X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח בינואר-ספטמבר גדל ב-40% ל-491 מיליון שקלים גידול חד בפעילות ובהכנסות בביטוח חיים ובשירותים פיננסיים - ירידה ברווח באלמנטרי
▪  ▪  ▪

הרווח הנקי לאחר מס של כלל ביטוח, פנסיה ופיננסים הגיע ברבעון השלישי של 2005 ל-198.4 מיליון שקלים, לעומת 76.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. כך מסרה (יום ד', 23.11.05) כלל ביטוח מתוך דוחות כספיים שפורסמו.
זהו גידול חד של 159%, הנובע מגידול ברווחים בביטוח חיים ובשירותים פיננסים. בביטוח אלמנטרי לעומת זאת, ירדו הרווחים, כמפורט בהמשך.
הרווח הנקי של כלל ביטוח בינואר-ספטמבר הגיע ל-490.9 מיליון שקלים, לעומת 350.6 מיליון שקלים בתקופה המקביל אשתקד, גידול של 40%. המגמות דומות לאלו של הרבעון השלישי.
הרווחים בביטוח חיים הגיעו ברבעון השלישי ל-151.5 מיליון שקלים, גידול חד של 445% לעומת אשתקד. חלק מהגידול נובע מגידול חד בהכנסות מהשקעות.
הרווחים משירותים פיננסיים וניהול קרנות פנסיה וקופות גמל הגיעו ל-87.4 מיליון שקלים, גידול של 69% (מתוך זה תרמה כלל פיננסים, הגוף הפיננסי הלא-בנקאי הגדול במשק, 34.7 מיליון שקלים, גידול של 53%).
הרווחים בביטוח אלמנטרי ברבעון עמדו על 77.5 מיליון שקלים, ירידה של 7% לעומת אשתקד. כלל ביטוח רשמה בתקופה זו הכנסה חד פעמית של 46 מיליון שקלים ממכירת חלקה בחברת גרירת הרכב שגריר.
הנתונים לינואר-ספטמבר מצביעים על גידול מתון בפעילות: הפרמיות בביטוח חיים הגיעו ל-2.6 מיליארד שקלים, גידול של 6.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הפרמיות בביטוח אלמנטרי הגיעו ל-3.23 מיליארד שקלים, גידול של 8.1%. ההכנסות מהשקעות עמדו על 155 מיליון שקלים, גידול של 73% לעומת אשתקד, והן מצביעות על ההתאוששות בשוק ההון בשנה האחרונה.
העסקה לפני שנתיים, שבה קנתה כלל ביטוח את סוכנות הביטוח האנגלית ברודגייט, מתבררת כהצלחה: הפרמיות בינואר-ספטמבר הגיעו ל-462 מיליון שקלים (הן רשומות כחלק מהפרמיות באלמנטרי), גידול של 97% לעומת אשתקד. ברודגייט תרמה 27.7 מיליון שקלים לרווחי כלל ביטוח בתקופה זו.
המנכ"ל, אביגדור קפלן: "בשנה האחרונה הפכנו מחברת ביטוח לחברה המובילה גם בתחומי פנסיה ופיננסים. הגידול נובע ממיזוגים, רכישות וצמיחה פנימית. אנחנו מתאימים עצמנו לאתגרים החדשים בשוק". כחלק מהשינויים, מוזגה חברת-הבת אריה לתוך כלל ביטוח.

תאריך:  23/11/2005   |   עודכן:  23/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
ברוב של 15 בעד וללא מתנגדים עברה אמש בכנסת, בקריאה ראשונה, הצעת חוק לתיקון פקודת הבטיחות בעבודה    עמיר פרץ: "הצעת החוק שלי באה לטפל בכבוד האדם, בערך האדם שהולך ונשחק במדינה"
שלומי דיאז
בן 60 נורה למוות    שני בניו נפצעו    חיפושים אחר היורה
גלית יצחק
קונדומי R3 מצטרפים למלחמה באיידס ויוצאים בשיתוף פעולה עם הוועד למלחמה באיידס ואוניברסיטת תל אביב    הפעילות תכלול קמפיין פרסום ואירוע מרכזי באמפי דוהל בתל אביב    ניידת רדיו 99ESC תחלק קונדומים באוניברסיטת תל אביב
נוה יוסף
במסגרת עסקת טיעון הודה מאיר עמאר כי חטף והתעלל בצעיר שהתרועע עם אחותו    רעיית הרב הודתה בהפרת חובת דיווח ולא הורשעה
אלעזר לוין
הגדילה את הגיוס באג"ח ב-115%, בעקבות ביקוש מוגבר של מוסדיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il