X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
25 חברות סטארט אפ ישראליות יוצאות לארה"ב בניסיון לגייס כל אחת בין מיליון ל-10 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

25 חברות ישראליות יוצאות לכנס הון סיכון שיערך בתחילת דצמבר (8.12.05) בפילדלפיה שבארה"ב. המטרה של החברות היא לנסות לגייס, כל אחת, סכומים של בין מאות אלפי דולרים עד 10 מיליון דולר.
לכנס יגיעו קרנות הון סיכון אמריקניות, בהן IDG Ventures בעלת הון של מיליארד דולר, SCP Private Equity Partners בעלת הון של 800 מיליון דולר, ו-Edisonventure בעלת הון של 420 מיליון דולר. בנוסף, יגיעו לכנס עשרות חברות השקעה ואנג'לים.
הכנס מיועד לחברות ישראליות בתחומי מדעי החיים (יעוץ רפואי, ביוטכנולוגיה ופרמקולוגיה), טכנולוגיות מידע וביטחון פנים. מנכ"ל טרנדליינס, טוד דולינג'ר, מסר כי רשימת החברות הישראליות שישתתפו בכנס בפילדלפיה הוגבלה ל-25 חברות ועדיין נותרו מספר מקומות פנויים. "לכנס מגיעות חברות ממגוון רחב של תחומים עסקיים והוא מיועד לכל סוגי החברות, החל מחברות סטארט אפ ועד חברות ציבוריות", מדגיש דולינג'ר.
הכנס ימשך יום אחד. לכל חברה הוקצו 10 דקות לפרזנטציה בפני המשקיעים, ולאחריהן יפרשו נציגיה לחדר צדדי בו ייפגשו ביחידות עם משקיעים שיגלו עניין בחברתם ויבקשו לקבל עליה פרטים נוספים. בנוסף יתקיימו במהלך היום שני פאנלים, האחד בנושא קרנות הון סיכון והשני בנושא השוק האמריקני.
עוד לפני הנסיעה לפילדלפיה יוזמות טרנדליינס וולפבלוק לנציגי החברות הנוסעות, כינוס מקדים, שיערך ב- 20 לנובמבר בת"א, במהלכו יקבלו "טיפים" וכללים שיסייעו להם בהצגת הפרזנטציה בפני המשקיעים ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה במפגש עימם.
חברת הייעוץ טרנדליינס ישראל, בעלת משרדים בישראל ובארה"ב, עוסקת בפיתוח עסקי ובניית אסטרטגיה שיווקית עבור השוק הבינלאומי.
לאחרונה פורסם כי החברה חתמה על הסכם עם קבוצת ואליו האיטלקית(Value Team), מחברות היעוץ הגדולות באירופה, לפיו טרנדליינס תייצג אותה בישראל ברכישה או רישוי של טכנולוגיות חדשניות.
שותפותיה של טרנדליינס לארגון הכנס הן החברות האמריקניות: משרד עורכי הדין מפילדלפיה וולפבלוק (Wolfblock) המעסיק כ-300 עורכי דין, ומתמחה בליווי חברות משלב הרעיון דרך גיוס הכספים, ועד לשלב ההנפקה או האקזיט, וכן חברת פאנדינגפוסט (Fundingpost) המקיימת קשרי עבודה עם אלפי משקיעים ונציגי קרנות הון סיכון ברחבי ארה"ב.

תאריך:  19/11/2005   |   עודכן:  20/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
ידע מחשבים משיקה את ה- ice>Link FM, המאפשר התממשקות קלה של ה- iPod למערכת הקול ברכב
יואב יצחק
אנשיו הקרובים ביותר של שרון מספרים: שרון נוטה לפרוש מהליכוד    נמאס לו מהמורדים ומכל חברי הכנסת הרוכבים על גבו    ההצבעה לפיזור הכנסת - ביום רביעי
יוסי עבדי
ההחלטה: מנגנוני הביטחון יאבקו באנרכיה בשטחים    התוכנית: פריסה של יותר מ-400 אנשי ביטחון ברחבי העיר שכם    ארגוני הטרור בתגובה: מברכים על היוזמה
יוסי עבדי
ירדן פועלת לניסוח חוק חדש ל"מלחמה בטרור"    שר הפנים מסר כי "כל מי שיביע אהדה למחבלים - יועמד לדין"    ארגוני זכויות אדם חוששים: "הידרדרות נוספת בשמירה על חירויות האזרח"    האבטחה בקניונים ובתי המלון - הוגברה
יוסי עבדי
שיבעה חברים לעבודה מקליפורניה, ארה"ב, מילאו יחד את הטופס הזוכה    "אני רוצה לקנות בית חדש ולשלם את כל החובות שנותרו", מספרת אחת הזוכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il