X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אין מפלגת מרכז של שרון - הוא הלך שמאלה... היום הוא הולך למרכז כביכול אך בעצם הוא הולך שמאלה. הוא מתכוון לבצע נסיגות חד-צדדיות ללא שום הסכמים"
▪  ▪  ▪

"חשוב שהציבור יידע ששרון נטש את עקרונות הליכוד", כך פתח ואמר היום (ג', 22.11.05) ח"כ בנימין נתניהו, המתמודד על ראשות מפלגת הליכוד בראיון לרשת ב'.
"כולם אומרים שיש עבודה אחת בראשות פרץ ועבודה שנייה בראשות שרון", הוסיף נתניהו, "עד שהליכוד לא יחזור לעקרונות שלו, של בגין ז'בוטינסקי, שמיר... רק העקרונות האלה יחזירו את הליכוד למה שהיה".
נתניהו אמר עוד, כי המטרה של הליכוד היום היא להחזיר את תדמית הליכוד ואת העקרונות אותם נטש שרון. "המטרה שלנו היא להחזיר בחזרה את העקרונות הפשוטים - ביטחון ולא בידי מצרים והאירופים וקבלני משנה כמו אבו מאזן. אנו בעד הסדרים כמו בקמפ דיוויד עם עקרון ההדדיות... ולא יציאה משטחים כמו העמדה של שרון ושל פרץ...".
בתשובה לשאלה על מיצובה של המפלגה החדשה של שרון במפה הפוליטית, אמר נתניהו: "אין מפלגת מרכז של שרון - הוא הלך שמאלה... היום הוא הולך למרכז כביכול אך בעצם הוא הולך שמאלה. הוא מתכוון לבצע נסיגות חד-צדדיות ללא שום הסכמים, לכן הוא נטש את הליכוד... לכן כל קול לשרון זה קול לויתורים".
"היום יש 3 גושים עיקריים - משמאל: העבודה ושרון, וגם מרצ. יש מרכז ימין - שם הליכוד שמוכנים ללכת להסכמים אחראיים מבוקרים, ומהצד השני יש ימין יותר ימני בעמדותיו".
נתניהו אינו מודאג מאיבוד מנדטים לטובת מפלגתו של שרון, "אנו יודעים שלפעמים לוקח לציבור זמן להתעשת.. היינו במיעוט מזהיר בתקופת אוסלו... ואח"כ הציבור התפכח כי המציאות הוכיחה שהדרך שלנו היא הנכונה. אם תהיה לנו מפלגה קוהרנטית, הציבור יחזור אלינו".
בתשובה לשאלה, מה דעתו על כך שמופז מתמודד מולו לראשות המפלגה, אמר נתניהו: "יש בליכוד עכשיו תחרות אמיתית עם מועמדים טובים והם יכריעו. יש הכרעה דמוקרטית גם לח"כים וגם להנהגה... אני מקווה שהם יבחרו בי. אני מעריך את העובדה שמופז החליט להתמודד מולי, אני עודדתי אותו להישאר בליכוד ובירכתי אותו כשהחליט כך. השרים הבכירים כמו חוץ וביטחון - האנשים שהובילו את הצעדים החשובים, הם היום מהווים את השדרה המובילה בליכוד".
לגבי הזכרת נושא "השד העדתי", אמר נתניהו: "מה שחשוב זה לא העדות אלא העמדות".

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בית המשפט חייב את בנק הפועלים להעביר ללקוחו מסמכים ופרוטוקולים חסויים, זאת במסגרת תביעה שמנהל הבנק נגד הלקוח
עומר שיקלר
הפרלמנט הגרמני אישר ברוב גדול את מינוייה של מנהיגת המפלגה הנוצרית-דמוקרטית לקנצלרית הראשונה בהיסטוריה של גרמניה    תעמוד בראש ממשלת אחדות
מחלקה ראשונה
מינויים חדשים בעלית ENERGY: קרן ארבל-הרשקוביץ מונתה להיות מנהלת השיווק של החברה
מחלקה ראשונה
חדשנות בעזריאלי: סוף שבוע ב-5 דולר בלבד    במסגרת המבצע יציעו 80 חנויות ורשתות מובילות בקניון, מספר פריטים במחירים שלא עולים על 23 שקל
מירב לוי
המדובר בעובדת בטרמינל 3 אשר תלוי ועומד נגדה צו עיכוב יציאה מן הארץ בגין חוב כספי של 75 אלף שקל    ניצלה את אישור הכניסה לטרמינל שקיבלה לצורכי עבודה    רש"ת הגישה תלונה למשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il