X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחקר שערכה אלדין בקרב יצרני תוכנות קובע כי בחירתם של יצרני תוכנה שלא להגן על מוצריהם מביאה לעלייה בשיעורי הפיראטיות בעולם
▪  ▪  ▪

אלדין מערכות מידע, המובילה העולמית בניהול זכויות יוצרים (DRM) ופתרונות אותנטיקציה מבוססי USB, הודיעה היום (22.11.05) על תוצאות מחקר מקיף שערכה בתחום ההגנה מפני פיראטיות תוכנה ופתרונות רישוי תוכנה, שתוצאותיו מלמדות על כך שבחירתם של יצרני תוכנה שלא להגן על מוצריהם גורמת לעלייה בשיעור הפיראטיות בעולם.
המחקר, שנערך במחצית הראשונה של השנה הנוכחית, התבסס על תשובות מלמעלה מ-660 יצרני תוכנה מצפון אמריקה, בריטניה, גרמניה וארצות נוספות.
המשיבים נבחרו מתוך ספקטרום רחב של יצרני ומפתחי תוכנה בשווקים שונים. הבסיס למחקר כלל את לקוחות HASP של אלדין (מפתח USB להגנה מפני פיראטיות תוכנה, המציע גם פתרונות רישוי משתמשים), ארגונים שמשתמשים במוצרים מתחרים או משתמשים בהגנה מבוססת תוכנה, כמו גם ארגונים שמפתחים פתרונות בעצמם או שלא משתמשים כלל בפתרונות הגנה.
תוצאות המחקר מצביעות על כך ש-66% ממפתחי התוכנה שאינם מגנים על התוכנה שלהם מפיראטיות מתבססים על ההנחה שאף אחד לא ינסה לגנוב את המוצר שלהם. 77% מחברי אותה קבוצה אף אמרו שהם חושבים להפיץ את המוצר שלהם ללא הגנה גם בעתיד.
תוצאות נוספות מהמחקר
75% ממפתחי התוכנה ממשיכים להשתמש באמצעי רישוי המבוססים על מודלים לרכישת זכויות לטווח ארוך (perpetual), למרות העלייה הניכרת במעבר לשיטות רישוי אחרות ומתקדמות.
כ-50% מיצרני התוכנה מבחינים בעלייה בשימוש מודלים לרישוי המבוססים על זמן - כגון השכרה, ומודלים לרישוי המבוססים משתמשים צפים (floating).
71% מיצרני התוכנה המשתמשים בהגנה מבוססת חומרה, מוכרים לארגונים גדולים (enterprises), דבר המעיד על צורך בהגנה חזקה לאפליקציות הנמכרות לארגונים.
"ללא הגנה ורישוי ראוי, יצרני התוכנה מסכנים את ההכנסות שלהם ואת זכויות היוצרים שלהם והופכים לחלק מסטטיסטיקה שמראה על שיעור גדל והולך של פיראטיות תוכנה", אמר אבי בריר, סגן נשיא באלדין להגנה על זכויות יוצרים דיגיטליות.
"המחקר מצביע על כך שמספר רב של מפתחים ממשיכים לקחת את הסיכון - ובאופן פוטנציאלי הופכים להיות האויבים הגדולים ביותר של עצמם".

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הבנק הרוויח כ-12 מיליון שקלים ברבעון השלישי לשנת 2005 בהשוואה להפסד של כ-1 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד    גידול משמעותי בהיקף האשראי שנותן הבנק
הדר פרבר
ההיסטוריון הבריטי דיוויד אירווינג טען כי אדולף היטלר לא ידע על הרצח השיטתי של שישה מיליון יהודים בשואה    נעצר באוסטריה בה הכחשת שואה מנוגדת לחוק
ענבל אביב
שלום מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של מתמודדים הכוללת עד כה את: בנימין נתניהו, עוזי לנדאו, שאול מופז, ישראל כץ ומשה פייגלין    ח"כ דוד טל הצטרף למפלגה החדשה של אריאל שרון
עומר שיקלר
תוקם מסילה בקו כפול בין עכו לבין כרמיאל    הקו באורך 24 ק"מ, כולל שתי תחנות נוסעים, אחיהוד וכרמיאל, ובמרכזו 5 ק"מ של מנהרה כפולה    עלות הקו כ-1.3 מיליארד ש"ח
ברוך לוי
פיא: חברות ניהול הקרנות של הברוקרים הפרטיים ושל הבנקים הקטנים המשיכו לצמוח בשווי הנכסים בחודש אוקטובר    חברות ניהול הקרנות של הבנקים הגדולים והבינוניים נותרו ללא שינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il