X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חמאס מודיע: "לא נחדש את הפסקת האש"

משעל: הרשות הסגירה פעילי חמאס

ח'אלד משעל ממשיך להתעמת עם גורמים ברשות וטוען: "מנגנוני הביטחון מסרו שמות מבוקשים לצבא האויב" הביקורת על הסכם רפיח - נמשכת
▪  ▪  ▪
"הרשות מסגירה אותנו"

עומר שיקלר
שרון: על חמאס להתפרק מהנשק לפני הבחירות

ראש הלשכה המדינית של החמאס, ח'אלד משעל, אישר ( 18.11.05) כי ארגונו אינו מתכוון לחדש את הסכם הפסקת האש, אשר עתיד להסתיים בסוף חודש ינואר. משעל אמר, כי לאחרונה פנה לגורמים במצרים בבקשה כי ישהו את המגעים הפנים-פלשתינים עד לאחר הבחירות למועצה המחוקקת.
המצב הפוליטי הנוכחי אינו מורה לנו לרצות ולהמשיך להתחייב להפסקת האש, בעיקר משום שישראל מנסה להשליט עלינו את האג'נדה הפוליטית שלה", אומר משעל. בשיחת טלפון לאסירים פלשתינים הכלואים בדרום הארץ, האשים משעל את הרשות הפלשתינית בכך שהיא "צועדת בניגוד להצהרותיה בעניין השלטת הדמוקרטיה" ברחבי השטחים. משעל התכוון לשינויים הטכניים שביצעה הרשות הפלשתינית במערך הבחירות לרשויות המקומיות בשטחים.
חמאס: "תנועת הפת"ח קראה לנו לאחד שורות"
האשמותיו של משעל חורגות מהרמה הפוליטית ופותחות מערכת התנגדות לראשי הרשות. "לצערנו, יש לנו הוכחות מוצקות, כי מנגנוני הביטחון הפלשתינים מסרו לידי ישראל רשימת פעילים מבוקשים מהגדה המערבית, אשר ימים לאחר מכן נעצרו בידי כוחות האויב", אמר משעל. לשיטתו, "המקורות שדיווחו על הדבר באים מתוך המנגנונים עצמם".
משעל מפתיע בדבריו, ומספר כי בכירים בתנועת הפת"ח פנו לראשי ארגון החמאס והציעו להם להצטרף לתנועה ולהתמודד תחת רשימה אחת בבחירות לרשויות המקומיות. "כמובן שדחינו את ההצעה על הסף", אמר משעל.
ארגוני הטרור ממשיכים לתקוף את הסכם רפיח
בתוך כך, ארגוני הטרור, ממשיכים לתקוף בחריפות את הסכם המעברים ברפיח, בהגדירם אותו כתבוסתני, כפוגע בריבונות הפלשתינית, וכמנציח את שליטת ישראל ברצועת עזה.
מחמוד א-זהאר, בכיר החמאס ברצועה, הדגיש כי ארגונו לא יסכים לנוכחות ישראלית כלשהי במעבר רפיח ולהתערבות ישראלית בקבלת החלטות לגבי המעבר בין הרצועה למצרים. בראיון לתקשורת (15.11.05) הוא הוסיף ואמר, כי "אם הנוכחות האירופאית לא תשרת את האינטרס הפלשתיני לא נסכים לכך..."
דובר החמאס, סאמי אבו-זהרי הבהיר, גם הוא, כי הארגון "אינו מרוצה מההסכם". אבו-זהרי תקף, קונקרטית, את הצבת המצלמות במעבר רפיח ואת הקמת החמ"ל המשותף. הדבר, לטענתו, מעורר סימני שאלה ופוגע בריבונות הפלשתיני
בהודעתו לעיתונות (15.11.05) הדגיש הארגון, כי ההסכם אינו עונה על הדרישות המינימאליות של העם הפלשתיני אלא הוא "חונק את רצועת עזה והופך אותה לבית כלא גדול, שבו שולטות מדינות החסות על מי שעובר, וקובעות על-פי רצונן במי לעשות חיפוש...". בהודעתו נטען, כי ההסכם נותן גושפנקא לכך "שהנסיגה הציונית מרצועת עזה עדיין אינה מלאה, ושהריבונות האמיתית היא עדיין של האויב הציוני".

תאריך:  18/11/2005   |   עודכן:  18/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
גדודי אל-אקצה תובעים להקים ועדת חקירה בינ"ל לברור נסיבות "רציחתו" של ערפאת    בנימה מאיימת הם מזהירים את בכירי הרשות שלא "ימסרו מידע" בעניין זה כ"שותפים לרצח ערפאת"
עומר שיקלר
מרגל האטום ואנונו נעצר במחסום א-רם בצפון ירושלים בזמן ששהה על אוטובוס יחד עם פלשתינים ששבו משטחי הרשות לשטח ירושלים    ואנונו: הם לא רוצים לתת לי להנות מהחופש
יוסי עבדי
אירן ממשיכה להתגרות בקהילה הבינלאומית, חרף סכנת הסנקציות    היום אישרו בטהרן כי "התוכנית להעשרת אורניום - ממשיכה ומתחדשת"    בתוך כך, חושפים בכירים באו"ם: "לידי האירנים הגיעו מסמכים המפרטים כיצד לתפעל את מערכת ההעשרה - אשר בכוחה לייצר נשק גרעיני"
ניר וייס
לאחר שנקבע כי תוכנת שיתוף הקבצים מפרה את חוקי זכויות היוצרים באוסטרליה, הורה בית המשפט בסידני על קיום החקירה החריגה כחלק מהליך קביעת היקף הפיצויים שיינתנו לתעשיית המוזיקה
עידן יוסף
המחאה - בעקבות השתתפות הרמטכ"ל בתוכנית ההינתקות    המחאה הקודמת בבית הכנסת - ביום הכיפורים נגד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il