X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות הדיווחים על בתי כלא סודיים ו"טיסות חשאיות":

אירופה דורשת תשובות על פעילות ה-CIA

הדיווחים על טיסות חשאיות ובתי כלא סודיים מטעם ה-CIA - מלחיצים את אירופה בכירים באיחוד דורשים לדעת: "מי היה על הטיסות ומה היה ייעודן" גרמניה: "נמתין לתשובה בסבלנות".
▪  ▪  ▪
רייס. צריכה לספק הסברים.

הסר פרבר
האיחוד האירופי מזהיר משיתוף פעולה עם ה-CIA

אירופה רוצה תשובות: האיחוד האירופי לא נשאר אדיש לפרסומים בתקשורת. אמש( שישי, 02.12.05) אמרו בכירים באיחוד כי הם דורשים תשובות מארה"ב באשר לדיווחים על בתי הכלא הסודיים של סוכנות הביון המרכזית, ה-CIA, וכן על הטיסות החשאיות ברחבי היבשת האירופאית. "אנחנו רוצים לדעת מי בדיוק היה על הטיסות האלה ומה היה ייעודן", אומרים הבכירים.
בשניים בנובמבר העיתון וושינגטון-פוסט דיווח לראשונה כי ה-CIA "מסתיר" במערב אירופה חשוד מרכזי מטעם ארגון אל-קאעידה. יום לאחר מכן, טענו חברי "ארגון זכויות האדם" כי יש להם הוכחות לכך שארה"ב העבירה חשודים מאפגניסטן לפולין ורומניה. "יש לנו מספיק מידע על מעורבותו של ה-CIA", טענה שרה לודפורד, חברה בריטית בוועדה האירופית לזכויות אדם.
ראשי הממשלות של ספרד ואיטליה, נפגשו ביום חמישי האחרון, וטענו כי עד כה לא ידוע להם על עדויות המערבות את ה-CIA בפעילות בלתי חוקית. הרשויות בספרד בדקו לאחרונה כ-10 נקודות של נחיתת מטוסים פרטיים בחשד כי מטוסי ה-CIA הגיעו עם חשודים לבתי מעצר סודיים. משרד החוץ הבריטי אישר כי בריטניה בוחנת את הדיווח וכך גם בספרד, שבדיה ואיסלנד, אשר על-פי הדוח, ארה"ב עצרה בשטחם בשעה שהעבירה חשודים בטרור למתקני הכליאה.
בתוך כך מסר דובר ממשלת גרמניה, תומאס סטג, כי הממשל בברלין "ימתין בסבלנות" לתשובתה של ארה"ב באשר לטענות בנוגע לקיומם של בתי הכלא הסודיים. מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, עתידה לנחות בברלין במהלך השבוע הבא במסגרת פגישתה המתוכננת עם הקנצלרית, אנגלה מרקל.
ביום שלישי (29.11.05) הזהיר גורם משפטי בכיר באיחוד האירופי כי כל מדינה החברה באיחוד אשר על אדמתה הוקם כלא סודי של ה-CIA עלולה למצוא את עצמה ללא זכות הצבעה. נציב ענייני פנים ומשפט באיחוד, פרנקו פרטיני, אמר כי ההשלכות לכך יהיו חמורות מאוד, אם דיווחים על מתקנים מסוג זה יתבררו כנכונים.

תאריך:  03/12/2005   |   עודכן:  03/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון אסלאמי קיצוני בפקיסטן מציע פרס כספי לרוצח שיחסל קריקטוריסטים דנים אשר באיוריהם תארו את דמותו של הנביא מוחמד - ממשלת דנמרק הזהירה את אזרחיה שלא לבקר בפקיסטן מחשש לשלומם
יוסי עבדי
החברה הלטינית של אירן: נשיא ונצואלה מוסיף להתגרות באמריקנים, וטוען כי "לאירן יש זכות בסיסית להמשיך בפיתוח הנשק הגרעיני"    "אנו אחים בנפש, אחים ברוח המהפכה, ואחים למאבק באימפריאליזם האמריקני", הדגיש צ'אבס    הודיע: בקרוב אבקר בטהרן.
יהונתן דחוח-הלוי
דרשת יום השישי במסגד אל-אקצה בירושלים הוקדשה אמש לציון יום השנה לקבלת החלטת החלוקה (החלטה 181) ע"י מועצת הביטחון    המסר העיקרי בדברי הדרשן הפלשתיני: "העם הפלשתיני אינו משלים עם החלטת החלוקה של פלשתין, לא יוותר על שעל אחד מאדמת פלשתין וישחרר את בתיו והמקומות הקדושים ובראשם מסגד אל-אקצה"
יואב יצחק
הפלשתינים דיווחו על שני הרוגים, אך הוברר כי מדובר בהרוג אחד    סירת הדיג חדרה מאזור מצרים ולא נענתה לדרישה לעצור    שלושה פלשתינים שניסו הלילה לחדור לשטח ישראל, נורו; אחד מהם נהרג
מחלקה ראשונה
פרסום ראשון: האיחוד ממליץ לפתוח מחדש מוסדות הרש"פ, לרבות האוריינט האוס, ולחדש מפגשי שרים פלשתיני במקום; "לא נכיר בסיפוח ירושלים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il