X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בטקס קבלת גופות המחבלים מזהיר נסראללה: "עוד שהידים רבים ממתינים לתורם" השייח' נביל קאוק: "מוצבי צה"ל "חלשים יותר מקורי עכביש"
▪  ▪  ▪

בעקבות פנייתה של ממשלת לבנון, החזירה ישראל את שלושת גופות מחבלי החיזבאללה שניסו לחטוף ביום ב' חיילים. מזכ"ל הארגון, השייח' חסן נסראללה התייחס אחר-הצהריים (שישי, 25.11.05) להחזרת הגופות ללבנון ואמר כי "השהידים הללו נהרגו, אבל עוד רבים אחרים ממתינים לתורם".
לדברי נסראללה, "אנשי ארגון חיזבאללה לעולם לא ישכחו אף לא אסיר אחד בבתי הכלא הישראלים", תוך שהוא מבהיר כי ארגונו "לא יסכים להמשך ההפרות הישראליות בשטחו".
נסראללה, אשר נאם מול אלפים מתומכיו באירוע שנערך בפרבריה הדרומיים של ביירות, אישש את הערכות מערכת הביטחון כי "כוונת הארגון הייתה לחטוף חיילים", והזהיר כי עוד ניסיונות רבים בדרך. "זו חובתנו המוסרית לחטוף חיילים ישראלים", הוא זעק לרקע קולות התמיכה.
כזכור, ביום ב' תקפו חוליות מחבלים מהחיזבאללה את מוצבי צה"ל בגזרת הר-דוב, וכן בכפר רג'ר. אחת החוליות, שפעלה בחיפוי ירי רקטות, פצצות מרגמה, ונשק-קל, ניסתה לחטוף חייל צה"ל מהמוצב בכפר, אך נתקלה בכוח הגנה מחטיבת הצנחנים וגולני. מהירי נפצעו קצין וחייל צה"ל באורח קשה, ועוד אחד-עשר חיילים באורח קל.
החיזבאללה פותח במתקפה תקשורתית
לדברי גורמי מחקר במרכז המידע למודיעין, ארגון החיזבאללה, שנכשל בניסיונו לחטוף חיילים ישראלים, פתח ב"מתקפה תקשורתית" שמטרתה להציג את תוצאות המתקפה כ"תבוסה" לישראל, תוך הדגשת נחישותו של החיזבאללה "לשחרר" את חוות שבעא, להשיב את האסירים שבידי ישראל ולהגן על ריבונותה של לבנון.
השייח' נביל קאוק, הממונה על אזור הדרום בארגון חיזבאללה, התפאר כי לוחמי הג'יהאד של החיזבאללה נטלו חלק בעימות רחב היקף, מראש הנקרה ועד החרמון, ועלה בידם להביס כוחות ישראלים מובחרים. בראיון לטלוויזיית "אל מנאר", הוא התרברב כי מוצבי צה"ל "חלשים יותר מקורי עכביש" וכי חיילי צה"ל מובחרים נסו על נפשם מפני לוחמי החיזבאללה. השייח' קאוק איים גם כי לישראל "לא יהיה רגע אחד של ביטחון ורגיעה" כל עוד נשקה של החיזבאללה וצעיריה נמצאים בקווי העימו
מועצת הביטחון נגד חיזבאללה
מועצת הביטחון של האו"ם הביעה (ד', 23.11.05) "דאגה עמוקה מהפעולות העוינות שביצע ארגון חיזבאללה מהצד הלבנוני של הגבול הצפוני". זו הפעם הראשונה שחברי מועצת הביטחון מציינים את ארגון חיזבאללה כגורם להסלמה בגבול הצפון. בהודעה שהתפרסמה דרשו חברי מועצת הביטחון כי ממשלת לבנון תפעל ותמנע את השימוש באמצעים עוינים משטחה.
מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן, דרש את השבת השקט לאזור וביקש מהצדדים לנהוג באיפוק מרבי. "מזכ"ל האו"ם מבקש מהצדדים לכבד את קווי הגבול", אמר דוברו של אנאן. בכירים במסדרונות האו"ם בניו-יורק אמרו הערב, כי "ההתלקחות החלה מעבר לגבול הלבנוני", ובכך האשימו את חיזבאללה כמי שפתח במתקפה על ישראל.

תאריך:  25/11/2005   |   עודכן:  25/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כבכל שנה בשבת זו נהוג להעלות על נס את חשיבות עיר האבות לעם היהודי    צה"ל נערך בכוחות מתוגברים לאבטחת האירועים
מחלקה ראשונה
שלוש נשים מרקע דתי יוכתרו לרבנות קונסרבטיבית    בין המוכתרים: הממונה על התביעה הצבאית לשעבר באזור יהודה ושומרון וחבל עזה
עומר שיקלר
אחיו מאושפז באורח קשה מאוד    שני האחים נפלו לבור ביוב בשטח חצרו של שכנם    אביהם של הילדים התמוטט לאחר שחזה בפעולות החילוץ    שני אחים נעצרו בחשד לרשלנות ושיבוש הליכי חקירה
עומר שיקלר
בשעות הצהריים הגיעו 1,200 איש למעבר רפיח כדי להשתתף בטקס גזירת הסרט ופתיחת המעברים    המעבר נפתח לאחר שלפני כשבועיים הושג הסכם ישראלי-פלשתיני בלחץ אמריקני
נוה יוסף
במסגרת ידיעה שפורסמה באתר NRG תחת הכותרת "הלומי הינתקות" צורפה תמונתה של אמיתי מוריה    בתביעה היא טוענת כי ניתן היה להבין כאילו היא באופן אישי לוקה בנפשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il