X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שעות לפני פגישתו עם השר שלום, אבו מאזן מאשים:

הרשות: "ישראל מעוניינת במלחמת אחים"

אותו אבו מאזן - שני מסרים שונים: בפגישתו עם שר החוץ, סילבן שלום, בתוניס הדגיש היו"ר אבו מאזן את הצורך בחיזוק הקשרים בין ישראל והרשות בנאום לטלוויזיה הפלשתינית קולו של אבו מאזן היה מעט שונה: "ישראל זורעת מלחמת אחים ומתנהגת כאילו איננו קיימים".
▪  ▪  ▪

בעוד יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, נמצא ביריד המדע בתוניס ודואג לשלוח "דרישת שלום לשרון" באמצעות שר החוץ הישראלי, הקולות מבית נשמעים מעט שונים. נציגי הרשות ממשיכים להאשים את ישראל בכך שהיא מנסה לזרוע מלחמת אחים בקרב ציבור הפלשתינים, בכך שהיא ממשיכה ומתנגדת להשתתפות החמאס בבחירות לפרלמנט.
אתר החמאס מביא היום (ד', 16.11.05) מדברי יו"ר הרשות, אבו מאזן, ולפיהם "ישראל מנסה למנוע את המשך המגעים המדיניים, תוך שהיא חוזרת למדיניות של פרובוקציה וסילוף עובדות". בנאום שנשא בטלוויזיה המקומית, אמר היו"ר הפלשתיני כי "הממשל הישראלי פועל בשטח כאילו הרשות אינה קיימת". "אנו חשים כי ישראל נחושה להביא למלחמת אחרים בקרב העם הפלשתיני", הוסיף אבו מאזן.
אבו מאזן: "לא נפרק הארגונים מנשקם"
היו"ר הדגיש בדבריו, כי "הרשות לא תפעל לפירוק הארגונים מנשקם, ותמשיך להתנהל בדרכי שלום במטרה להשיג את יעדיהם". דברי אבו מאזן באים לאחר שאמש נערך בעזה הכנס הראשון נגד "נורמליזציה ביחסי ישראל-פלשתין". בין משתתפי הכנס נכחו אנשי אקדמיה בכירים, פוליטיקאים, אנשי תקשורת ו"נציגי ארגוני ההתנגדות".
ראשי הכינוס יצאו כנגד הניסיון להחזיר את יחסיהן של ממשלת ישראל והרשות הפלשתינית לשביל המדיני, ודרשו: "ניתוק כלכלי, חברתי, מדיני וביטחוני".
עומר סאלח, יושב-ראש ועדת הכינוסים, פתח את האירוע ב'נאום סוחף' המצביע על הסכנות הטמונות בשמירת הקשרים עם נציגים ישראלים. לשיטתו, ניתוק מוחלט מכל משא-ומתן - הוא הדרך למימוש הרעיון הפלשתיני. סאלח קרא לנתק לאלתר כל את כל המגעים הכלכליים, הביטחוניים, התרבותיים ופוליטיים עם ישראל.
יו"ר ועדת הכינוסים הדגיש את הצורך שבחיזוק המגעים עם מדינות ערב על-מנת שיביאו את הקהילה הבינלאומית להחרים את ישראל, אשר הוגדרה כמי ש"מפריעה למימוש רעיון המדינה האיסלאמית".

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  16/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שוטר מג"ב הורשע שלא מנע את התחרות שמהלכה נהרג חברו    ערער על הרשעתו אך בימ"ש דחה את הערעור
יוסי עבדי
הנה עוד אחד מהסיפורים המוזרים שמספקת לנו ארה"ב: צעירה אמריקנית החליטה להינשא לגבר שירה, פצע וחטף אותה לפני 3 שנים    "נועדנו להיות אחד עם השנייה", היא כותבת    בתוך כך, בית המשפט שלח את היורה ל-20 שנות מאסר כעונש על אותו אירוע ירי
שלומי דיאז
תקף ואנס ילדות באזור הנגב ובלכיש    נידון ל-30 שנות מאסר    טען בערעור שלא התחשבו במצבו הנפשי
מחלקה ראשונה
משפטו של ח"כ פרץ מתקיים בבית משפט השלום בתל אביב    העונש נתון עתה לשיקול דעתו של בית המשפט    היועמ"ש מזוז דחה בקשת פרץ להימנע מדרישה שלא להטיל עליו עונש חמור
ברוך לוי
סקר שנערך בהתאחדות התעשיינים מגלה, כי בשנה האחרונה חלה עלייה ריאלית של 1.7% בהוצאות משפחה על מזון    משק בית בישראל מוציא כיום על מזון כ-1,890 שקלים בממוצע לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il