X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבוקר - המפלגה החדשה של שרון נרשמה

רוני בר-און - יו"ר סיעת "קדימה"

המפלגה החדשה תימנה בשלב הראשון 16-17 חברי כנסת הסלוגן שנבחר: "ישראל רוצה קדימה"; "שרון, מנהיג חזק לשלום" מו"מ לצירוף חברי כנסת נוספים, כולל מהעבודה
▪  ▪  ▪

שר התיירות אברהם הירשזון, סגנית שר הפנים רוחמה אברהם, ועו"ד יורם ראב"ד, הגישו הבוקר (יום ה', 24.11.05), לרשם המפלגות, את הבקשה של התנועה החדשה בראשות אריאל שרון להרשם כמפלגה בישראל. הגשת המסמכים בוצעה במשרדי הרשם בירושלים.
חברי המפלגה החדשה התכנסו בצהריים לישיבה ראשונה. זו תתקיים בלשכת ראש הממשלה בתל אביב. במהלך הישיבה מונה ח"כ רוני בר-און ליו"ר הסיעה. השר אהוד אולמרט הוא האיש המיועד לשמש ראש מטה הבחירות במרוצת הקמפיין. ראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, שיועד בתחילה לשמש ראש מטה הבחירות, מיועד עתה לשמש ראש מטה הבחירות ביום הבחירות. במהלך הישיבה דנו המשתתפים בהיערכות המפלגה לבחירות, הקמת המטות והמערך הלוגיסטי לקליטת זרם הפונים להצטרפות.
הסיעה קיבלה סקירה על הסוגיות המשפטיות הנובעות מהקמתה של המסגרת החדשה ובירכה על הצטרפותם של השר לשעבר חיים רמון וח"כ דוד טל. החל מערב תעלה קדימה בקמפיין שילוט חוצות ראשוני בסיסמאות: "ישראל רוצה קדימה"; שרון, מנהיג חזק לשלום".
מצע המפלגה מגובש בימים אלה ומרוכז על-ידי שרת המשפטים, ציפי ליבני, הנחשבת לחברה בכירה במפלגה.
שמה של המפלגה החדשה הוא: "קדימה". שרון ואנשיו התלבטו האם יש להעדיף בכל זאת את השם המקורי שהועלה: אחריות לאומית. ואולם, מבדיקות שנערכו בקרב קבוצות מיקוד עולה, כי השם הקליט יותר הוא "קדימה", והוא מבטא בעיני רבים שחרור, והליכה קדימה - תוך השארת המורדים מאחור.
המפלגה החדשה תימנה, בשלב הראשון, כ-16-17 חברי כנסת (כולל את ראש הממשלה) וחברים נוספים. לרשם הוגשה רשימה של כ- 140 חברים. עתה מנהלים אנשי שרון מגעים עם חברי כנסת נוספים, כדי לצרפם למפלגה. השר היוצא, שלום שמחון (העבודה), הוא אחד המועמדים להצטרף, וזאת בעקבות ח"כ חיים רמון שכבר הודיע על חבירתו לשרון.
גיוס חברי הכנסת כבר בשלב זה, עשוי לאפשר למפלגה החדשה לקבל סכומי כסף גדולים מכוח חוק מימון מפלגות. יחידת מימון לכל חבר כנסת הינה כ- 1.15 מיליון ש"ח.

תאריך:  24/11/2005   |   עודכן:  24/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מנחת זרועו של בן הזוג המכה לנחת הרוח מחברות לצרה בשיח נשים עם קפה    נשות הדסה ביוזמה ברוכה, ולא רק בשבוע המאבק באלימות נגד נשים
עידן יוסף
"יש חשיבות ממדרגה עליונה להרתמותם של הרבנים לגופים חברתיים וגופים המייצגים נשים בכדי ליצור יחד חברה פחות אלימה", כתב הרב יובל שרלו לרגל שבוע המאבק באלימות כלפי נשים
יוסי עבדי
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת אל-אקצה מוחה על החלטת ראשי המוסד לבטל מצעד תמיכה שתוכנן לכבוד משפחות השהידים    בסוף השבוע מחו אלפי פלשתינים כנגד "הדיקטטורה של ראשי הרשות"
יוסי עבדי
מועצת הביטחון התכנסה לדיון והצהירה: "מביעה דאגה עמוקה מהפעילות העוינת של ארגון חיזבאללה" בגבול ישראל-לבנון    קופי אנאן: "יש לנהוג באיפוק מרבי"
יוסי עבדי
שר הפנים הספרדי חשף היום כי עשרת החשודים שנעצרו הבוקר בספרד סייעו לפעילות הלוגיסטית של ארגון הטרור של אל-קאעידה    "אין בשטחנו תאי טרור פעילים", הוא מבהיר    באל-קאעידה ממשיכים לחפש מאמינים באירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il