X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אך יממה לאחר הפרסום בישראל על פריצת הדרך שהובילה לסיכומים בין ישראל לפלשתינים על המעברים ברצועת, משמיע בכיר פלשתיני זמירות אחרות - מנכ"ל המעברים הפלשתיני טוען, כי בניגוד לפרסומים, הרשות הפלשתינית לא תעביר לצד הישראלי או לחדר הבקרה המשותף את התמונה שתיקלט במצלמות שיותקנו במעבר רפיח
▪  ▪  ▪

לא חלפה יממה מאז פרסום ההסכמה בין ישראל לרשות הפלשתינית בנושא פתיחת המעברים, והנה נשמעות זמירות חדשות מהצד הפלשתיני. מנכ"ל המעברים והגבולות הפלשתיני, סלים אבו ספייה, הכחיש, כמצוטט באתר האינטרנט - ARAB48, את דבר ההסכמה בנקודה העיקרית עליה התעקשה ישראל, והיא - יכולת בקרה בזמן אמת על העוברים במעבר הגבול.
מזכירת המדינה המדינה, קונדוליזה רייס, הודיעה (ג', 15 בנובמבר) על השגת הסכם בין ישראל לרשות הפלשתינית בנוגע למעברי הגבול ברצועת עזה. אחד מסעיפי ההסכם, כפי שפורסם בישראל, קובע הקמת חדר בקרה משותף לישראל ולרשות הפלשתינית בכרם שלום, בו ישבו נציגים של צה"ל ושל מנגנוני הביטחון הפלשתינים.
לחדר בקרה, כך נמסר, יועברו נתונים ותמונות שתשודרנה ממעבר רפיח בזמן אמת ממצלמות המותקנות במעבר. תאריך היעד להשלמת ההכנות לפתיחת מעבר רפיח נקבעו ל- 25 בנובמבר.
אבו ספייה הדגיש, כי לא יהיה כל שידור ישיר של תמונות מהמצלמות שיותקנו במעבר הגבול לצד הישראלי לא במישרין ולא בעקיפין דרך חדר הבקרה המשותף. לדבריו, חדר הבקרה המשותף יוקם אך ורק לצורך נציגי המשקיפים הבינ"ל שיוצבו במקום.
תנועת החמאס ממשיכה למתוח ביקורת נוקבת על הסכם המעברים הישראלי-פלשתיני. דוברי החמאס תקפו את עמדת הרשות הפלשתינית במו"מ עם ישראל ותבעו למנוע כל נוכחות או השפעה ישראלית ולו עקיפה במעבר הגבול.
ביקורת החמאס, שהושמעה לפני ההבהרות שהשמיע אוב ספייה, כוונה בעיקר להקמת חדר הבקרה המשותף, התקנת המצלמות במעבר והעברת רשימת המבוקשים מישראל למשקיפים במעבר הגבול.

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  16/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
אותו אבו מאזן - שני מסרים שונים: בפגישתו עם שר החוץ, סילבן שלום, בתוניס הדגיש היו"ר אבו מאזן את הצורך בחיזוק הקשרים בין ישראל והרשות    בנאום לטלוויזיה הפלשתינית קולו של אבו מאזן היה מעט שונה: "ישראל זורעת מלחמת אחים ומתנהגת כאילו איננו קיימים".
שלומי דיאז
שוטר מג"ב הורשע שלא מנע את התחרות שמהלכה נהרג חברו    ערער על הרשעתו אך בימ"ש דחה את הערעור
יוסי עבדי
הנה עוד אחד מהסיפורים המוזרים שמספקת לנו ארה"ב: צעירה אמריקנית החליטה להינשא לגבר שירה, פצע וחטף אותה לפני 3 שנים    "נועדנו להיות אחד עם השנייה", היא כותבת    בתוך כך, בית המשפט שלח את היורה ל-20 שנות מאסר כעונש על אותו אירוע ירי
שלומי דיאז
תקף ואנס ילדות באזור הנגב ובלכיש    נידון ל-30 שנות מאסר    טען בערעור שלא התחשבו במצבו הנפשי
מחלקה ראשונה
משפטו של ח"כ פרץ מתקיים בבית משפט השלום בתל אביב    העונש נתון עתה לשיקול דעתו של בית המשפט    היועמ"ש מזוז דחה בקשת פרץ להימנע מדרישה שלא להטיל עליו עונש חמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il