X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך הלילה נעצרו 12 פעילי טרור ברחבי יהודה ושומרון אמש הותר לפרסום כי נעצר פלשתיני שתיכנן וייצר משגר פצצות מרגמה
▪  ▪  ▪

צה"ל ממשיך את פעילותו נגד תשתיות הטרור ברחבי יהודה ושומרון. במהלך הלילה (ד', 30.11.05) עצרו חיילי צה"ל 12 מבוקשים. במרחב העיר ג'נין עצרו חיילים שני מבוקשים פעילי הג'יהאד האיסלאמי. במהלך הפעילות נפתחה אש מספר פעמים לעבר הכוחות, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
כמו כן, עצרו הלילה כוחות צה"ל בבית לחם פלשתיני החשוד בסחר באמצעי לחימה, ופעיל החזית העממית. בעיבדיה, מזרחית לבית לחם, נעצרו שני מבוקשים פעילי תנזים. ברפידא, סמוך לבית לחם, נעצרו פלשתיני חשוד בסחר באמצעי לחימה ופעיל הג'יהאד האיסלאמי. בקארמא, סמוך לחברון, נעצרו שלושה מבוקשים פעילי חמאס.
לעבר כוח מג"ב, שפעל בבית לחם, נזרק בקבוק תבערה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הכוח עצר את מיידה הבקבוק, שהועבר לחקירת כוחות הביטחון.
נעצר מתכנן משגרי פצמ"רים
כחלק מהפעילות למניעת זליגת נשק תלול מסלול כמו רקטות קסאם ופצצות מרגמה מרצועת עזה לשטחי יהודה ושומרון הותר אמש (ג') לפרסום כי ב-15 באוקטובר 2005 נעצר מוחמד מוסא חסאן חאג', בן 45 ואב לעשרה, תושב הכפר בית סירא. חאג' נעצר סמוך לביר זית, צפונית לרמאללה, לאחר שבבדיקה שגרתית של משטרת ישראל נמצאו במכוניתו מרכיבים של משגר פצצת מרגמה.
חאג', מזכיר ה"פתח" בכפר בית סירא, תכנן למסור את המשגר בעתיד ל"גדודי חללי אל-אקצה". בחקירתו בכוחות הביטחון אמר חאג' כי החליט לייצר את המשגר על דעת עצמו וללא הנחיות מארגון כלשהו. מטרתו היתה לסייע למאבק ארגוני הטרור.
על-פי החקירה, את החומרים והחלקים השונים קנה חאג' ממספר בעלי מלאכה באזור רמאללה, אשר על-פי טענותיו, לא היו מודעים למטרת קנייתו. את הידע להכנת אמצעי הלחימה רכש חאג' בעבר, בהיותו איש ארגון ה"פתח" בחו"ל, ושימש כמפעיל מרגמות. כמו כן, על בסיס ידע זה תכנן לייצר מטעני חבלה ולהעבירם ל"גדודי חללי אל-אקצה".
במרס 2002 נעצר בנו, אחמד חאג', שביצע פיגוע ירי לעבר רכב צבאי בכביש ירושלים-מודיעין. חאג' הודה בחקירתו כי הסיע את בנו לבצע את הפיגוע, וכמו כן סייע בהסתרת נשקו.
נעצר סייען טרור
במבצע משותף של צה"ל ושירות הביטחון הכללי למעצר מבוקשים של ארגון הטרור 'הג'יהאד איסלאמי' במרחב ג'נין, נעצר אתמול לפנות בוקר אשרף מחמוד חוסני עוידאת, בעת שהסתתר במעונות הסטודנטים של האוניברסיטה האמריקנית בכפר זבבדה, דרומית לג'נין.
עוידאת, בן 19, שימש בחודשים האחרונים כסייענו של איאד אבו-רוב, ראש תשתית 'הג'יהאד האיסלאמי' באזור ג'נין, אשר נעצר ב-24 בנובמבר 2005.
עוידאת עסק בגיוס פעילים ל'ג'יהאד האיסלאמי', ובגיוס מחבלים מתאבדים לביצוע פיגועים מטעם הארגון. על-פי מידע הנמצא בידי מערכת הביטחון, עוידאת היה מעורב בימים האחרונים בניסיון להוציא לפועל פיגוע התאבדות בשטח ישראל.
בנוסף, חשוד עוידאת במעורבות בהוצאתו לפועל של פיגוע התאבדות שבוצע בחדרה ב-26 באוקטובר 2005, בו נרצחו שישה ישראלים ונפצעו עשרות.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
למרות עלותה הגבוהה של התרופה לסרטן השד, אם יימצא שהיא יעילה כבר בשלבים המוקדמים של המחלה, יעשו הרשויות מאמצים לממן את השימוש בה כבר בשלבים אלה
עידן יוסף
על-פי היוזמה ייבחר הרכב רשימת "דגל התורה" לכנסת בידי החברים בסיעה ולא על-ידי הרבנים    אם היוזמה תתממש, תהיה זו פריצת-דרך
נוה יוסף
בית המשפט העליון דוחה את ערעורו של רוזנשטיין כנגד החלטת בית המשפט המחוזי בו נקבע כי הוא "בר הסגרה"    שרת המשפטים, ציפי לבני, תחליט האם להסגירו
ענבל אביב
לטענת קנפו, היא זו שהתחילה את המפץ שגרם לטלטלה במפה הפוליטית בישראל, אך יחד עם זאת, אף מפלגה לא הזמינה אותה להצטרף לרשימה שלה עד כה    הודיעה: "יצרתי קשר עם שרון"
הדר פרבר
הדליפו לעיתון דיילי מירור מזכר בו לכאורה דנים בלייר ובוש על הפצצת מטה אל-ג'זירה בקטאר    בלייר ובוש מכחישים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il