X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לטענת רשות המיסים, נאמני קלאבמרקט נקטו "בתרגיל שיווקי תקשורתי מוצלח ביותר שסופו הטלת האחריות לכשלון ההסדר, שלא לצורך, על הרשויות" מבקשים לשלול את זכות הווטו המוקנית להם ולמנות נאמן נוסף
▪  ▪  ▪

רשות המיסים והמוסד לביטוח לאומי הודעה היום (4.12.05) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי המשא-ומתן שנוהל בשבועיים האחרונים לפתרון המחלוקות עם נאמני קלאבמרקט נכשל. ברשות המיסים מבקשים לכנס מחדש את אסיפת הנושים ולמנות נאמן נוסף.
"לאור שינוי הנסיבות המהותי, ותרומת המדינה שהוצעה במסגרת המשא-ומתן, מבקשות רשויות המדינה מבית המשפט להורות על כינוסן מחדש של אסיפות הנושים לשם דיון ואישור הצעת הסדר הנושים לרבות השינויים הנובעים מעמדת רשויות המדינה", נכתב בהודעת רשות המיסים.
לטענת הרשויות יש למנות "בשלב קריטי זה נאמן נוסף לצורך הצגה אובייקטיבית של הצעת הפשרה לכלל הנושים וזאת ללא נקיטת עמדה כפי שננקטה על-ידי הנאמנים בכל המגעים מול הנושים".
כזכור, בשבוע שעבר התקיים בבית המשפט דיון בבקשה לאישור הצעת הסדר הנושים במסגרתו נקבע כי רשויות המדינה, על אף חובותיה של קלאבמרקט כלפיהן, אינן ראויות להימנות על נושיה של החברה. רשויות המדינה הודיעו כי הן מתנגדות לאישור ההסדר במתכונתו והופנו על-ידי בית המשפט לנהל משא-ומתן.
לטענת הרשויות, הנאמנים בחרו "להתבצר בעמדתם תוך התעלמות מדרישות הרשויות ומבלי לשקול את ההשלכות מרחיקות הלכת של עמדתם זו על כלל נושי החברה ועל הקופה הציבורית".
בהודעה שפרסמו הרשויות, בעקבות כישלון המשא-ומתן בין הצדדים מואשמים הנאמנים כי בכך שנקטו "בתרגיל שיווקי תקשורתי מוצלח ביותר שסופו הטלת האחריות לכשלון ההסדר, שלא לצורך, על הרשויות".
בבקשת הרשויות לבית המשפט נכתב כי ניהלו את המשא-ומתן בפתיחות והציעו הצעות "מרחיקות לכת אשר העידו על רצון כן של רשויות המדינה לתרום את חלקן להסדר" אך הנאמנים הציגו עמדות נוקשות עד כדי משבר אמון בין הצדדים.
הרשויות מבקשות כי בית המשפט יורה על כינוס אסיפת הנושים, זאת על-מנת להציג בפניהם את ההצעות שהועלו על ידה ומבקשת כי תינתן לנושים חירות הצבעה, זאת על-ידי שלילת זכות הווטו של הנאמנים, וועדת הביקורת על אישורו של הסדר הנושים הכולל את הצעת הפשרה.
עוד מבקשות הרשויות מבית המשפט להורות על מינוי נאמן נוסף "לצורך הצגה אובייקטיבית של הצעת הפשרה לכלל הנושים וזאת ללא נקיטת עמדה כפי שננקטה על-ידי הנאמנים בכל המגעים מול הנושים" כהגדרתם.

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הפועלים ישלם 57.2 מיליון דולר תמורת 11% ממניות דלק נדל"ן, ואילו דלק נדל"ן תקנה מהבנק 13% ממבני תעשיה ומגרשים בשכונת יוקרה בצפון תל אביב
נוה יוסף
"העובדה שאפלקר רכשה מחברה שלא הייתה מפיצה מורשה, במחירים נמוכים יותר מהמחירים של המפיצים המורשים היא מעוררת חשד"
שלומי דיאז
שי שירזי, בנו של ריקו שירזי המוגדר יעד מודיעיני של המשטרה נעצר על נהיגה בטרקטורון למרות פסילת רישיונו    טוען כי המשטרה מתנכלת לו בגלל שמו
נוה יוסף
באגודת "נצרים" טוענים כי מינהל מקרקעי ישראל כירסם לאורך השנים בהיקף המשבצת אשר בבעלותם    "מדובר בפגיעה בכבודם ובזכויותיהם של החוכרים" נכתב בעתירה
שלומי דיאז
יצחק דרורי, המוח, זכה לכינוי בשנות ה- 80 לאחר שוד הכספות הגדול בירושלים    יחד עם בנו הוא חשוד בביצוע שוד דומה בשבוע שעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il