X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנק ערבי-ישראלי בע"מ מקבוצת לאומי מציג את הדוחות כספיים לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 הרווח הנקי הסתכם בתשעת החודשים ב- 56.4 מיליון ש"ח - גידול של 11.9%
▪  ▪  ▪

בנק ערבי-ישראלי מפרסם היום (ג', 22.11.05) את דוחותיו הכספיים הבלתי מבוקרים לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005. מהנתונים עולה, כי הרווח הנקי של הבנק בתקופה זו הסתכם ב- 56.4 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 50.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 11.9%.
הרווח הנקי מפעולות רגילות לאחר מסים, הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב- 55.0 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 50.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 9.1%.
התשואה נטו על ההון העצמי בחישוב שנתי, הגיעה ל- 25.1% בהשוואה ל- 22.8% בתקופה המקבילה אשתקד. תשואת הרווח הנקי מפעולות רגילות על ההון העצמי בחישוב שנתי הגיעה ל- 24.4% בהשוואה ל- 22.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
בנק ערבי ישראלי הוא הבנק היחיד במערכת הבנקאית המכוון לאוכלוסיה הערבית בישראל. לבנק 24 סניפים המהווים חלק נכבד מהמערך הבנקאי בישובים ערביים ובערים בצפון הארץ ובמשולש הצפוני. הבנק נותן מענה לצרכים הייחודיים של האוכלוסיה הערבית הן באמצעות צוות העובדים המיומן המשרת את הלקוחות והן במגוון המוצרים הפיננסיים המתקדמים והשירותים הבנקאיים המוצעים על-ידו.
בבנק מציינים, כי הרווח מפעולות מימון לפני הפרשה לחובות מסופקים הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 בסך 131.6 מיליון ש"ח, לעומת 129.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 1.9%.
ההפרשה לחובות מסופקים הסתכמה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 בסך 9.3 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 7.0 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 32.9%.
ההכנסות התפעוליות והאחרות הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב- 62.2 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 58.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 6.7%. הגידול נבע בעיקר מהתשואות בשוק ההון אשר הגדילו את רווחי היעודה לפיצויים מעבר לגידול בהפרשות בגין שנים קודמות לפיצויי פרישה, בסך של 2.5 מיליון ש"ח.
ההוצאות התפעוליות והאחרות הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב- 87.2 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 86.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 0.9%. ההוצאות התפעוליות והאחרות מהוות 45.0% מסך כל ההכנסות לעומת 46.1% בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפרשה למסים על הרווח מפעולות רגילות הסתכמה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב- 42.3 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 43.6 מיליון ש"ח אשתקד, קיטון של 3.0%. עיקר הקיטון נובע מהפער בין שיעורי המס השוטפים לנדחים אשר בתקופת הדיווח נמוך ב-2.3 מיליון ש"ח בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח מפעולות בלתי רגילות לאחר מסים הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב- 1.4 מיליון ש"ח ונובע בעיקר מהקטנת ההפרשה לירידת ערך מבנה הנהלה המרכזית שבוצעה בשנים קודמות עקב מכירת המבנה.

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
קידם היתרי בניה ותוכניות תמורת טובות הנאה    יובא להארכת מעצר
גלית יצחק
הטיפול התבצע ברמב"ם - הקריה הרפואית לבריאות האדם    מדובר בילדה בת 11 שהגיעה לרמב"ם מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר    בטיפול הוחדר צנתר למפשעת הילדה אל הענפים המזינים את אזור הנגע וגזע המוח
יואב יצחק
הנשיא פנה אל יו"ר הכנסת בדרישה לעצור את מהלכי החקיקה הנוגעים לפיזור הכנסת    טוען: זו סמכות הנשיא    במקביל מתנהלים מגעים כדי להגיע להבנות על תאריך מוסכם
שלומי דיאז
בימ"ש דחה את הערעור שהגישו על מעצרן והורה לעוצרן עד תום ההליכים
שלומי דיאז
המשטרה מחכה להחלטה על מועדן המדוייק של הבחירות    גם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הבהיר כי אין כל כוונה להשהות חקירות תלויות ועומדות נגד אישי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il