X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בימים אלה נפתחה קטגוריה חדשה בערוץ 444 -TVMall בטלוויזיה, שבה יתאפשרו תרומות ישירות, בצורה פשוטה ונוחה, באמצעות השלט השירות יושק ראשון למען חיילי צה"ל באמצעות האגודה למען החייל
▪  ▪  ▪

גלית בן שמחון, מנכ"ל ערוץ 444 TV Mall - קניון המותגים האינטראקטיבי הראשון, הודיעה היום (ג', 15.11.05) על השקת קטגוריה חדשה לתרומות ישירות באמצעות השלט בטלוויזיה.
השקת הקטגוריה תעשה לראשונה למען החיילים ובאמצעות האגודה למען החייל. בעתיד הקרוב ניתן גם יהיה לרכוש מוצרים למשלוח ישיר לחיילים בבסיסים, כאשר חלק מההכנסות מהמכירות יהיו תרומה לאגודה. הקמת השירות החדש והפעלתו הינם בחינם ומהווים תרומה של ערוץ 444 טיוימול לקהילה ולחברה בכלל ולאגודה למען החייל בפרט.
גלית בן שמחון: "כחלוצי הטלוויזיה האינטראקטיבית המסחרית, אנו מחוייבים לתרום את חלקנו לקהילה ולאפשר לגופים כמו האגודה למען החייל להשתמש בפלטפורמה השיווקית החדשנית על-מנת לקדם את מטרותיה. השירות החדש יאפשר לכל אחד ואחת להביע אהבה ולפנק את המשפחה והחברים, ובמקביל לתרום לאגודה למען החייל. אני מקווה כי יוזמה זאת תהיה ראשונה מיני רבות, עם ארגונים רבים אחרים".
"הנכונות של TVMall להעמיד לרשותנו את ערוצי השיווק החדשניים מחממת את הלב ומאפשרת לנו להרחיב ולהעמיק את פעילותנו בגיוס תרומות למען חיילי צה"ל", מסרה עדית יערון, סמנכ"ל השיווק של האגודה למען החייל. "אני מאמינה כי בעתיד נוכל להרחיב את הפעילות ב'חנות הווירטואלית' ולאפשר לציבור גם לרכוש מוצרים מיוחדים תוך יצירת שיתופי פעולה עם גופים עסקיים נוספים".
האגודה למען החייל הינה הארגון המוביל במתן שירותי רווחה לחיילי צה"ל על בסיס התנדבותי. האגודה פועלת בתחומי הפנאי, הסיוע והחינוך, ומשקיעה משאבים ומאמצים רבים בדאגה לחיילים. בין היתר, פועלת האגודה ללא ליאות להקמת מרכזי תרבות, חדרי כושר, אולמות ספורט ועוד; מארגנת נופש וימי כיף ללוחמים ותומכי לחימה; מפעילה מזנוני דרכים בפרישה ארצית; מעניקה לחיילים בודדים את החיבוק החם שהם כה זקוקים לו באמצעות טיסות לביקור בני משפחה, ליל סדר מרכזי ועוד; מסייעת לחיילים ממשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית ועוד.

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עמרי הודה בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן    בכך חסך לעצמו את הכורח להעיד וכן גרירת אביו, ראש הממשלה, למסירת עדות    מבקש להימנע מעונש כבד
עידן יוסף
הרב מרווין הייר, מייסד ודיקן מרכז שמעון ויזנטל בלוס אנג'לס, לאחר הפגישה: "מי שמכבד את עבודתו של שמעון ויזנטל המנוח נקרא לפעול להעמדה לדין של פושעים נאצים האחראים לשואה. זה אינו מאבק לנקם, אלא לעשיית צדק"
יפעת גדות
שני מחקרים הראו יתרונות בריאותיים לנטילת אספירין בקרב נשים בגיל הבלות    הגן מפני שבץ
מחלקה ראשונה
דיווחים שוטפים באתר זה מהנעשה בכנס    משתתפים: שר הבינוי והשיכון, שר התחבורה, ראש מינהל תיכנון במשרד הפנים, נשיא התאחדות הקבלנים ועוד
נוה יוסף
העיתונאי יעקב העליון נאשם בביצוע בעילה אסורה ומעשים מגונים בשתי אחיות צעירות    הפרשה נחשפה לאחר שאשתו, יעל העליון, התאבדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il