X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר השיכון הנחה את משרדו ליישם הוראה לפיה במקרה של גירושין תועבר החזקה בדירות הדיור הציבורי לבן הזוג שהילדים נמצאים בחזקתו המהלך נועד למנוע את הפגיעה בנשים חד-הוריות
▪  ▪  ▪

שר השיכון, יצחק הרצוג, יוצא להגנת האמהות החד-הוריות. בתום דיום שקיים בלשכתו (יום ד', 16.11.05) הודיע הרצוג כי הנחה את החברות המאכלסות (הממשלתיות) ליישום הוראה, לפיה במקרה של גירושין תועבר החזקה בדירות הדיור הציבורי לבן הזוג, שכל הילדים או לפחות מחציתם נמצאים בחזקתו על-פי פסק הדין.
מהלך זה נועד למנוע את הפגיעה בנשים חד-הוריות, שמוצאות עצמן לעיתים קרובות כמי שמחזיקות בנטל המרכזי למשמורת על ילדיהן, ונותרות עם גירושן ללא קורת גג, זאת בעקבות מסכת לחצים המופעלת על האישה, בין אם באמצעות אלימות פיזית ובין כתנאי לגט, שמביא את הנשים המוכות לוותר על דירתן.
הרצוג דרש עוד להקים לאלתר צוות מקצועי לקביעת נהלים וקריטריונים ברורים למתן עדיפות להמשך דיור בדיור הציבורי, לנשים מוכות וילדיהן הנאלצות עקב מצבן לשהות במקלטים או ללא קורת גג חלופית, והן אינן יכולות לשוב ולהתגורר בדירתן מחשש לאיום על חייהן, בעוד הבעלים המכים ממשיכים להתגורר בדירות הדיור הציבורי.
בעניין הנשים המוכות דרש השר הרצוג מאנשי משרדו, שלא להתנות את הסיוע הזמני בשכר דירה בגובה של 1,044 שקל הניתן לאישה מוכה במשך שנה, בוויתור של האישה המוכה על זכותה לדירת דיור ציבורי. נוהג התניה זה השתרש במשרד השיכון מזה שנים והוביל פגיעה מוחלטת בהבטחת עתידן של הנשים המוכות וילדיהן לקורת גג משלהן.
השר הרצוג אמר: "בשנה האחרונה התוודעתי מקרוב למצוקתן האדירה של הנשים החד-הוריות המופלות לרעה ברמות שונות של סיוע בתחום הדיור. העוול נגדן דורש תיקון מיידי. בנוסף להקפאת הירידה בסיוע בשכר הדירה הנמוך ממילא שמוענק כיום לנשים חד-הוריות אותו עצרתי, בכוונתי להמשיך ולהעלות את הנושא במלוא עוצמתו".

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
בתום מאבק משפטי ארוך נחתם בימים אלה הסכם פשרה בין משרד התקשורת, חברת אביב יעל דרומה בע"מ ("אביב שיגור") ורשות הדואר, המסדיר את פעילותה של חברת "אביב שיגור"
יוסי עבדי
האשמות חדשות: ראשי החיזבאללה טוענים כי האו"ם העביר למוסד הישראלי פרטים מסווגים על חקירת רציחתו של רפיק אל-חרירי    הנשיא אסד כבר מכין את ממשלו לסנקציות הבינלאומיות    300 ילדים בני 6 מפגינים בסוריה כנגד הלחץ הבינלאומי
עידן יוסף
פרויקט יוצא דופן מתקיים בירושלים: סופרים קוראים מסיפורי התנ"ך    בין הסופרים: גרוסמן, שלו, באר, ברנדס, מיכאל, הורן, הראבן, עמיר, בניה סרי ועוד
ברוך לוי
נפלה הצעת החוק של חה"כ יאסינוב לשיפור תנאי העסקתם של עובדי הקבלן    יאסינוב: הליכוד והעבודה הוכיחו שאין ברצונן לעזור לעובדים בישראל
עומר שיקלר
אירן שיגרה לפני כחודש לחלל לווין ל"צורכי מחקר"    היום מודיע ראש התוכנית כי הלווין יכול לרגל אחר ישראל    "נעזרנו בטכנולוגיה איטלקית לבניית לווין חדש שישוגר בתוך חודש עד חודשיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il