X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תיכננו לסגור חוף וליבש ים בין המכון לחקר ימים לבת גלים ח"כ ברונפמן: "נצחון לירוקים, לתושבי חיפה ולכל מי שערכי הנוף והים יקרים לו"
▪  ▪  ▪

ועדת משנה מטעם המועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה היום (ג', 29.11.05) לדחות את בקשה של החברה הכלכלית לחיפה, בבעלות העיריה, לבנות מרינה על חוף הים, בין המכון לחקר ימים ואגמים לבין בנין "הקזינו" של בת גלים. השטח האמור הוא חוף הים הפתוח העיקרי של חיפה.
ח"כ ד"ר רונן ברונפמן, תושב חיפה, שהוביל את ההתנגדות לתוכנית, אמר היום: "זהו ניצחון גדול לירוקים, לתושבי חיפה ולכל מי שערכי הנוף והים יקרים לו. מנענו בניה, שהיתה גוזלת מתושבי חיפה את חוף הים העיקרי שלהם. במקום מרינה, צריך לבנות במקום טיילת להולכי רגל ולפתח את חוף הים".
החברה הכלכלית תכננה לבנות במקום מרינה, דבר שהיה כרוך בסגירת חלק גדול מחוץ הים, הפתוח כיום לציבור, וכן ביבוש 40 דונם של ים. החברה רואה במרינה מקור להכנסה לה ולעיריה, מהשכרת מעגנים ושטחים מסחריים.
16 חברי כנסת מכל הסיעות חתמו על מכתב, שהופנה לוועדת המשנה. הח"כים מציינים בין היתר במכתבם, כי המרינה "תוכננה בחדרי חדרים". הם אומרים, כי הקטע בין המכון לבת גלים הוא היחיד לאורך חוף הים התיכון, הפונה לצפון-מערב ולא למערב. כתוצאה מכך, יש במקום אקלים מיוחד, משטר רוחות לא-שיגרתיות ושבירת גלים יחודית. יש בכך פונטציאל לאתר גלישה בינלאומי ולתיירות".
הח"כים מוסיפים, כי ממילא יש בישראל עודף מרינות. אם כבר רוצים לבנות מרינה בחיפה, הם אומרים, אפשר לבנותה על חוף הקישון או במיקום הנוכחי של בסיס חיל הים, שיש בין כה תוכניות להעבירו למקום אחר. הח"כים קראו לוועדה שלא לסגור את חוף הים העיקרי שנותר פתוח בחיפה - ופניתם התקבלה.

תאריך:  29/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
סקר: כל ישראלי שני יפנה קודם כל אל הבנק לקבל הלוואה לסגירת המינוס    מנכ"ל חברת "אוצר", רונית אברהם: אסור לשכוח שמטרת הבנקים היא לעשות רווח, ולא לשמש לציבור יועץ כלכלי
הדר פרבר
יש להניא מועמדים לכמורה בעלי נטיות הומוסקוסאליות - "בעיה מדבקת"    המסמך הודלף לסוכנות ידיעות איטלקית
ברוך לוי
אוריאל לין: זוהי הוכחה ברורה שהמדיניות הכלכלית הנוכחית היא התשובה לצמצום העוני    נראה כי לין בוחר להתעלם באלגנטיות מהעליה במספר המועסקים במשרות חלקיות שלא מרצונם ומרמות השכר הנמוכות של העובדים
ניר וייס
קיבל תביעתה של בעלת רכב שנפגע בתאונה, לאחר שדוח הבדיקה מטעם הטכניון קבע, "...שהפגוש החלופי אינו עומד בתכונותיו, בצורתו, באיכותו וברמת הבטיחות הנדרשת ביחס לפגוש המקורי..."
יוסי עבדי
פרס עומד לשוב היום מברצלונה לישראל ולהודיע רשמית את החלטתו    "האוויר הצח עוזר לי להיות חכם יותר", אמר לכתבים    30 מדינות השתתפו בוועידת ברצלונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il