X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשכונת קוטג'ים בראשון לציון עלתה בעיית האכלת חתולים עוד בטרם התחילה המהומה התקשורתית שכנים תובעים מאכילת חתולים ב-100,000 שקלים על "המטרד"
▪  ▪  ▪

זמן קצר לפני שהחלה עיריית ראשון לציון לצאת כנגד האכלת חתולי הרחוב, נתקבל בבית המשפט בראשון לציון כתב תביעה אותו הגיש משרד לפיא מאיר ושות' עורכי דין נגד תושבי העיר ונגד העיריה. התביעה עסקה במטרד חתולים של שכנים בשכונת קוטג'ים בראשון לציון.
במכתב מלינים עורכי הדין בשם התובעים, כי שכנתם אשר מאכילה את חתולי הרחוב גרמה למטרד שבא לידי ביטוי בכמות גדולה של חתולים אשר נכנסת לחצרם, מטרידה אותם, מטילה את צרכיה בחצרם ועוד. העיריה, אליה פנו, הגיבה בכך שאינה יכולה להתרעב, אם כי ידועה לה הבעיה והשכנים - לא הרימו ידיים. זאת ועוד הם תובעים סכום של 100,000 שקלים בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, מהשכנה, חובבת החתולים.
לא רק זאת אלא שהתובעים טוענים, כי שילמו לאדם אשר התיימר לשווק פטנט המרחקי את החתולים באמצעות התזת מים. הניסיון לא צלח וכעת דורשים התובעים החזר כספי גם על שכרו, למרות שהזמינו אותו על דעת עצמם וכאמור, מדובר ככל הנראה בהתיימרות בלבד ולא במוצר או שירות אשר ידוע כי יפתרו את הבעיה והם מוכרים ומקובלים.
בישיבה שקיימו הדיירים עם נציג העיריה, אמרה זו האחרונה, כי עובדת השירות הווטרינרי אמרה כי החתולים מטופלים בתיאום עם השירות הווטרינרי.
מעמותת תנו לחיות לחיות נמסר: "אנחנו מצטערים שמאבק זה הולך ותופס עוצמה". דוברת העמותה, אתי אלטמן, מסרה ל-Nfc כי "אני מדברת בשם כל מאכילי החתולים, ובשם כל הארגונים - נילחם ולא ניתן שחוק איסור האכלה יעבור. זה גזר דין מוות ואני פונה לכל הציבור של מאכילי החתולים להתלכד בכדי להילחם במלחמה הזאת". אלטמן הבטיחה גם, כי נציגי העמותה יהיו בבית המשפט ביום ראשון ואף יקיימו עצרת מחאה בכניסה אליו.
אלטמן הוסיפה: "עורך הדין של התובעים הפעיל לחץ אטומי על ראש העיר וגם על הווטרינר. חבל מאד שאנשים משתמשים בכוח ובקשרים שלהם כדי להפעיל לחץ בצורה כזאת. לחתולים אין פה, אבל אנחנו נדבר בשמם".
התביעה הוגשה בשם ישראל עזיאל וויקטוריה עזיאל ובאי כוחם, מתל אביב נגד חנה ואורי שדה ונגד עיריית ראשון לציון.
איסור האכלת חתולים
השבוע קיימה עמותת תנו לחיות לחיות הפגנה מחוץ לבניין עיריית ראשון לציון בעקבות החקקיה נגד האכלת חתולי הרחוב בעיר. עיריית ראשון לציון מוסיפה חטא על פשע. לא רק שאינה לוקחת אחריות הומאנית על חתולי העיר, היא גוזלת מהם את ישועתם היחידה - אתכם!" כך בקריאות מארגני ההפגנה לחובבי החתולים ולתושבי העיר.

תאריך:  24/11/2005   |   עודכן:  24/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בבדיקת סטוק היהלומים של קבוצת אליעזרוב נמצאה חוסר התאמה בהערכות הכספיות    לבייב הודיע לבית המשפט כי הוא מושך את הצעתו לערוב להסדר הנושים של בני משפחתו
הדר פרבר
על-פי התוכנית, עובדים עם תואר שני יקבלו בונוס של למעלה מ-4 דולרים בחודש    רופאים יקבלו תוספת של 7 דולרים
ענבל אביב
הרווח הנקי גדל מסכום של 35.7 מיליון שקלים ברבעון השלישי של שנת 2004 ל-541.7 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי    רווח נקי של 793 מיליון שקלים בתשעה חודשים הראשונים של 2005
נוה יוסף
יעקב סגל ויצחק כהן גנבו במשך תקופה ארוכה מאות כדורי רובים, רימונים ומפות קודים צבאיים    את מכירת אמצעי הלחימה סיכל סוכן מטעם מח"ש
נוה יוסף
מיקרוסופט ביטלה את מעמדה של חברת EMI כמפיצה מורשית של תוכנות החברה    בתגובה ייבאה החברה את התוכנות ממפיץ בחו"ל    "מיקרוסופט מנצלת את מעמדה במטרה לשמור על מחירים גבוהים", טוענים ב-EMI
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il