X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישקיעו 84 מיליון שקל ויגיעו לשליטה של 100% ימחקו את החברה מהבורסה מהדרין תייצא גם ענבים ורימונים, וכן פירות ממדינות אחרות
▪  ▪  ▪

חברת נכסי הדרים וחברת הביטוח הפניקס ירכשו מהציבור את כל מניותיו, 29.8%, בחברת החקלאות והנדל"ן מהדרין, בהשקעה של 84 מיליון שקל. שתי החברות פירסמו הבוקר (29.11.05) הצעת רכש למניות. נכסי הדרים נמצאת בשליטת קבוצת נוחי דנקנר.
נכסי הדרים היא כיום בעלת 37.1% ממהדרין והפניקס בעלת 33.1%. לאחר הרכישה יהיו בידי שתי החברות 100% מהחברה, והיא תימחק מהבורסה. התוכנית היא שהפניקס תרכוש 17% מהמניות, ונכסי הדרים תרכוש 13%, וכך יגיעו שתי החברות לשוויון מלא בבעלות.
נכסי הדרים היא חברה-בת של החברה לנכסים ובניין, שהיא חלק מקבוצת אי.די.בי. אחזקות הנמצאת בשליטת קבוצת נוחי דנקנר.
שתי החברות מציעות לרכוש את המניות מהציבור לפי 85 שקל למניה, 10.4% מעל למחיר הבורסה היום. צפוי ששער המניה יעלה היום בהתאם.
חברת אלרן (ד.ד.), שהיא בעלת 4.9% ממניות ממהדרין (מתוך ה-29.8% ), כבר הודיעה כי תממש את הצעת הרכש. אלרן ד.ד. נמצאת בבעלות שמונה דודים ובני דודים של נוחי דנקנר, ובראשם שמואל דנקנר.
אם הצעת הרכש תביא לכך ש-95% ויותר ממניות מהדרין יהיו בידי נכסי הדרים והפניקס, ירכשו שתי החברות מהציבור את יתר המניות, בהליך הידוע בשם "רכישה כפויה". אם ההיענות תהיה פחות מ-95%, יסתפקו שתי החברות בבעלות של 90%, כך שבידי הציבור יישארו 10%, והמסחר בבורסה יימשך.
מהדרין חתמה לפני כחודש על הסכם אופציה עם המדינה, לפיו תמכור לה עד 1,300 דונם באיזור אשקלון, לבניית שכונת מגורי יוקרה למפוני גוש קטיף ולאחרים. העיסקה תניב לחברה רווחי הון של עד 25 מיליון שקל. האופציה היא לתשעה חודשים והתוכנית אושרה בימים אלה על-ידי הממשלה. עם זאת, הממשלה החדשה שתקום לאחר הבחירות היא שתחליט אם לממש את האופציה ואיזה חלק ממנה.
במקביל הודיעה מהדרין על תוכניות הפיתוח שלה לתקופה הקרובה: היא תגדיל את פעילותה בענף הפרדסים, תבנה בית קירור נוסף בצריפין וכתוצאה מכך תגדיל את יצוא פרי ההדר, שבו היא אחת החברות המובילות זה שנים רבות.
עוד הודיעה היום החברה על שני חידושים בפעילותה - היא תתחיל לייצא גם פירות קיץ, בעיקר ענבים ורימונים. היא תתחיל לקנות ממדינות אחרות פירות, בעיקר פרי הדר, אבוקדו וענבים, ותשווק אותם למדינות אחרות. פעילות בינלאומית זו, שאינה קשורה לעסקים בישראל, תאפשר לנצל טוב יותר את מערך השיווק הבינלאומי של החברה.

תאריך:  29/11/2005   |   עודכן:  29/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הסעודים אוסרים על ייצור והפצה של נשק כימי; מתקנים רשמיים יוצבו תחת פיקוח; העבריינים צפויים לעונש מאסר של חמש שנים וקנס כספי
אלעזר לוין
גידול של 119% ברווח הנקי ברבעון השלישי    ההכנסות מהשקעות גדלו ב-1,000% והביאו לגידול של 310% ברווחי חיים    עלייה ברווחי אלמנטרי לעומת אשתקד - ירידה לעומת רבעון קודם    עתודות שיא - 54.4 מיליארד שקל
שלומי דיאז
ראש העיר רון פרומר, שבחירתו נפסלה והוא עשוי לעמוד לדין על עבירות שוחד, טוען כי ג'קי סבג העביר עשרות מיליוני שקלים לקבלנים בניגוד לכללי מינהל תקין
יפעת גדות
Carilion Biomedical Institute וממשלת וירג'יניה מציעים לחברות מכשור רפואי ישראליות מסלולי השקעות, שת"פ מחקרי וחיבור ישיר לשוק האמריקני
נוה יוסף
ישראל רוזנבלט, לשעבר מנהל פעיל בחברת וואנסטופקום, הורשע בגין אי הגשת דוחות למס הכנסה ואי העברת ניכויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il