X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לשכת עורכי הדין הגישה לבית המשפט בקשה לצו מניעה זמני האוסר על חברת "איילון" להתקשר עם עורכי הדין בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית הלשכה: "מדובר בתרמית"
▪  ▪  ▪

לשכת עורכי הדין הגישה היום (ב', 5.12.05) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לצו מניעה זמני נגד חברת הביטוח איילון ויו"ר ועד מחוז תל אביב של הלשכה, עו"ד אילן בומבך, במסגרתו מתבקש בית המשפט לאסור על חברת איילון להתקשר עם עורכי דין בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית, שנכתב עליה: "בשיתוף עם ועד מחוז ת"א של הלשכה", בטענה כי מדובר בתרמית.
כזכור, ב- 9.11.05 הודיעה לשכת עורכי הדין כי הזוכה במכרז לביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין היא חברת מגדל.
בלשכת עורכי הדין ציינו, כי בעקבות המכרז צומצמה בצורה משמעותית ההתייקרות הניכרת שהיתה צפויה בפרמיית הביטוח, זאת למרות העלייה הניכרת במספר תביעות במסגרת ביטוחי אחריות מקצועית בכלל ובביטוח אחריות מקצועית של בעלי מקצועות חופשיים בפרט.
עוד הדגישו כי בפוליסה החדשה נוספו, ללא תשלום נוסף, כיסוי בגין חבות בשל פרסום לשון הרע וכיסוי בגין חבות עקב אי יושר עובדים. כמו-כן, בוטל הצורך לשלם דמי ביטוח נוספים בגין העסקת יותר משני עובדים (שאינם עו"ד) ועוד.
אלא שבלשכה סרבו לפרסם את גובה פרמיית הביטוח, זאת מחשש כי החברות המתחרות יוכלו להכין הצעות מתחרות אשר ישווקו באופן עצמאי על ידן.
יו"ר ועד מחוז תל אביב, עו"ד אילן בומבך הודיע, כי בכוונתו לפנות לחברות המתחרות על-מנת לקבל הצעות בתנאים טובים יותר.
לא ארכו הימים וחברת הביטוח "איילון" יצאה בהצעה לעורכי הדין במחוז תל אביב, הנמוכה מההצעה לפיה זכתה חברת מגדל במסגרת המכרז.
בלשכת עורכי הדין הודיעו מייד כי בכוונתם להיאבק במהלך של חברת "איילון" ושל עו"ד בומבך. היום הגישה הלשכה, באמצעות עוה"ד דוד תדמור, אורי ברעם, טל ארד ועומר שמואלי ממשרד עו"ד תדמור ושות', בקשה לצו מניעה זמני האוסר על חברת איילון להתקשר עם עורכי הדין בטענה כי הפוליסה איננה חוקית מכיוון שבעוד שבראש הפוליסה רשום המשפט - "בשיתוף עם ועד מחוז ת"א של הלשכה", ועד מחוז תל אביב כלל לא דן בעניין ואינו שותף למהלך זה.
כמו כן התבקש בית המשפט לאסור על איילון ועל עו"ד בומבך, לפנות בכל צורה שהיא לציבור עורכי הדין בהצעות התקשרות לביטוח אחריות מקצועית.
לטענת לשכת עורכי הדין, במסגרת המכרז שנערך הגישה חברת "איילון" הצעה יקרה יותר במחירה, וגרועה הרבה יותר בתנאיה, מאשר מגדל. הלשכה מפרסמת כי "איילון" צרפה במכרז 3 עמודי הסתייגויות גורפות מתוכנית הביטוח עם הלשכה, ודרשה סך של 3,995 ש"ח לעומת סך של 3,700 ש"ח שדרשה מגדל לפוליסה ללא הרחבת לשון הרע.
בבקשה טוענת הלשכה כי "איילון" פועלת להכשיל את המכרז ולעקוף אותו. עוד נטען כי גם ההצעה החדשה של "איילון", העוקפת את המכרז - נחותה בהרבה לעומת הצעת מגדל, זאת למרות ההפרש במחיר ולאור התנאים המשופרים שמגדל מציעה.
"הצגת הפוליסה בצורה מסולפת ומטעה בידי איילון, ובידי עו"ד אילן בומבך, גובלת לכאורה בעבירות פליליות של זיוף ומרמה, וכן שמדובר בהטעיה צרכנית קשה", נטען בבקשה.
לעניין מעורבותו של עו"ד בומבך נטען על-ידי הלשכה כי דפוס הפעולה שלו "אינו כדין, שיסודו במניעים זרים שאין בינם לבין טובת עורכי הדין ולא כלום".

תאריך:  05/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מדובר במיכרז לביצוע עבודות החסין-אש והתחזוקה של מיתקן זיקוק הדלקים המרכזי בבתי-הזיקוק בחיפה    מנכ"ל אש-דר: העבודות יושלמו בימים הקרובים
אלעזר לוין
ויתקון ממליץ לאשר בנית 18,700 עד 35,200 דירות ו- 575 אלף מ"ר שטחי תעסוקה במערב ירושלים - אך בתנאים רבים, כולל בניה בשלבים וביטול כבישים עיקריים    המתנגדים: לויתקון אין אומץ להמליץ על ביטול התוכנית
קרן צוריאל-הררי והדס מנור‏
כך אמר היום יו"ר פלטל, חברת הטלפוניה הפלשתינית, בוועידת ישראל לעסקים, במסגרת מושב שעסק בעסקים לאחר ההתנתקות
אמיר כידן
בפאנל "מגייסים הון אבל באיזו בורסה" בוועידת ישראל לעסקים ציינו כל המשתתפים כי החוקים והתקנות החדשים (SOX) מקשים על המסחר של חברות בארה"ב
ברוך לוי
על-פי מחקר של פירמת הייעוץ Deloitte, חברות לשירותים פיננסיים יכולות לשלש את חסכונן על-ידי הרחבה של פעילויות מיקור חוץ    עם זאת, ממצאי המחקר מראים, כי חלה ירידה חדה בחסכון בעלויות ובאיכות בחברות רבות לאחר השנה השלישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il