X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנבחרת של חוס הידינק מחקה פיגור 1:0 מהמשחק באורוגוואי, ולאחר 120 דקות ניגשו שתי הקבוצות לבעיטות הכרעה. שתי עצירות של מארק שוורצר קבעו: אוסטרליה במונדיאל לראשונה מאז 1974
▪  ▪  ▪

נבחרת אוסטרליה, שמאז 1974 לא שיחקה במונדיאל, העפילה לטורניר הגדול מכולם לאחר ניצחון בבעיטות הכרעה מול אורוגוואי 2:4. למרות החמצה של הקפטן מארק וידוקה בבעיטה הרביעית של נבחרתו, השוער האוסטרלי מארק שוורצר הצליח לעצור שתי בעיטות - של דריו רודריגז ומארסלו זלייטה - כדי להעניק את לאוסטרליה הישג ענק.
מחצית ראשונה:
דווקא האורחים, שיכולים להסתפק בתיקו, פתחו בלחץ אדיר על שערו של מארק שוורצר. הכדורים הנייחים של 'אל צ'ינו' אלברו רקובה מאינטר סיכנו פעם אחר פעם ואיימו לתת לאורוגוואי שער חוץ יקר מפז.
בצד השני היה זה השוער פביאן קריני פביאן קריני שלקח בעיטה מסוכנת של מארק וידוקה. הקצב ב-20 הדקות הראשונות היה מסחרר וההזדמנויות ליד השערים לא פסקו. רקובה כמעט עקץ במתפרצת, אך הבעיטה החזקה שלו חלפה בסמוך לקורה.
חוס הידינק הרגיש שהוא זקוק לשינוי ושלח למגרש את הארי קיואל כבר אחרי חצי שעה של משחק. זה השתלם כעבור חמש דקות בלבד: קשר ליברפול החל במהלך יפה, מארק וידוקה נכנס לרחבה, שחרר בעיטת דרדלה שהגיעה למארק ברשיאנו וקשר פארמה הפציץ משמונה מטרים לרשת העליונה. 0:1 לאוסטרליה.
מחצית שנייה:
אוסטרליה סיכנה בקרן מסוכנת, אבל ההחמצה הגדולה במשחק הגיעה בצד השני. קרן של רקובה מצאה את ריצ'ארד מוראלס חופשי לגמרי בצורה מפליאה. צ'יגה הענק נגח משבעה מטרים כדור שקפץ על הדשא ועלה מעל המשקוף.
המשחק שגם במחצית הראשונה היה קשוח, הפך לכסאח ברוטאלי ולא ברור איך שתי הקבוצות נשארו עם 11 שחקנים. הכרטיסים הצהובים חולקו על ימין ועל שמאל והאוסטרלים ניסו להשיג שער שני, כדי למנוע הארכה. ברשיאנו היה הקרוב ביותר - הבעיטה שלו בחצי וולה טסה סנטימטרים מעל המסגרת.
בדקה ה-80 היה זה קיואל, שאצל רפא בניטז נמצא ברשימת הפצועים, שהוכיח שהוא כשיר ועשה מבצע יפה שהסתיים בבעיטה מצד ימין. קריני הדף לקרן.
הארכה:
ההתמודדות המרתקת נמשכה ל-30 דקות נוספות. שתי הקבוצות האטו את הקצב והמצב הטוב ביותר היה של האוסטרלים שבדחיפת 82 אלף אוהדיהם הגיעו ניצלו ערבוביה ברחבה לאיום על השער של קאריני, אך חלוץ יובה, מארסלו זלאייטה היה שם כדי להרחיק את הסכנה.

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  16/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
אברושמי מבקש מבית המשפט המחוזי לאפשר את שחרורו המוקדם מהכלא    "כיצד יכול להיות שמשחררים רוצחים ערבים לפני סיום ריצוי עונשם בעוד שאותי מסרבים לשחרר"?
ענבל אביב
הרווח מהווה גידול של 12% לעומת הרבעון הקודם וקיטון של 19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד    הכנסות סלקום ברבעון השלישי של שנת 2005 הסתכמו ב- 1.32 מיליארד ש"ח
גלית יצחק
אחד משני הנוגדנים המרכיבים את התרופה XTL-6865 המיועדת לחולי צהבת C נמצא יעיל כנגד וירוס הצהבת מסוג C
ענבל אביב
ענף המסעדנות, בתי הקפה והפאבים נמצא בראש רשימת הענפים החלשים והמסוכנים ביותר    ענף המלונאות והתיירות נמצא בין הענפים שרשמו הטבה משמעותית    כ-43,200 חברות עמדו בסכנת סגירה בחודש אוקטובר
נוה יוסף
החברה תשלם למינהל מקרקעי ישראל סכום של - 55 מיליון ש"ח, המשקף מחיר ממוצע של כ-30,000 דולר קרקע ליחידת דיור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il