X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי השר לביטחון פנים, הכביש המהיר מסייע להם להעלם עם הרכב הגנוב
▪  ▪  ▪

השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, התייחס השבוע להחלטת המשטרה והממשלה להקים מחדש את יחידת אתג"ר העוסקת בלחימה בגניבות רכב, ואמר כי הדבר הכרחי.
באותו נושא הוסיף השר עזרא, כי "כביש מס' 6 תורם לא מעט לבעיית גניבות הרכב מאחר והכביש מקצר את הזמן ואת הדרך עבור גנבי הרכבים והדבר מקשה על מעצר הכנופיות". הדברים נאמרו בדברים שנשא השר לבט"פ בכנס של התאחדות התעשיינים ולשכות המסחר בחיפה.
במהלך הכנס נשא השר דברים בנושאי אלימות ופשיעה. ליאורה בירנהק, נשיאת איגוד התעשיינים ולשכות המסחר ביקשה מהשר כי במסגרת התוכנית לשנת 2006, יפעל לחיזוק אזור הצפון, החסר למיטב ידיעתה באמצעים ותקציבים.
השר עזרא אמר כי יש לפעול לשיפור השירות לאזרח במוקדים, וכי לא יתכן מצב בו הציבור לא יזכה למענה הולם ממוקד 100 של המשטרה. בעקבות זאת אמר השר, כי בימים אלו החליט מפכ"ל המשטרה על תיגבור המוקדים בשוטרים מהמטות.
בנושא זה דווחנו השבוע כי פיקוד המחוז הצפוני התריע בפני המפכ"ל על הקושי בהתמודדות בפשיעה, והמפכ"ל הורה לחזק את שורות המשטרה באזור חיפה בשלושה שוטרים, דבר שעורר תמיהה.
השר עזרא קרא בכנס לאזרחים להתנדב למשמר האזרחי ולפעול במסגרת "משמר השכונה", בשיתוף פעולה עם המשטרה, כדי שיסייר באזורי התעשיה ויסייע במניעת גניבות מהמפעלים. השר התייחס גם לתופעת גניבות הברזל וליעדי העבודה שהציב לשנת 2006.
בהתייחסו למתן אמצעים ותקציבים לאזור הצפון, אמר השר, כי המשטרה קטנה וחסרה בכוח אדם. הוא הוסיף, כי אומנם הללו גדולים יותר בירושלים, אך לא ניתן להשוות את ירושלים, שהיא בירת ישראל והעם היהודי ומרכז לשלושת הדתות, לערים אחרות. "האירועים הרבים, הן הפנימיים והן הבינלאומיים, מחייבים הקצאת כוחות רבים בירושלים. עם זאת, אם נדרש מאמץ נקודתי באזור מסויים, הרי שהמשטרה תדע לטפל בכך." אמר השר.
המשרד לביטחון פנים הודיע כי המשרד, בראשות השר עזרא, קבע יעדים איסטרטגיים ובהם חיזוק תחנות המשטרה, וכי מפכ"ל המשטרה הוגה תוכנית לחיזוק התחנות וזאת על-פי נתוני הפשיעה הקיימים. בנוסף נמסר כי המשרד פועל לשינויי חקיקה והחמרה בענישה. עוד הוסיף כי קיימת כוונה לגיוס כ- 400 שוטרים ליחידות השטח.
לסיום התייחס המשרד לנושא מספר הכלואים. לדברי המשרד לביטחון פנים, חלה עלייה מ- 14,000 ל- 18,000 כלואים במהלך ארבעת השנים האחרונות.

תאריך:  02/12/2005   |   עודכן:  03/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
סוכם כי ההערכות המשטרתית תתואם עם גורמים נוספים    השוטרים יעברו הדרכה
עומר שיקלר
אלפי מוסלמים סונים ושיעים קיימו תפילה והפגנה משותפת נגד הממשל וארה"ב    מוחים על מעצרים של מאמינים בחשד של פעילות טרור    צבא ארה"ב פותח במתקפה ברמאדי
עומר שיקלר
ארגונים ירוקים מוחים על התוכנית לפיתוח סביבת הרי ירושלים והקמת בתי מגורים    הארגונים טוענים כי משמעות התוכנית הוא הרס השטחים הפתוחים בהרי ירושלים
אשר גולדברג
אסיפת שחקנים דרמטית ונרגשת ערך אתמול ניר קלינגר    המאמן המושמץ דרש מהשחקנים להיות חזקים עבור האוהדים
ניר וייס
וויד קוק, נהג מונית לשעבר, אשר פירסם ספרים וניהל מאות סמינרים בנושאי ייעוץ כלכלי, סגר את עסקיו לפני כשלוש שנים    עתה, הוא מואשם בהעלמות מס של כמעט 9 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il