X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות שהכחיש תחילה, כעת הודה כי לקח אך טען כי היה בידיו היתר לכך בגלי צה"ל נחשף, כי באחת מהמצלמות הנסתרות במשכן הכנסת, תועד חזן כשהוא נכנס ללא היתר למחסן בו נשמרות מערכות ההצבעה הישנות ויוצא משם כשבידיו ציוד המערכות הינן ראיות בחקירה נגד חזן
▪  ▪  ▪

יו"ר הכנסת וקצין הביטחון של הכנסת מנהלים בימים אלה חקירה כנגד ח"כ יחיאל חזן, בחשד כי ניסה להעלים ראיות הקשורות להאשמות נגדו בפרשת ההצבעות הכפולות. כך דווח הבוקר בגלי צה"ל (יום ג', 15.11.05).
ח"כ חזן הואשם כי הצביע במקומה של ח"כ ענבל גבריאלי שלא נכחה, בהצבעה על התקציב. חזן הכחיש את ההאשמות וטען כי מערכת ההצבעות הישנה היתה מקולקלת ולכן נראה היה כאילו הצביע כפול.
על-פי הפרסום בגלי צה"ל, באחת מהמצלמות הנסתרות במשכן הכנסת, תועד חזן כשהוא נכנס למחסן בו נשמרות מערכות ההצבעה הישנות, ויוצא משם כשבידיו ציוד. על-פי רישומי קצין הביטחון, ח"כ חזן לא קיבל היתר לכך.
בשעות הצהריים, ולמרות שהכחיש תחילה כי לקח ציוד מהמחסן, החזיר ח"כ חזן את הציוד שלקח ממחסן הכנסת ואמר לעיתונאים כי מדובר באי הבנה וכי סבר כי קיבל אישור לקחת את הציוד.
התנועה למען איכות השלטון: חקירה פלילית
התנועה למען איכות השלטון קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירה פלילית נגד ח"כ יחיאל חזן, בגין חשד לשיבוש הליכי משפט, לאור הפרסום הנ"ל. התנועה אף קוראת ליו"ר הכנסת לאפשר למשטרה להיכנס למשכן הכנסת, במידת הצורך, על-מנת לחקור את החשדות החמורים הללו.
התנועה הזכירה במכתבה, כי פרשת ההצבעות הכפולות, בה נחשד ח"כ יחיאל חזן בהצבעה כפולה, היא "אחת הפרשות המקוממות ומביכות יותר עבור הדמוקרטיה הישראלית". כן ציינה התנועה, כי "על אף החשדות נגדו, ח"כ חזן אחז בקרנות המזבח ולא ויתר, תחילה, על חסינותו הדיונית". עוד נמסר, כי התנועה עתרה לבג"צ נגד החלטת ועדת הכנסת שלא להסיר את החסינות, ורק אז נאות ח"כ חזן לוותר על חסינותו. הוגש כתב אישום נגד ח"כ חזן, ומשפטו תלוי ועומד. במשפטו, כלל הידוע לתנועה, טוען ח"כ חזן לכאורה כי רישום ההצבעה של חברת הכנסת נשוא האישום אירע עקב פגם במערכת ההצבעה.
על-פי הפרסומים בתקשורת, מערכת ההצבעה האמורה – אשר הוחלפה בינתיים – מאוחסנת במחסן בכנסת. בראיון בגלי צה"ל, כאשר נשאל אם נכנס למחסן של הכנסת והוציא ממנו משהו, העיד ח"כ חזן בעצמו, לכאורה, כי אכן פעל בציוד ההצבעה, באומרו: "... ביקשתי לקבל את התיעוד כדי לבדוק אותו, אני צריך אותו למשפט. אתמול פניתי לדוד לב ... והוא אמר לי שלא מוצאים את זה. אמרתי לו, אנחנו שמנו את זה בצד הבוקר אני אראה לו איפה שמנו את זה". נוכח טענות לפיהן, לכאורה, אף במועד נוסף לאחר מכן נכנס למחסן, ח"כ חזן לכאורה התחמק שלוש פעמים מהשאלה אם נכנס למחסן ובסוף הכחיש שנכנס למחסן.
"אם יש בפרסומים אלה אמת", אומרים בתנועה, "ואם ח"כ חזן נגע במערכת ההצבעה המאוחסנת או נטל חלק ממנה, הרי עולה חשד, מעבר להמשך חילול וביזוי היכל הדמוקרטיה הישראלית, לעבירה פלילית של שיבוש הליכי משפט".
בנסיבות אלה, מציינת התנועה, כי הצורך בפתיחה בחקירה פלילית באופן מיידי, ברור לכל. התנועה מוסיפה וכותבת, כי "יהא אשר יהא המצב המשפטי לגבי חסינות משכן הכנסת, חזקה על יו"ר הכנסת כי, למען אמון הציבור בכנסת ישראל, לא יתנגד לכניסת גורמי המשטרה למשכן לשם עריכת החקירה במידת הצורך".

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בימים אלה נפתחה קטגוריה חדשה בערוץ 444 -TVMall בטלוויזיה, שבה יתאפשרו תרומות ישירות, בצורה פשוטה ונוחה, באמצעות השלט    השירות יושק ראשון למען חיילי צה"ל באמצעות האגודה למען החייל
יואב יצחק
עמרי הודה בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן    בכך חסך לעצמו את הכורח להעיד וכן גרירת אביו, ראש הממשלה, למסירת עדות    מבקש להימנע מעונש כבד
עידן יוסף
הרב מרווין הייר, מייסד ודיקן מרכז שמעון ויזנטל בלוס אנג'לס, לאחר הפגישה: "מי שמכבד את עבודתו של שמעון ויזנטל המנוח נקרא לפעול להעמדה לדין של פושעים נאצים האחראים לשואה. זה אינו מאבק לנקם, אלא לעשיית צדק"
יפעת גדות
שני מחקרים הראו יתרונות בריאותיים לנטילת אספירין בקרב נשים בגיל הבלות    הגן מפני שבץ
מחלקה ראשונה
דיווחים שוטפים באתר זה מהנעשה בכנס    משתתפים: שר הבינוי והשיכון, שר התחבורה, ראש מינהל תיכנון במשרד הפנים, נשיא התאחדות הקבלנים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il