X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"רוב המדינות העשירות בעולם קטנות - גם ישראל יכולה להיום שם", כך אמר היום יורם יהב, מנכ"ל חברת TIM GLOBAL, בפנל עסקי שכותרתו "להשתתף במשחק הגלובלי"
▪  ▪  ▪

יורם יהב, מייסד נציבות ההיי-טק, ומנכ"ל חברת TIM GLOBAL אמר כי ישראל יכולה להתברג בין המדינות העשירות בעולם. הדברים עלו במסגרת פנל שיוחד לכנס השנתי ה- 17 לניהול משאבי אנוש בכפר המכביה.
לשיטתו של יהב, רוב המדינות העשירות בעולם הן מדינות קטנות, בדומה לאירלנד, דנמרק, ואיסלנד. "גם ישראל יכולה להיות שם", הוא טוען. עם זאת, נראה כי העבודה עוד רבה. כיום ממוקמת ישראל במקום ה- 31, הרחק מצמרת הכלכלה העולמית.
"מבחינת החוזקות של ישראל בתחום הגלובלי - היא ממוקמת בראש הרשימה ביזמות וקרנות הון סיכון", מדגיש יהב. לצד זאת הוא מוסיף כי "בנושא הפרודוקטיביות הניהולית ישראל מצויה רק במספר 47 - נתון המראה את החוזקות של היזמים הישראלים בלהקים חברות, אך את חוסר היכולת להוביל את החברות לעבר הבשלתן וגדילתן לאורך זמן".
בין משתתפי הפנאל נכחו גם ארז מלצר - מנכ"ל נטפים, דן פרופר - מנכ"ל אוסם והחברות השלובות, יאיר שמיר - יו"ר דירקטוריון התעשיה האווירית, וכן בכירים נוספים בשוק הכלכלה הישראלית.
"החשיבה העסקית הפכה לגלובלית"
דן פרופר, מנכ"ל אוסם, סיפר כי החשיבה הפכה לגלובלית, בעוד רואים את העולם "כאילו הוא מונח בשתי כפות הידיים". העבודה עם נסטלה "מאפשרת בנצ'מרק מול 700 מפעלים המפוזרים ברחבי העולם. אם מלמדים אדם להפעיל מכונה, כל מה שעושים הופך להיות זמין לכולם", הוא אומר.
לשיטת פרופר, הדרך הטובה ביותר להצלחה היא בחיקוי 'שיטות הקסם' של מפעלים אחרים בעולם. "מכל מדינה לומדים לעשות את מה שיודעת הכי טוב", הוא מדגיש.
ארז מלצר, מנכ"ל נטפים, טען כי "קיים חוסר איזון בין התרבויות". לשיטתו, "יש הבדל גדול בין צורת הניהול האידאלית לצורת הניהול האמריקנית. אין תחליף לרצף הפעולות ויצירת מפגשים פיזיים בין אנשים".

תאריך:  23/11/2005   |   עודכן:  23/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
תקלה טכנית בשידור נאום חי של סגן הנשיא העלתה צופים רבים לבלוגים ברשת בטענה כי מדובר בדבר מכוון בשל דבריו נגד הביקורת שמטיחים בנשיא
ניר וייס
כמהלך מקדים לעיסקת החבילה, התירה המפקחת על המחירים במשרד התמ"ת לבנקים לגבות עמלה בגובה 1.21 שקלים עבור משיכת מזומנים במכשירים אוטומטים, הפקדת שיק בדלפק, חיוב החשבון עבור פעילות בכרטיס האשראי, וחיובים עפ"י הרשאה
ניר וייס
תספק תוכנות ניהול לחברת הביטוח Winterthur בהיקף של כ- 70 מיליון שקלים    חברת-הבת של פורמולה ויז'ן הודיעה על חתימת מזכר הבנות לאספקת פלטפורמה מיחשובית שלמה
הדר פרבר
מגיע לארץ ויתארח במרכז המדעי תל אביב    יקיים הרצאה למבוגרים בנושא אדם מול רובוט בחקר החלל בדגש על מושבה אפשרית על מאדים
יוסי עבדי
מבקר המדינה ממשיך לתקוף - והפעם זהו ראש הממשלה על הכוונת    הטענה: שרון העביר מאות מיליוני שקלים לתקציבי הביטחון בלא אישור הממשלה או הכנסת    ח"כ פולישוק: "הם עושים בתקציב כרצונם, בלא כל פיקוח ואפשרות ערעור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il