X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מיכאלי תגיש את ימי ראשון, שלישי ורביעי את ימי שני ימשיך להגיש ניב גלבוע ובחמישי - נתן זהבי
▪  ▪  ▪

אחרי תהליך מיון וחיפוש נבחרה מרב מיכאלי (39) כמגישת חדשות HOT במהדורת החדשות של גוש דן, המשודרת בערוץ HOT3. מיכאלי מחליפה את גלית נחום ששימשה כמגישת המהדורה עד לתקופה האחרונה.
במסגרת תפקידה החדש, תגיש מיכאלי את מהדורת המרכז של חדשות HOT, אשר משודרת בכל גוש דן, שלוש פעמים בשבוע, בימים ראשון, שלישי ורביעי. את מהדורת ימי שני יגיש ניב גלבוע ואת מהדורת הסינדיקציה של ימי חמישי ימשיך להגיש נתן זהבי.
מיכאלי החלה את דרכה בגלי צה"ל ולצד הקריינות אשר כללה בין היתר את תוכנית הרדיו הפופולארית "לחמניות", פילסה לעצמה גם קריירה טלוויזיונית שכללה את התוכנית "שישי חי" בראשית ימי ערוץ 2, ואת תוכניות האירוח "עד עשר" ו"מרב מיכאלי" בערוץ 3.
מיכאלי היא אחת ממייסדות רדיו תל אביב 102FM, ואף ייסדה וממשיכה לפעול באגודת "עזרת נשים" אשר עובדת למען מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית.
יצויין כי במקביל להגשת המהדורה תמשיך מיכאלי להנחות את תוכנית האקטואליה "התקווה" אשר משודרת כל בוקר ברדיו ללא הפסקה FM103 וללמד בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.
מיכאלי אמרה היום: "בשל העובדה שמדובר במהדורה המרכזית של חדשות HOT, ומצד שני בכל זאת לא בלב הפריים-טיים, אני שמחה שנוכל לעשות מהדורה שהיא לא פחות חדשותית אך עם זאת אחרת".
עורכת מהדורת המרכז של חדשות HOT, רונית סלניקיו: "חיפשנו מגיש או מגישה שתהיה להם נוכחות ואמירה, שתהיה להם את האיכפתיות לעסוק בזרם המרכזי וגם בשוליו באותה רמה של רצינות ומקוריות. מרב כבר הוכיחה שהיא עונה על כל אלה".
חדשות HOT מופקת על-ידי JCS ומפעילה מדי יום שש מהדורות חדשות אזוריות, מתוכן חמש אשר משודרות כל יום בשעה 18:15 בערוץ HOT3 ומהדורה אחת בערבית המשודרת כל יום בשעה 18:00 בערוץ 25.

תאריך:  01/12/2005   |   עודכן:  01/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
במסגרת ההסכם תקבל חברת התרופות אינסייט מפייזר (Pfizer) מקדמה על סך 40 מיליון דולר ועד 743 מיליון דולר נוספים לפיתוח CCR2 אנטגוניסט להתוויות שונות
נוה יוסף
חלמאות בבית המשפט: עורך דינו של נאשם גילה כי בית המשפט הוציא שני גזרי דין ללקוחו    באחד מהם נגזר העונש לחודש עבודות שירות ובשני לשבעה חודשי מאסר בפועל
גלית יצחק
כידוע, לאלכוהול יש השפעות שליליות על בריאותינו אולם כדאי שתדעו כי יש לו גם השפעות חיוביות    צחי כנען מסביר, כי האלכוהול תורם להורדת הסיכון להתפתחות מחלות לב, כלי דם ודמנציה
גלית יצחק
בדיקה חדשה תאפשר לקבוע מהי טביעת האצבע הייחודית של כל גידול סרטני בשד, באמצעות הפרופיל המולקולרי שלו, ובהתאמה מהו הטיפול האופטימלי לכל חולה וחולה    הבדיקה קיבלה את אישור משרד הבריאות    עלותה: 4,000 דולר
הדר פרבר
נידון למוות מקווה לקבל חנינה ולא להיזכר כמספר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il