X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבקר המדינה יגיש בתחילת חודש ינואר דוח מיוחד בנושא מינויים בלתי תקינים ואי-סדרים במשרד החוץ מנכ"ל משרד החוץ בתגובה: "בכל ארגון צריכה להיות לאנשים אופציה להתקדם" ח"כ מלי פולישוק: לפרסם הדוח - בהקדם"
▪  ▪  ▪
משרד החוץ - תחת ביקורת המדינה.

לאחר שבית המשפט ביקר לאחרונה את שר החוץ, סילבן שלום, על השתתפותו בוועדת מינויים בניגוד לתקנון המשרד, עתיד מבקר המדינה להגיש כבר בתחילת חודש ינואר דוח מיוחד בנושא מינויים בלתי תקינים ואי-סדרים במשרד החוץ.
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ מלי פולישוק, קוראת הערב (21.11.05) לפרסם את ממצאי הדוח המיוחד שבחן סדרת ליקויים בהתנהלותו של משרד החוץ. "לאור הודעתו של שר החוץ סילבן שלום על מועמדותו לראשות הליכוד, אני דורשת לפרסם את ממצאי הדוח - בהקדם", אומרת ח"כ פולישוק.
הוועדה לביקורת המדינה קיימה היום דיון בנושא אי הסדרים במשרד החוץ, במסגרתו הבטיח מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, להגיש את הדוח מיוחדה בתוך כחודש וחצי.
"כבר היום שלחנו מכתבים ודרשנו תשובות"
לדברי לינדנשטראוס, הוועדה "סיימה את השלב הראשון של הבדיקה. עוד היום נשלח מכתבים למבוקרים ונבקש את תגובתם". לשיטתו, "התהליך עתיד לקחת כמה שבועות שבסופם יפורסם הדוח המלא".
ח"כ מלי פולישוק, הדגישה הערב כי "ישיבה זו היא אחת מסדרה של ישיבות שהתנהלו בנושא מינויים בלתי תקינים במשרדי הממשלה, מתוך מטרה משותפת, לוועדה ולמבקר המדינה, לצמצם באופן משמעותי את השחיתות השלטונית".
לדברי ח"כ פולישוק המצב כיום הוא לקוי מבסיסו ועל כן גורם נזק חמור לשירות הציבורי. "מדובר ברעה חולה שאנו נתקלים בה ביותר מדי משרדים. יש אומנם אנשים מסורים במשרד החוץ, אבל ישנן גם תופעות אחרות, כמו אלה שנשמעו כאן, שיש לשים להן סוף", היא אומרת.
"בכל ארגון צריכה להיות לאנשים אופציה להתקדם"
מנכ"ל משרד החוץ, רון פרושאור, אומר בתגובה לפרסומים כי הוא "גאה להיות מנכ"ל המשרד". לדבריו, "יש כאן אמירות שפוגעות באנשים טובים. בכל ארגון צריכה להיות לאנשים אופציה להתקדם". לשיטתו, "יש דוגמאות רבות של אנשים שהתחילו מלמטה והתקדמו בסולם הדרגות בצורה יפה מאוד. אני לא רוצה להציג תמונה של ארגון ללא בעיות, אולם יחסית למקומות אחרים אנחנו מקום מסודר, שעובד יפה ושומר על נהלים. יחד עם זאת, יש בהחלט מה לשפר. בכל מקרה, התמונה היא לא גרועה כפי שהוצג פה".

תאריך:  21/11/2005   |   עודכן:  21/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הישיבה בליכוד הינה "בזבוז זמן", אמר    "מאבקים פוליטיים במקום מאבקים לטובת המדינה. אני מעדיף את טובת המדינה, על פני האינטרס האישי הקל והנוח"
ברוך לוי
מנכ"לים בכירים במשק מגיבים על השלכותיהן של ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, הקדמת הבחירות ופרישתו של אריאל שרון מהליכוד, על המערכת הכלכלית    בעיקר מוטרדים הבכירים מחוסר הוודאות בשווקים, מחוסר היציבות ומקיומה של "כלכלת בחירות" בעקבות הקדמת הבחירות
ניר וייס
ביהמ"ש דחה טענתו כי מדובר בהתעמרות באזרח, וקבע ש"עבירה מתמשכת היא כמשמעותה - נמשכת על-פני הזמן, עד לסיום ביצועה"
שלומי דיאז
חדרה דרך הגבול עם מצרים    תכננה לחטוף ולרצוח אנשי צבא ומשטרה כדי לבקש שחרור אסירים תמורת הגופות    עסקו בהברחות אנשים, רובי קלצ'ניקוב ותחמושת ממצרים לישראל
עומר שיקלר
מופז הדגיש במסיבת עיתונאים שקיים, כי הוא נשאר במפלגה וירוץ לראשותה    ציין, כי ישראל תשקול את המשך התגובה על-ירי החיזבאללה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il