X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א ניצחה את ציבונה זאגרב 74:83
במכבי ת"א לא ציפו למשחק כל כך קשה מול ציבונה זאגרב ביד אליהו, אבל אחרי שכבר פיגרו ב-15 הפרש ברבע השני, הצליחה מכבי ת"א לחזור לניצחון 74:83 בסיום

מכבי ת"א לא הייתה יכולה לבחור משחק יותר טוב להתאושש ממכת הפציעות והעייפות הפוקדת את הקבוצה בשבוע האחרון, אך גם המשחק הזה לא היה קל למכבי.
מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, יכל להשתמש במקרה הצורך בשירותיהם של מייסאו באסטון ויניב גרין הפצועים.
רבע ראשון
ההתקפה של מכבי ת"א לא דפקה כבר מתחילת המשחק וויצ′יץ′, סולומון ובורשטיין החטיא ממצבים נוחים. ציבונה מייד עלתה ליתרון 0:9 ארבע דקות בתוך המשחק. הפתיחה הנוראית של מכבי מעצרה עם 5 נקודות רצופות של ג′יימי ארנולד שהצדיק את העלאתו בחמישיה במקום באסטון.
בדיוק כשנראה היה שההתקפה של מכבי ת"א חוזרת לסורה, גם ההגנה החלה לזייף וציבונה ניצלה ריפיון בריבאונד ההגנה של מכבי ת"א כדי לשמור על יתרון הקטן. תוצאה נמוכה מאוד בסיום הרבע - 13:17 לציבונה.
רבע שני
שלשה של פארקר בתחילת הרבע לא שיפרה את המצב של מכבי ת"א שקיבלה שלשות מקוש ומארקוטה ונשארה בפיגור. כמה דקות בתוך הרבע גם אנת′וני פארקר נדבק בחולשה של כולם, החטיא סל נוח ובהתקפה שלאחר מכן איבד כדור שאיפשר למארקוטה וסקוני פן להעלות את ציבונה ליתרון שיא של 21:31 חמש דקות לסיום הרבע.
מכבי בדקות אלה הייתה המומה מהפיגור הגדול בבית ולא נראה היה שאף שחקן יכול להוציא את הקבוצה מהבור וג′יימי ארנולד, מי שעלה רק כמחליפו של באסטון הפצוע, היה זה שלקח את כל הזריקות של הצהובים.
ההפרש של ציבונה כבר הגיע ל-15 נקודות (26:41) כשהתעוררות של מכבי ובעיקר של אנת′וני פארקר לקראת סיום המחצית השאירה את הצהובים בטווח סביר. 32:43 לציבונה במחצית.
ארנולד הוביל את קלעי מכבי במחצית עם 11 נק′ והוא הוסיף לכך 6 ריב′. רכזה האמריקני של ציבונה, סקוני פן, קלע 11 לאורחים.
רבע שלישי
סולומון וארנולד פתחו טוב את המחצית השנייה, מכבי ת"א רצה 2:9 והפער צומק ל-4 בלבד שתי דקות בתוך הרבע. אחרי חטיפה של סולומון ועבירה מכוונת עליו החליט מאמן ציבונה, אנזולוביץ′, שזה מספיק וקרא לפסק זמן.
השיויון לא אחר לבוא ובורשטיין קבע 45:45 עם הסל הראשון שלו במשחק. סקוני פן לא נבהל ומייד העלה את ציבונה חזרה ליתרון עם שלשה. מכבי ת"א עלתה סוף סוף ליתרון ארבע דקות לסיום הרבע בסל קשה של אנת′וני פארקר שהעלה ל 48:49.
הסיום של הרבע השלישי לא היה מתאים לרבע הטוב שנתנה מכבי ת"א, הצהובים פיספסו הזדמנות ליתרון בסיום הרבע וירדו בפיגור מינימלי של 56:53 בסיום הרבע אחרי שעוד שלשה של מארקוטה נתנה לציבונה חזרה את היתרון.
רבע רביעי
מכבי לא השכילה להמשיך את המומנטום של הרבע השלישי בתחילת הרביעי ורכזה של ציבונה, סקוני פן, העלה את היתרון של ציבונה ל-5 שלוש דקות בתוך הרבע.
שוב היה זה פארקר שלקח על עצמו את ההתקפה של אלופי אירופה ועם סל ועבירה כשלאחר מכן בא סל של סולומון ששוב קבע שיויון 62:62. שלשה של שארפ השלימה ריצת 0:8 ויתרון שני למכבי במשחק. 62:65.
הריצה של מכבי ושל שארפ לא נפסקה שם והדינאמו של מכבי הוסיף עוד 4 נקודות ונתן יתרון שיא למכבי 62:69 4 וחצי דקות לסיום.
ציבונה עוד ניסתה לחזור למשחק עם שלשות של מרצ′ליץ′ וסקוני פן, אבל ההגנה של מכבי ת"א לא נתנה לה יותר מכך ודריק שארפ קלע שלשה חשובה שהעלתה ל 68:76 שתי דקות לסיום. זריקות עונשין של בורשטיין ושל סולומון בתוספת של דאנק של ארנולד סגר את המשחק ואת הניצחון של מכבי. 74-83 בסיום.

תאריך:  17/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מערכת הבקרה שהיא במהותה גלאי שקר תותקן בשדה התעופה ותתריע למאבטחים על טרוריסטים פוטנציאליים    המערכת פעלה בהצלחה בשדות תעופה ברוסיה ומשכה אליה עניין רב ממספר מדינות
עידן יוסף
בין יתר המסמכים שהגיש המרכז לפלורליזם יהודי לבג"צ בבקשה להעמיד לדין הרב דוד דרוקמן מ"פיקוח נפש" הוגש מסמך בחתימת יועץ שר הדתות דאז    היועץ טוען: "מבקר המדינה אסר עלי לחתום; חתימתי זויפה"
יהונתן דחוח-הלוי
הרשות מבטיחה להכיר בשנות הפעילות בארגוני הטרור ובשנות המאסר בישראל לצורך חישוב הפנסיה    מההטבה יהנו גם טרוריסטים רוצחים ומשלחי מחבלים מתאבדים
יפעת גדות
התחייבויות משפחתיות הן הסיבה העיקרית שבגללן נמנעו נשים להתעמל    חוסר זמן שנובע משעות עבודה מרובות, חוסר תמיכה וחוסר מוטיבציה לעשות שינויים בתזונה, היו בין הגורמים האחרים
עומר שיקלר
מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, דורש שיתוף פעולה רחב יותר עם משרד היועץ המשפטי לממשלה    הוסיף: להעלות את רף הענישה בעבירות של שחיתות ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il