X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמר בוועידת ישראל לעסקים: "התבוננתי אמש בטלוויזיה וראיתי פרסומות שהן ממש זבל" הבהיר כי אינו מתכוון לרכוש מניות בבאומן-בר-ריבנאי
▪  ▪  ▪

"הפרסומות בישראל פונות לצרכן כאילו הוא אידיוט". כך אומר היום מנכ"ל חברת הפרסום העולמית סאצ'י אנד סאצ'י, קווין רוברטס, בוועידת ישראל לעסקים. "התבוננתי אמש בטלוויזיה וראיתי פרסומות שהן ממש זבל. אני לא אומר שכל הפרסומות כאן לא טובות, אבל אלה שראיתי אתמול היו מלאות מדי באינפורמציה, רועשות ואיומות, לא רעיונות גדולים וללא שום רגש".
לדברי רוברטס, המפרסמים מקבלים מהפרסומאים את מה שמגיע להם. הוא מסביר שבישראל המפרסמים הם שמרניים, ונשענים על מחקר ולא על שיפוט. רוברטס שולל מכל וכל את שיטות המחקר ואת מכוני המחקר המסורתיים. הם דינוזאורים הוא אומר שהם בוחרים באותם שיטות את אותם רעיוניות ישנם לאותם לקוחות של פעם.
הוא הבהיר שהוא לא מתכוון לרכוש מניות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, איתו קיים קשר ייצוג מזה מספר שנים. לדבריו, כשקונים מניות, השותפים הישראלים הופכים עצלנים, לכן הוא מעדיף להשאיר אותם רעבים ושואפים קדימה.
לדעת רוברטס, את המינוח made in israel צריך להפוך ל-create in israel. "צריך להמציא פה אופנה חדשה שמתאימה לרוח הישראלית, שנשענת על מה שיש במקור בישראל", אומר רוברטס.
רוברטס פורש את משנתו ואומר שהמטרה היחידה בשבילה נוצרו מותגים היא האפשרות לגבות על מוצר תוספת פרמיה, ולכן חשוב ליצור אצל הצרכן נאמנות מעל לכל היגיון. "החברה היא העסק של המשווק, אבל המותג הוא של הצרכן. מי שצריך לעניין את החברות המסחריות זה הצרכן הנאמן שרוצה לעזור לעצב את המותג, לעזור לייצר את המראה הבא, הטעם הבא. צריך לדבר איתם והיום זה קל בגלל האינטרנט", אומר רוברטס.

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון חלבי
ליגת העל: בית"ר י-ם ניצחה 2:3 את מכבי ת"א אחרי שכבר פיגרה פעמיים    טריקה ונמני כבשו למכבי    אנסומבו וברוכיאן השוו פעמיים וברק יצחקי עם שער מהסרטים העניק לבית"ר את הניצחון
טלספורט
הבעלים של מכבי ת"א סירב להתייחס לפיטוריו האפשריים של ניר קלינגר בסיום משחק ההפסד 3:2 לבית"ר י-ם    קאנן: אמרתי לשחקנים במחצית שיחזור לתקוף ושהמשחק לא גמור
עומר שיקלר
משרד המשפטים מפיץ בימים אלה תזכיר חוק מסחר אלקטרוני המסדיר את החקיקה בתחום    החוק יאפשר הגנה לבעלי אתרים וספקי שירותים מפני תביעות נזיקין
רועי ברגמן
מנכ"ל בנק להפועלים מתח ביקורת קשה על רפורמת בכר בוועידת ישראל    מנכ"ל לאומי, איתן רף, הצטרף אליו
רועי ברגמן
הדגיש, כי בתוך 15 שנה יצרוך העולם 100 מיליון חביות ביום    תקרית כמעט אלימה בין צוות "בולדוזר מערוץ 2 ליו"ר החברה לישראל בוועידת ישראל לעסקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il