X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה צברה יתרת הפסד של 69.4 מיליון שקל וגרעון של 17.1 מיליון שקל בהון נמכרו דירות ב- 20 מיליון דולר ברמת אביב
▪  ▪  ▪

איש העסקים היהודי-איטלקי אלברט נסימי הזרים עד היום כ- 52 מיליון שקל בהלוואות וערבויות לחברת הנדל"ן הישראלית שלו, קיסריה השקעות. הוא הלווה לחברה 13.6 מיליון שקל, ונתן לה ערבויות (כולל "שמירת בטחונות") ב- 8.15 מיליון דולר, שהם 38.3 מיליון שקל. אביו של א. נסימי נתן לבנקים עוד 7.5 מיליון שקל.
קיסריה אומרת, כי היא מסתמכת בהמשך פעילותה על הזרמת הכספים של נסימי. ההלוואות והערבויות של נסימי גדלו בהדרגה בשנים האחרונות. החברה צברה עד עתה יתרת הפסד של 69.4 מיליון שקל, וגרעון בהון של 17.1 מיליון שקל.
קיסריה השקעות הפסידה 15.1 מיליון שקל בינואר-ספטמבר, לעומת הפסד של 5.3 מיליון שקל בינואר-ספטמבר אשתקד. לחברה היו בתקופה זו הוצאות מימון של 10.8 מיליון שקל, לעומת 3.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, בין היתר בשל הפרשה לרבית על עיסקת פרויקט רובע השעון ביפו (ראה בהמשך).
קיסריה היא בעלת פרויקט מגורים היוקרה "חצרות יפו", בשדרות ירושלים, שבניתו הושלמה אך נותרו בו דירות לא-מכורות. כן קנתה ב- 30 מיליון שקל את מיתחם רובע השעון ביפו, לבנית מרכז מסחרי. הבורר עו"ד יעקב נאמן חייב את החברה, ביולי השנה, לשלם עוד 5.6 מיליון שקל על חשבון העיסקה, חלקם על חשבון רבית. קיסריה ביקשה מבית המשפט המחוזי בת"א לבטל פסק זה. בית המשפט טרם החליט. בינתים, הפרישה קיסריה במאזניה את כל הסכום הדרוש.
נקודת אור בקיסריה היא פרויקט דירות היוקרה סביוני רמת אביב, הנבנה על מגרשי מלון רמת אביב. קיסריה היא בעלת 25% בפרויקט, לאפריקה-ישראל 25%, למשפחת ויטלה 50%. בינואר-ספטמבר נמכרו עשרות דירות בכ- 20 מיליון דולר, רובן בבנינים 2 ו- 3, בבניה (כמעט כל 77 הדירות בבנין 1 נמכרו). המכירות הניבו רווח של 1.4 מיליון דולר, וחלקה של קיסריה ברווח כ- 350 אלף דולר.

תאריך:  01/12/2005   |   עודכן:  01/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
גידול של 37% במכירת דירות בספטמבר    12,100 דירות לא מכורות
ניר וייס
היקף התביעה: יותר מ- 2.5 מיליון שקלים    המרכז הרפואי נתבע על אחריותו לסיבוכים שנגרמו לאחר ניתוח גניקולוגי שבוצע בגופה של חולה
אור אריה
לקראת המשחק מול ארמאני מילאנו מסביר מאמן מכבי ת"א חלק מן הסיבות לפתיחה הצולעת של אלופת אירופה    גרשון: "גם לי יש חלק במה שקורה לקבוצה"
גלית יצחק
גילוי מוקדם של כשל וליקויי ראייה בקרב תינוקות הינו משמעותי ואף עשוי למנוע נזקים בלתי הפיכים    יש לבדוק את הראייה בטיפת חלב כבר בגיל 6 חודשים    מלבד זאת, אתם יכולים לערוך בבית מעקב ובדיקות התפתחות הראייה של התינוק מלידה ועד גיל שנה
גלית יצחק
כך עולה מתוך נייר עמדה של איגוד הפריודונטים    למעלה מ- 50% מהשיניים שאובדות בקרב מבוגרים מעל גיל 40 הן תוצאה של מחלות חניכיים    ד"ר הירש: "נשים בהריון הסובלות מבעיות חניכיים שלא טופלו עשויות לחשוף עצמן ללידה מוקדמת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il