X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
50 חברות ישראליות משתתפות במדיקה - התערוכה הבין-לאומית הגדולה למכשור רפואי המתקיימת בדיסילדורף שבגרמניה דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא: כ- 700 חברות ישראליות פעילות בתעשיית מדעי החיים בתשעת החודשים הראשונים של השנה חל גידול של 39% ביצוא ענף מדעי החיים, והוא הסתכם בכ- 2.47 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪

50 חברות ישראליות משתתפות בתערוכת מדיקה - התערוכה הבין-לאומית הגדולה למכשור רפואי המתקיימת בדיסילדורף שבגרמניה בתאריכים 19-16 בנובמבר, כך מסר דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא.
הוא ציין, כי 18 חברות ישראליות יציגו בשלושה ביתנים לאומיים שהוקמו ואורגנו על-ידי מכון היצוא, ביניהןOHK , Etview , BioSight ועוד. בתערוכת מדיקה צפויים לבקר למעלה מ- 130,000 מבקרים ו- 4,200 מציגים מכל רחבי העולם.
ישראל - מעצמה בתעשיית מדעי החיים
בישראל פועלות כ- 700 חברות ישראליות בתעשיית מדעי החיים, מתוכן 55% מהחברות בתחום המכשור הרפואי, 13% בתחום הפרמצבטיקה, 21% בתחום הביוטכנולוגיה ו- 5% מהחברות בתחום המחשוב הרפואי.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל יצוא ענף מדעי החיים (כולל - תרופות ומכשור רפואי) ב- 39% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והוא הסתכם בכ- 2.47 מיליארד דולר.
ארצי ציין, כי ישראל היא הספק השני בעולם לפתרונות מכשור רפואי, והיא ידועה כמובילה במחקר ביוטכנולוגי - מה שהופך אותה למוקד התעניינות עולמי בכל הקשור לתעשיית מדעי החיים. ארצי מונה את הסיבות להצלחת הענף, ועומד על הקשר שבין המחקר הבסיסי לתעשיה - לכל 7 האוניברסיטאות המובילות, כמו גם ל- 5 בתי חולים, יש חברה כלכלית שתפקידה למסחר את הקניין הרוחני של האוניברסיטה.
בנוסף לכך, קיימת השקעה ממשלתית בהקמת תעשיית הון סיכון, שהלכה והתפתחה ומוערכת כיום ב- 10 מיליארד דולר. סיבות נוספות להצלחת הענף: רמת השכלה גבוה יחסית בארץ (ל- 20% מהאוכלוסיה יש תואר אוניברסיטאי) ותוכניות המדען הראשי, הקרנות הדו-לאומיות, החממות הטכנולוגיות ועוד.

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  16/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
שיעורי הצמיחה הגבוהים של ויאטנם, השת"פ הכלכלי והגידול החד בסחר עמה - כל אלה הביאו את משרד התמ"ת להכריז על ויאטנם "מדינת יעד" ליצואנים ישראלים
עידן יוסף
עד להחלטת בית הדין לעבודה בנושא משעה ההסתדרות את השבתת שירותי הקבורה
ברוך לוי
ועדת המחקר בראשות המדען הראשי בתמ"ת, ד"ר אלי אופר, אישרה 15 תוכניות מחקר ופיתוח בהיקף השקעה של כ- 35.5 מיליון ש"ח    התוכניות שאושרו - בתחומי התקשורת, ביוטכנולוגיה, אלקטרוניקה ועוד
שלומי דיאז
קרעו שקים בהם אוחסן הפרי    נתפסו על-ידי חיילים שהעבירו אותן למשטרה
ברוך לוי
40 חברות מזון משתתפות בסיוע מכון היצוא בתערוכת "כושר פסט" הנערכת השבוע בארה"ב    יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא מעריך: השנה צפוי גידול של 25% ביצוא המזון לארה"ב    טוען: ארה"ב מהווה פוטנציאל ענק ליצואני המזון הישראלים - שוק המזון הכשר מוערך בכ- 165 מיליארדי דולרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il