X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתר המכירות מספק לקונה תעודת אחריות מבטיח החזר כספי מלא אם לא יתקבל המוצר
▪  ▪  ▪

חדש באתר המכירות P1000 מקבוצת smile-אינטרנט זהב:
"קניה בטוחה פי 1000": אתר המכירות P1000, מקבוצת smile-אינטרנט זהב ויורוקום, מספק לקונה תעודת אחריות - החזר כספי מלא אם לא יתקבל המוצר.
האתר ממבטיח כי במקרה שהצרכנים לא יקבלו את המוצר שהזמינו מהספק המבצע את המכירה, יינתן להם החזר כספי מלא, כאמור, חידוש אשר הופך את הרכישה לבטוחה יותר.
דובר מטעם החברה מסר ל-Nfc כי את הפיצוי מספק האתר, ומדגיש כי ל-p1000 יש גיבוי כלכלי של אינטרנט זהב ויורוקום, אשר מבטיחים את כספו של הצרן גם ם יבואן כזה או אחר ייקלע לקשיים כספיים. עוד הוא מדגיש, כי באופן מעשי - לאתר P1000 קל יותר כעת לגבות את הלקוחות, כשמאחוריו עומד גב כלכלי כה איתן קרי אינטרנט זהב ויורוקום. "אפשר להיות בטוח שגם אם יקרה משהו לאחד הספקים הלקוח יקבל את מה שמגיע לו". עוד נמסר מהאתר, כי כעת מספק P1000 אפשרות ללקוח להחזיר את מוצר תוך 14 יום, באם אינו מרוצה.
לדברי דני אלוביץ', מנכ"ל אתר P1000: "המסחר האלקטרוני הופך ותופס מקום מרכזי כזירת המכירות הפעילה ביותר בישראל. תעודת האחריות שמספקת P1000 מבטיחה ללקוחות הרוכשים באמצעות האתר ביטחון מלא כי יקבלו את המוצרים שרכשו, ללא תלות בספקים השונים. אני משוכנע כי לקוחות חדשים רבים יצטרפו בחודשים הקרובים למאות האלפים שנהנים ממחירים אטרקטיביים ברכישות באתר".
סקרים שנערכו בחודשים האחרונים בקרב גולשים ברשת האינטרנט מצביעים על כך שאחד המחסומים העיקריים של גולשים באינטרנט מביצוע רכישות באמצעות אתרי מכירות, הוא החשש שלא יקבלו את המוצרים שהזמינו. הסקרים הראו גם כי לקוחות שהתנסו ברכישות באינטרנט חוזרים לרכוש ואפילו רוכשים מוצרים יקרים באמצעות מכירות פומביות ומכירות קבוצתיות.
אלוביץ: "לקוחות שרוכשים באינטרנט חייבים לבחון את היציבות הכלכלית והכספית של החברה המפעילה את האתר בו הם מבצעים את העיסקה. לאתר P1000 יש גב כלכלי של קבוצת smile-אינטרנט זהב וקבוצת יורוקום, מה שמבטיח ללקוח ביטחון מוחלט ברכישת מוצרים באתר".
הספקים אשמים
לפני מספר חודשים הודיעה הנהלת האתר כי החליטה למזער את הפגיעה בלקוחות שרכשו דרכה מוצרים מחברת נתי סקאל אשר לא הצליחה לעמוד בהתחייבויותיה. בעקבות לחץ תקשורתי, בין היתר, החליטה החברה להחזיר ללקוחות את כספם. כל זאת, לאחר שהחברה הודיעה כי לא תוכל להחזיר את הכסף לגולשים, והציעה תחליפים למוצרים.
גם על-פי תנאי האתר מבהירה החברה כי אם אין באפשרות היצרן לספק את המוצר לאחר שאזל מהמלאי, שומרים לעצמם הספקים את הזכות להגיש מוצר חלופי ואם יסרב לכך הלקוח - תבוטל ההזמנה וכרטיס האשראי לא יחויב.
אחריות משפטית
שאלת אחריות אתרי מכר לעסקות המבוצעות באמצעותם כבר נקבעה על-ידי בתי המשפט לא פעם. בפסקי דין קבעו בתי המשפט כי המשווקים באמצעות אינטרנט, חוברות וכו', אינם יכולים להתנער מאחריותם לנזק הנגרם לצרכנים על-ידי אי אספקת המוצרים בטענה כי הינם מתווכים בלבד. גם לפיכך, חזר בו האתר והודיע כי יחזיר ללקוחות את המגיע להם. כעת, כאמור, נמצא פיתרון המעוגן בתעודת האחריות המובטחת.

תאריך:  21/11/2005   |   עודכן:  21/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מוחמד בן עבד חשאן וסמיר בן רסמי אבו מוך, תושבי בקה אל גרביה, נאשמים כי חטפו ורצחו את המאבטחת קטי דוד לפני כחודש    הרקע: לאומני
שלומי דיאז
פצע אותו בינוני    טען: תלמידים ניסו לפגוע בי    נערים בגדרה תקפו מדריכים במועדון נוער    תלמיד נדקר בחולון
הדר פרבר
חדשות בי.בי.סי: במעבר קרני נתפס משלוח מזויף של קרמבו
יפעת גדות
"חדר המלחמה" משמש כמוקד יחיד ומרכזי לתיאום שינסה לעצור בעד התפרצויות של מחלות    הארגון משתמש במערכת התקשורת המתוחכמת של "חדר המלחמה" כדי לעקוב אחר התפרצויות חשודות של מחלות וליצור קשר עם מומחים
נוה יוסף
לטענת בעלי באר-המסעדה BUDDHA BAR בפריז, הבאר התל אביבי מעתיק, מתחזה ומפר את זכויות היוצרים והקניין שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il