X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין המוזמנים גם בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב דוד יוסף הכינוס השנתי מתקיים שלושה ימים בעיר מוסקבה
▪  ▪  ▪

אתמול (יום א', 13.11.05) נפתח הכינוס השנתי של מרכז רבני אירופה. הכינוס המתקיים השנה בעיר מוסקבה שברוסיה עומד בסימן של עידוד ותנופה לפעילות העניפה המתקיימת על-ידי רבני חבר העמים. לראשונה מזה שנים רבות מתקיים הכינוס בעיר מוסקבה שברוסיה, שהיתה עד לא מכבר בירת הקומוניזם וסמל למאבק בדת וברבנים.
בכינוס, הצפוי להימשך שלושה ימים, משתתפים מאות רבנים מרחבי אירופה ומישראל. מישראל יגיעו גם הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב שמואל אליעזר שטרן מבית דינו של הרב שמואל וואזנר, והמורה-צדק הרב יקותיאל פרקש מירושלים.
מטרת הכינוס היא לאגד רבנים מכלל מדינות אירופה תחת קורת גג אחת, על-מנת לדון בנושאים הלכתיים העומדים על הפרק, ובנושאים שונים הנוגעים לניהול חיי הקהילות היהודיות באירופה. ימי הכינוס מאפשרים לרבנים להתייעץ עם רבני קהילות מארצות אחרות על מצבים דומים הקיימים בקהילות שלהם והדרכים להתמודד איתם. כמו כן זוהי ההזדמנות השנתית של הרבנים הצעירים לקבל תמיכה הכוונה וברכה מחשובי הרבנים הוותיקים.
בכינוס השנה מתקיימות הרצאות ורבי שיח הנוגעים באופן מעשי לניהול חיי הקהילה בחיי היום יום, ענייני כשרות, נישואין, גיטין, גרות ועוד.
על ההשקפה הרוחנית של הכינוס אחראים הרבנים: אברהם יפה-שלזינגר גאב"ד דק"ק מחזיקי הדת בג'נבה, ירמיה כהן אב"ד פריז, יוסף דוד פרנקפורטר אב"ד דק"ק עדת יראים, פריז, לוי יצחק רסקין דומ"צ בהתאחדות קהילות החרדים בלונדון, ויהודה לייב לואיס, שעד לא מכבר כיהן כרב אב"ד אמסטרדם.
אירוע הפתיחה של הכינוס התקיים בבנין המרכז היהודי הקהילתי שבמוסקבה "מארינה רושאצ'ה" ומשם יצאו המתכנסים למחנה המיוחד של איגוד רבני חבר העמים אותו העמידו לרשות המתכנסים הרב של רוסיה, ברל לזר, ונרכש במימון של לב לבייב.
כינוס רבני אירופה שנערך אשתקד בווינה בירת אוסטריה, זכה לסיקורם של מאות כלי תקשורת ברחבי העולם, בין היתר בזכות השתתפותו של נשיא האיחוד האירופאי רומנו פרודי, אשר הגיע במיוחד בטיסה פרטית מבריסל לשאת דברים באזני הרבנים. כמו כן כיבד בנוכחותו נשיא אוסטריה, וקבלת פנים רשמית נערכה לאורחים בארמון העיריה בווינה במעמד ראש עיריית וינה. גם השנה תרשם נוכחות רבנית נכבדת ועיתונאים מהארץ ומהעולם יסקרו את הכינוס.
משרדי מרכז רבני אירופה, המאגד בתוכו מאות רבנים מכל רחבי היבשת, ממוקמים בבריסל שבבלגיה. בכוונת אנשי ההוצאה לאור של המרכז להדפיס את ההרצאות שיימסרו במהלך הכינוס בספר מיוחד.

תאריך:  14/11/2005   |   עודכן:  14/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מתרחבת הביקורת על כוונת שרת המשפטים להעביר סעיף לתיקון חוק בתי המשפט דרך חוק ההסדרים לפיו תינתן לשרה סמכות למנות "שופט עמית"
עומר שיקלר
משרד התחבורה מקצר את ההליכים להסבת רכב להנעה בגז    כ-500 כלי רכב כבר הוסבו רשמית    20 מוסכים מורשים נפתחו
גלית יצחק
עו"ד מיכל בלייך הודיעה על סיום תפקידה בסלקום    מנכ"ל סלקום הודיע על שינויים במבנה החברה    אגף מערכות המידע ישולב בתוך חטיבת הטכנולוגיות
עומר שיקלר
הודיע לשר האוצר על כוונתו לפרוש    מתכוון לחזור לעסקים פרטיים, לאחר תקופת צינון
גלית יצחק
ביה"ח בילינסון החל לטפל בחולים הסובלים משברים בחוליות עמוד השדרה, באמצעות שיטה זעיר פולשנית המשחזרת חוליות בניתוחי שברים בעמוד השדרה    השיטה מקצרת את זמן הניתוח ואיבוד הדם מועט לעומת ניתוחים פתוחים המבוצעים כיום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il