X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני המוצרים, field sales ו-field tech, מאפשרים לעובדי השטח קישור מרחוק לארגון בכל עת לשם צפייה בנתונים החיוניים לעבודתם השוטפת ועידכון המשרד בנתונים מהשטח
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  סלקום
  אמודט
  שרון בן יקר
  הנמל

חברת סלקום השיקה, יחד עם חברת אמודט, שני מוצרים חדשים - field sales ו-field tech, השייכים לעולם פתרונות "הארגון נייד".
שני המוצרים מספקים פתרונות לניהול אנשי שטח, טכנאים ואנשי מכירות. ה-field sales ו-field tech מאפשרים לעובדי השטח גישה למאגרי מידע ולבסיסי נתונים ארגוניים, לצורך קבלה ועידכון של נתונים בזמן אמת.
המוצרים החדשים מאפשרים העברת מידע דו-כיווני מבסיסי נתונים וממערכות מידע ארגוניות למחשב כף היד. עובדי הארגון הנמצאים בשטח (אנשי מכירות וטכנאים), יכולים לקבל דוח משימות שוטפות במהלך היום, לעדכן סטטוס טיפול בהן, לדווח על מצבי מלאי ומכירות, ולבצע הזמנות עבודה ישירות מהשטח גם ב-off line כאשר אין תקשורת.
באמצעות פתרונות אלו מתקבלת אינפורמציה חיונית, כגון: נתונים על מצב חשבון הלקוח, היסטוריית לקוח, היסטוריית טיפול בתקלות, מבצעים חדשים ועוד, והיא הופכת זמינה עבור עובדי הארגון, גם בשהותם מחוץ למשרד. מאידך, מאפשרים מוצרים אלו מעקב מן המשרד אחר פעילות אנשי השטח במהלך יום העבודה ואת ניהול פעילותם מן המשרד.
המוצרים מקנים למשתמשים את היכולת לשיפור השירות מול הלקוח, היכולת של מנהל העבודה בארגון לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים העובדים, והאפשרות לבצע הזמנות בזמן אמת עוד מהשטח מאפשרות לארגון להיערך מהר יותר ולקצר את זמן התגובה ללקוח.
בימים אלו נהנים מספר לקוחות מיתרונותיהם של המוצרים החדשים. בחברת הנמל, המשווקת בעיקר מוצרי פלסטיק, כבר לא יושבות קלדניות ליד הטלפון ומאזינות להזמנות שמכתיב מהשטח הסוכן. פתרון Field Sales איפשר התייעלות וקיצור תהליכים משמעותי מרגע יצירת ההזמנה ועד אספקת המוצר ללקוח.
שרון בן-יקר, מנהל הפרויקטים של חברת הנמל, מסביר: "מרגע שהסוכן נכנס למחשב כף היד שלו הוא מכין את ההזמנה. באמצעות המודם, היא משודרת למחשבים בחברה ובלחיצת כפתור מופקת תעודת משלוח. כל סוכן שלנו נושא מחשב כף יד שבו הוא יכול לראות את מלאי הסחורה בחברה ואף לעדכן אוטומטית, עם ההזמנה, את המלאי, וכל זה מבלי שהוא נמצא במשרד".

תאריך:  10/06/2002   |   עודכן:  10/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
החברה זכתה בשבוע שעבר במכרזים בהיקף כספי של 60 מיליון ש"ח
מירב לוי
השירות יחל לפעול ב-16.6.02; במסגרתו ניתן היה לשלם עד 3000 ש"ח עבור אגרות חידוש רישיון רכב
אייל כגן
קופת הגמל גדיש רשמה מתחית השנה תשואה ריאלית שלילית של 4.5%
מירב לוי
קבלני המשנה יהיו רפא"ל ותדיראן; היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני ש"ח
אייל כגן
השוק ממתין למהלך של הבנקים הזרים שרכשו דולרים ברמות שמעל ל-5 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il