X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבני יהודה רצו לסיים את הסיבוב הראשון במקום השני, אבל לשחקנים של קאנן ופרננדז היו תוכניות אחרות אסולין, אפק, יצחקי כבשו לבית"ר, בלדוט ואלי ביטון הספיקו רק לצמק מליקסון הורחק
▪  ▪  ▪

בני יהודה אירחה הערב את בית"ר ירושלים במגרש של מכבי הרצליה ולא במגרשה הביתי (בלומפילד) עקב שזרוע חורף, במשחק שנעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. הכתומים שהגיעו למשחק אחרי שני משחקים ללא ניצחון חשקו בניצחון כדי לסגור יפה את הסיבוב, אך הפסידו 2:3.
מחצית ראשונה:
ירושלים פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-3 בעט ברק יצחקי כדור מ-17 מטר אבל שוער בני יהודה וינסנט אניימה הדף לקרן. בדקה ה-7 כדור קרן נוסף לבית"ר אניימה יצא לא טוב אבל ברק יצחקי נגח לחוץ. בדקה ה-10 טעות בהגנת בני יהודה, לוקמן הסיט את הכדור לאחור וליאור אסולין מצא עצמו לבד מול אניימה אבל לא היה מרוכז ובעט מעל המשקוף.
בדקה ה-12 כדור קרן לבית"ר עומרי אפק הגביה לרחבה, טוטאנה נגח מקרוב, אניימה הדף וליאור אסולין קבע מקרוב, 0:1 לבית"ר.
לאחר השער, התעוררות מסוימת אצל שחקני בני יהודה ובדקה ה-15 קובצ'ביץ' בעט כדור מתוך הרחבה סמוך לעמוד של קורנפיין. בדקה ה-24 אלירן דנין מבית"ר ובטורינה מבני יהודה התעמתו ושניהם זכו לקבל מהשופט כרטיס צהוב.
בדקה ה-35 חתך מליקסון לאמצע, השאיר את הכדור לעומרי אפק שבעט לשער, הכדור פגע בגבו של קובצ'ביץ' והכניע את אניימה בפעם השניה במשחק, 0:2 לבית"ר.
בדקה ה-39 התקדם ברק יצחקי לעבר שערו של אניימה ובעט מ-25 מטר אבל הכדור חלף ליד הקורה השמאלית. בדקה ה-41 פרץ מלקיסון לעבר שערו של אניימה וספק הוכשל ע"י גמאן, השופט ליאני חשב שמליקסון התחזה והראה לו את הכרטיס הצהוב.
מחצית שנייה:
בדקה ה-46 - קרן לבני יהודה, לוקמן הגביה ובלדוט נגח וצימק את התוצאה ל-1:2. בדקה ה-47 מצא את עצמו ברק יצחקי לבד מול אניימה ובעט שטוח לפינה הרחוקה וכבש 3:1 לבית"ר.
במהלך חגיגות השער השלישי של בית"ר חגג מאור מליקסון עם אוהדי בית"ר על הגדר וקיבל צהוב שני והורחק בכרטיס אדום.
בדקה ה-55 יצאה בית"ר למתפרצת ואסולין כבש אבל הקוון פסל את השער בטענה לנבדל. בדקה ה-64 - חילוף ראשון בבית"ר - מליחי נכנס במקום טוטואנה, גם בבני יהודה חילוף ראשון ראובן עובד נכנס במקום בן לוז.
בדקה ה-69 - חילוף שני בבני יהודה, ברק בדש נכנס במקומו של רוני גפני. בדקה ה-70 שני המחליפים הטריים של בני יהודה שיתפו פעולה, ראובן עובד הגביה כדור למרכז הרחבה וברק בדש נגח מטר אחד מעל משקוף שערו של קורנפיין. בדקה ה-82 - חילוף שני בבית"ר אופיר עזו החליף את עומרי אפק שהיה מצוין לאורך כל המשחק.
בדקה ה-86 אסולין בעט מהאויר אבל הכדור לא היה חזק מספיק ואניימה עצר את הכדור בקלות. בדקה ה-89 שוב אסולין מוצא את עצמו על סף הרחבה לבד אבל הבעיטה שלו היתה חלשה ואניימה ירד טוב ולקח את הכדור. בדקה ה-90 גם עידן מליחי רצה להשתתף בחגיגה וגם הוא ניסה להבקיע אבל אניימה קלט את הכדור שוב.
בדקה ה-90 קיבל אלי ביטון כדור רוחב מקובצ'ביץ', בעט לפינה השמאלית של קורנפיין שירד לא טוב הכדור חמק מתחת לבטנו ונכנס 2:3 לבית"ר.
הרכבים:
בני יהודה: וינסט אניימה, אלי אברבנל, אדריאן גמאן, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, בן לוז, מטה בטורינה, משה ביטון.
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר בן-יוסף, אלירן חודידה, מזואה אנסומבו, ברק יצחקי, עומרי אפק, אלירן דנין, יואב זיו, מאור מליקסון, ג'ף טוטואנה וליאור אסולין.

תאריך:  28/11/2005   |   עודכן:  28/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בנובמבר 1971 הפעילה מפקדת הפת"ח בצורה ממוסדת את ארגון ספטמבר השחור ורצח ראש ממשלת ירדן סימן את הופעתו הרשמית של הארגון
יהונתן דחוח-הלוי
מצלמה סלולרית חשפה שיטת חינוך "מיוחדת" שהנהיג מורה בבית ספר יסודי בסעודיה - הצלפה ללא רחם בשוט בתלמידים סוררים    מנגד, מורה אחר נדון ל-40 חודשי מאסר ו-750 מלקות בכיכר העיר באשמה שדיבר עם תלמידיו על הברית החדשה והעז לטעון ש"היהודים צודקים"
עידן יוסף
הקהילה היהודית במלבורן הציעה לייעץ למוסלמים באמצעי אבטחה למסגדים ובתי ספר איסלמים כאמצעי מנע מפני חשש לפיגועי טרור
אורן קורנפלד
ליגת ווינר: חניכיו של גרשון הצליחו לנצח בקושי רב את נהריה    הפועל ירושלים ממשיכה לנצח, הפעם 82:97 על עירוני ר"ג    גליל ניצחה את ראשון, והפועל ת"א בהארכה את בני השרון
עידן יוסף
שאלת השאלות בציבור הדתי לאומי מיהו המנהיג שממשיך באמת את דרכו של מורה הרוחני של הציונות הדתית עלתה ביתר שאת בימי ההינתקות    לרב אבינר יש פתרון: סופרים כמה תלמידים לכל אחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il