X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לניסוי גוייסו 1,100 חולים ב- 135 מרכזים רפואיים ב- 14 מדינות הניסוי יבדוק האם טיפול בתרופת "אזילקט" ישנה את מהלך ההתקדמות של מחלת הפרקינסון
▪  ▪  ▪

טבע תעשיות פרמצבטיות החלה בביצוע ניסוי קליני ADAGIO בינלאומי על-מנת לקבוע אם הטיפול בתרופת "אזילקט" עשוי לשנות את מהלך ההתקדמות של מחלת הפרקינסון.
במסגרת הניסוי יגוייסו 1,100 חולים ב-135 מרכזים רפואיים ב-14 מדינות, בהן: אוסטריה, צרפת, גרמניה, הונגריה, ישראל, איטליה, הולנד, פורטוגל, רומניה, ספרד, אנגליה, ארגנטינה, קנדה וארה"ב. גיוס החולים למחקר החל בימים אלה וצפוי להימשך מספר חודשים. עד עתה גוייסו חולים ראשונים באירופה, צפון אמריקה וישראל.
מחלת הפרקינסון משפיעה על מיליוני אנשים במדינות המערב וממשיכה לאתגר חוקרים, כיוון שהמחלה גורמת נכות ופוגעת באיכות החיים של המטופלים. טיפולים עכשוויים מסייעים לשפר את הסימפטומי המחלה, אולם אף אחד מהם לא הוכיח האטה, עצירה או היפוך של התקדמות המחלה.
מחקרים קליניים הראו, כי תרופת "אזילקט" מטפלת ביעילות בסימפטומים של המחלה בשלב התחלתי ובשלב מתקדם. בנוסף, במחקר ה- TEMPO שפורסם לפני כשנה, חולים בשלבים ראשונים של המחלה אשר החלו את הטיפול ב"אזילקט" מוקדם, סבלו מפחות מוגבלויות תפקודיות, מאשר חולים אשר החלו את הטיפול ב"אזילקט" מאוחר יותר.
ממצאים ממחקרים טרום קליניים הראו בעבר, כי ל"אזילקט" יש תכונות ניורופרוטקטיביות, אשר מצביעות על האפשרות להשפעה מעכבת של התרופה על התפתחות המחלה.
פרופ' אוליביה רסקול, מבית החולים האוניברסיטאי בטולוז, מסרה: "תוצאות מחקר ה- TEMPO מצביעות כי פעולת ה"אזילקט" אינה יכולה להיות מוסברת על-ידי אפקט סימפטומטי בלבד. מחקר ADAGIO, אשר נבנה על-פי אותו מודל, יכלול מספר רב של חולים במטרה להוכיח מחדש את השפעת התרופה על מהלך המחלה. לממצאי מחקר ADAGIO יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת על הטיפול בפרקינסון. אם המחקר יוכיח כי "אזילקט" מאט את קצב התקדמות מחלת הפרקינסון, זו תהיה פריצת דרך משמעותית בעבור החולים".
יש לציין, כי בארה"ב "אזילקט" ממתין לאישור FDA.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
שמעון פרס חזר אחר-הצהריים מברצלונה ומיד החל לקיים התייעצויות    שוקל פרישה מהעבודה    לא בטוח כי יצטרף למפלגתו של שרון, אך ימונה לשר מיוחד בממשלתו
נוה יוסף
בית משפט השלום קיבל את עמדת המנהל לפיה החשבוניות נגנבו מרכבו בטרם העביר אותם לחוקרי המס    בית המשפט המחוזי קבע כי אלו "סיפורי בדים"
עומר שיקלר
אגודת ההומואים והלסביות הבי והטרנס בישראל עולה בקמפיין לקראת יום האיידס הבינלאומי החל ממחר    סיסמת הקמפיין: אם אתה משתמש בזה (סמים) - אתה חייב להשתמש בזה! (קונדום)
אלעזר לוין
מנכ"ל אקסלנס נשואה: התיקון האחרון לפקודת מס הכנסה, המגביל חסכון של עצמאיים, יוריד את החסכון של סקטור זה ב- 80% לפחות    מנכ"ל כלל פיננסים: רכיב ההשקעות יהפוך להיות משמעותי
עידן יוסף
מבוכה במשרד הפנים לאחר שפירסם דוח שגוי מעיקרו על עיריית קריית אתא    משרד הפנים מתנצל: הדוח מבוטל    בתוך זמן קצר ביטל המשרד את הדוחות בכל הקריות    חשש במשרד הפנים לפניות לבדיקה חוזרת מכל שאר הרשויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il