X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עמותת "מלח ארץ" תבצע בדיקה וטיפולי שיניים חינם לאוכלוסיה נזקקת בישראל העמותה מקדמת הצעה לתיקון חוק בריאות ממלכתי, תוך התמקדות בתחום רפואת השן לאוכלוסיה נזקקת
▪  ▪  ▪

המצב הכלכלי הקשה בארץ, אליו נקלעו משפחות רבות, הביא לידי כך שרבים מהמשפחות נאלצות לוותר על טיפולי שיניים מאחר וטיפול שיניים בסיסי ומונע הפך למותרות.
עמותת "מלח ארץ" החליטה לעזור לאותן משפחות והקימה מרפאת שיניים ניידת, המעניקה בדיקה וטיפולי שיניים חינם לאוכלוסיה נזקקת בישראל. המרפאה פועלת בפיקוח צמוד של משרד הבריאות, בהתאם להנחיותיו ומגיעה לכל מקומות המצוקה.
במסגרת פעילות ניסיונית שערכה העמותה בנושא, במהלך שנת 2004 טופלו כ-3,300 ילדים ו-2,118 משפחות במרפאה הניידת. העמותה תעלה קמפיין בנושא ב-1.12.05 בערוץ 2. הקמפיין הופק בהתנדבות על-ידי משרד פרסום "פוגל Ogilvy".
בנוסף, מקדמת העמותה הצעה לתיקון חוק בריאות ממלכתי, תוך התמקדות בתחום רפואת השן לאוכלוסיה נזקקת בישראל. במסגרת זו נפגשו נציגי העמותה עם גורמים בכירים בבית הנשיא, במשרד הרווחה, משרד החינוך וחברי כנסת נוספים.
במהלך הפגישה התברר כי במשרדי הממשלה השונים ובבית הנשיא מתקבלות מדי יום פניות רבות לקבלת סיוע למימון טיפולי שיניים, מתוכן 60% עוסקות בטיפולי שיניים. החוק נועד לעגן את זכותם הבסיסית של ילדי בית הספר לקבל מענה מקצועי וזמין לבעיות השיניים הרבות ללא קשר למעמדם הסוציו-אקונומי.
דוח של מבקר המדינה לשנת 2004 מתרה על זילות המערכת בטיפול בסוגיה קשה זו ומציג נתונים קשים מאוד על מצב בריאות השן של ילדים נזקקים. על-פי הדוח, כ-54% מקרב הילדים בני 12 סובלים מבעיות חמורות של עששת וחורים ומספר הנזקקים הנהנים משירותי בריאות השן שניתנים במימון המדינה מועט.
דוח העוני שהתפרסם באוגוסט השנה חשף כי הקיצוץ הבולט ביותר אותו מבצעת משפחה ענייה מתבטא בהוצאות בריאות, דבר ההופך את הטיפול למותרות.
חגית חן, מנהלת השיווק של עמותת מלח הארץ: "כיום משרד הבריאות משתתף ב-60% מהעלות הטיפול, הרשות המקומית משתתפת ב- 20% כך שההורים משלמים בסופו של תהליך 30 שקלים. לצערנו, סידור זה מתקיים בכ-56 רשויות (מתוך 261) וגם זאת במתכונת חלקית, לכן החלטנו להקים את מרפאת השיניים הניידת על-מנת לתת טיפול שיניים הולם, ללא הבדל של דת, מין וגזע, לכל מי שזקוק לכך. אנו רואים בקיום פרויקט חשוב זה, שירות ממעלה ראשונה לטובת הקהילה וכיום יש באפשרותנו להיענות לבקשות עזרה רבות יותר של דורשי טיפול".

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
כך עולה מהדוחות הכספיים של קבוצת לאומי לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005    הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 הסתכם ב- 1,674 מיליון ש"ח, גידול של 10.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
עידן יוסף
כך אמרה בריאיון לרדיו קול-חי שלי יחימוביץ', שהצטרפה למפלגת העבודה    היא אמרה עוד כי היא מתנגדת לגיוס חובה של בנות ולפתיחת קניונים בשבתות
נוה יוסף
לאחר ביצוע ניתוח לכריתת כיס המרה נפתח הפצע בחלקו הפנימי    למרות תלונותיו של החולה, הסיר הרופא את התפרים, מה שגרם לפריצת תוכן ביטנו בעת שאכל צהריים, לעיני אשתו וילדיו    הוא הובהל לבית החולים ושם נפטר
עומר שיקלר
בחברת D&B מציינים כי איסור החריגה ממסגרת האשראי יקפיץ את מדד מוסר התשלומים ל-35% עסקות בפיגור לעומת 14.7% היום
מירב לוי
יחליף את אבי רוזנטל המסיים את תפקידו לאחר 12 שנים    אתגר כיהן כמנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת ומנכ"ל חברת 'סמייל'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il