X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עמרי שרון יילך כנראה לכלא מסכים להודות גם בחלק מהעבירות החמורות משפטו ייפתח בבוקר (יום ג') בבית משפט השלום בתל אביב עמרי ייאלץ לפרוש מהכנסת ומפעילות פוליטית פנינה רוזנבלום היא הבאה בתור להיכנס כחברת כנסת
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הגיע לעיסקת טיעון עם ח"כ עמרי שרון, לפיו יודה שרון במרבית האישומים נגדו, כולל בחלק מסעיפי האישום החמורים, ובתמורה יסכים היועמ"ש להקלה בעונשו. כך דיווחו הערב ערוצי הטלוויזיה 1 ו-2.
שרון מואשם בשורה של עבירות על חוק המפלגות וכן עבירות על חוק העונשין: רישום כוזב במסמכי תאגיד, הפרת אמונים בתאגיד ושבועת שקר. על-פי עיסקת הטיעון, נראה כי עמרי שרון נאלץ לקבל על עצמו סיכון של עונש מאסר בפועל, למרות שהתנגד לכך בתקיפות קודם לכן ואף הציג במכתב מטעמו את עמדתו. הצדדים ייטענו לעונש בבית המשפט, אך הם חלוקים עדיין באשר לעונש שייגזר.
משפטו של עמרי שרון ייפתח בבוקר (יום ג') בבית משפט השלום בתל אביב, בפני נשיאת בית המשפט, עדנה בקנשטיין. עמרי מיוצג על-ידי עורכי הדין דן שינמן ונוית נגב.
- מסמך: כתב האישום המלא
- מסמך: מכתבו של עמרי שרון
בשל ההתפתחות הנ"ל, ועם הרשעתו, ייאלץ עמרי שרון לפרוש מחברותו בכנסת, ולסיים, בשלב זה, את פעילותו במערכת הפוליטית. פנינה רוזנבלום היא הבאה בתור ברשימת הליכוד להיכנס כחברת כנסת. במערכת הפוליטית מציינים, כי עמרי שרון "שכב למעשה על הגדר" בשביל אביו, ראש הממשלה אריאל שרון. החלטת עמרי ללכת על עיסקת טיעון, נועדה, בראש וראשונה, לחסוך לו ולאביו את ההכרח להעיד בבית המשפט, עם כל הקושי והחשיפה הכרוכים בכך.
כתב האישום הוגש לבית המשפט, לאחר שכבר נוהל מו"מ על עיסקת טיעון והצדדים לא הסכימו על פרטי האישומים בהם יודה עמרי שרון. ההסדר שבו דובר התפוצץ לפני כמה חודשים, מאחר והיועץ התעקש כי במרכיבי העונש שיגזרו על שרון יהיה גם מאסר בפועל, ואילו עמרי שרון היה מוכן להודות בעבירות המיוחסות לו אך ורק אם הדבר ייגמר, לכל היותר, בעונש של עבירות שירות.
סלע מחלוקת נוסף שהתגלה היה דרישתו של מזוז לכלול בכתב האישום עבירות שעניינן רישום כוזב במסמכי תאגיד, בעוד עורכי דינו של עמרי שרון טענו כי היועמ"ש מחמיר עם עמרי שרון מעל ומעבר למה שנקבע בחוק המפלגות, שהוא החוק הרלוונטי לענישת גורם שחרג מן האיסורים הקבועים בחוק מימון מפלגות. עתה, כאמור, הסכים שרון לקבל על עצמו עונש משמעותי יותר, ומכאן ההסכמה לעיסקת טיעון.
על-פי כתב האישום, בתקופה שבין יולי 1999 לפברואר 2000 קיבל עמרי שרון כספים מתאגידים בארץ ובחו"ל, בסכומים העולים על שישה מיליון ש"ח עבור מערכת הבחירות של קמפיין שרון בפריימריז 99. הכספים נתקבלו והוצאו באמצעות חברת אננקסט מחקרים. סכומים אלה עולים באופן משמעותי על המותר בחוק המפלגות, התשנ"ב-1992 הכספים, שימשו, בסופו של דבר, לקמפיין הבחירות של שרון האב בבחירות לראשות הממשלה. בנוסף מואשם עמרי שרון, יחד עם מי ששימש מנכ"ל החברה, גבריאל מנור, במסירת דיווחים כוזבים לרשויות על מהלכיה של החברה.

תאריך:  14/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נמרוד דוויק
יום הזיכרון לטרנסג'נדרים שנרצחו ברחבי העולם יצוין בטקס שיתקיים באולם הישיבות בעיריית תל אביב    בישראל עדיין לא נרשם רצח כזה
יוסי עבדי
בכיר ארגון החמאס, מחמוד א-זהאר, מבהיר בראיון לאתר איסלאמי: "החמאס ימשיך להחזיק בנשקו במקביל להשתתפותו בבחירות למועצה המחוקקת"    מדגיש: "כניסתו של החמאס לפרלמנט תביא להשמדת שרידי הסכם אוסלו"
עידן יוסף
הסיבה: חניכי בני עקיבא שרו את "אני מאמין"    נציג התנועה: טקס ממלכתי מסיימים בהימנון המדינה ולא בהימנון של תנועת נוער
יואב יצחק
יו"ר העבודה מקבל לידיו את המכתבים    מבקש להגיע לישיבת הסיעה (יום ג') כדי להשיג ייפוי כוח לניהול מו"מ    מרכז העבודה יזומן ליום א' לדון בפרישה מהממשלה
נוה יוסף
המשנה לפרקליט המדינה, שי ניצן, קורא ללשכת עורכי הדין שלא לרשום את פעיל הימין, נועם פדרמן, כמתמחה זאת לאור הרשעותיו הרבות בפלילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il