוער שמסיים את חוזהו בתום העונה    מאמצים להכשיר את ברקוביץ למשחק מול האקסית, מכבי חיפה
אלעזר לוין
השקעה ראשונה של החברה בארה"ב בתחום זה    תשקיע 300 מיליון דולר בבתי רופאים בארה"ב
גלית יצחק
היו אמורים לקבל את התשלום לפני 4 ימים אולם בשל ההסכם שנחתם בין האוצר לכונס הנכסים הרשמי, העברת התשלום מתעכבת    פרץ: גזילת הפנסיה היא אחד האירועים המבישים בישראל
אלעזר לוין
החברה שבשליטת מרדכי רובינשטיין קנתה ממשפחות עוז-סיני והררי חלק מבניין משרדים בתל אביב ב-1.75 מיליון דולר    התשואה - כ-13%    חבס, המחזיק בחלק אחר של הבניין, לא מוכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il