X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגן הנשיא צפוי להעביר את אימון הערב וימונה למנג′ר על דריקס: "ניר קלינגר נפרד היום ממכבי ת"א"
▪  ▪  ▪

עכשיו זה רשמי. ניר קלינגר מחוץ למכבי תל אביב. אלי דריקס, סגן נשיא מכבי תל אביב, העביר הערב (ב', 5.12.05) את אימון הקבוצה במקומו של ניר קלינגר. דריקס גם צפוי להיות המנג′ר המקצועי החדש של הקבוצה ועד שימונה מאמן קבוע הוא יעביר את האימונים.
הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ′ אישר את הדברים ואמר כי הסמכות המקצועית המלאה מעתה ועד הודעה חדשה תהיה של דריקס. אגב, דריקס, שחקן עבר במכבי תל אביב אימן בעבר את מכבי הרצליה, אם כי ללא הצלחה רבה.
מכבי תל אביב פירסמה בהודעה שלה כי "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודה לניר קלינגר על שלוש שנים וחצי של אימון הקבוצה במהלכן ניר הוביל את הקבוצה להישגים גדולים ביותר. בתקופת כהונתו של ניר כמאמן נוספו לקבוצה אליפות וגביע וכן הופעה היסטורית במפעל המכובד ביותר בכדורגל האירופאי - ליגת האלופות. מכבי תל אביב מאחלת לניר קלינגר בהצלחה בדרכו החדשה. האחריות על כל הנושא המקצועי עוברת מעתה ועד תום העונה הנוכחית לידי אלי דריקס. מחר יתקיים משחק במסגרת גביע הטוטו מול הפועל נצרת עלית. אלי והצוות המקצועי יובילו את הקבוצה ומבמה זו קוראים אלי וכל אנשי המועדון לבוא ולתמוך בקבוצה כי רק כך נצליח להצעיד את הקבוצה קדימה ולעלות על דרך המלך במהירות המירבית".
אלי דריקס אמר לפני האימון: "ניר קלינגר נפרד היום ממכבי ת"א. הוא נכנס לחדר ההלבשה ונפרד מהשחקנים. אני לקחתי על עצמי את כל האחריות המקצועית. אני אקבע מי יעבוד תחתיי. אני יחליט מי ישוחרר ומי לא. בתקופה הקרובה לא צפויים שינויים. אני אדריך את הקבוצה בדרבי מול הפועל ת"א ועד אז אמשיך להעביר את האימונים". דריקס סיפר עוד כי הסיכום הכספי עם קלינגר הוא שהמאמן יקבל את שכרו עד תום העונה, שכר במוערך ב- 75 אלף דולר.
קלינגר אמר בהודעה רשמית: "במהלך 12 המשחקים העונה נגרמה עד כה אכזבה רבה להנהלה, לצוות המקצועי, לשחקנים ולקהל האוהדים הגדול של מועדון מכבי "רסידו" תל אביב. התוצאות עד כה לא עמדו בצפיות והיעדים אשר הצבתי לקבוצה ולי כמאמן. החלטתי לפרוש מיידית נובעת גם בין היתר מהכרתי ואמונתי כי האחריות על בניית הקבוצה ומצבה כיום נופלים על שכמי".
"האמנתי ואני עדיין מאמין ביכולות של השחקנים להתעלות, להתגבר על הקשיים ולהראות לכולם שהם שחקנים נפלאים. כולם בלי יוצא מן הכלל. מכבי שימשה עבורי בית חם במשך 16 שנה ואני רוצה להודות ראשית למשפחתי האהובה, חלק בלתי נפרד מהעבודה. גם לצוות המקצועי שעבד לצידי, לאלי, אבנר טוויטו והנהלת הקבוצה, לכל אוהד ואוהד של מכבי ת"א באשר הוא, אשר הייתה לי הזכות לשחק ולאמן עבורם. תודה מיוחדת גם לאיש שהביא אותי למכבי ת"א לפני 16 שנה, האיש הקרוב ביותר אליי באגודה, דייויד פדרמן".

תאריך:  05/12/2005   |   עודכן:  05/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
"עיתוי הפיגוע בא, בין היתר, על-רקע מערכת הבחירות בישראל וברשות הפלשתינית", מסביר אל"מ (מיל.) יונתן פיגל    "לארגון הג'יהאד אין מה להציע לציבור הפלשתיני ועל כן הוא משתמש בנשק היחיד שבידיו - פיגוע הטרור"
מחלקה ראשונה
אבו מאזן גינה והורה לעצור האחראים, אך הזרוע הצבאית של הארגון בראשו הוא עומד בירכה על הפיגוע    אמו של המחבל המתאבד: אני לא מאמינה, לא ידענו כלום
יפעת גדות
מה שמשעשע הוא כי למרות שמדובר במאורע הסטורי בחר אדיסון להשמיע שיר ילדים מטופש למדי - "למרי היה טלה קטן"
נוה יוסף
לשכת עורכי הדין הגישה לבית המשפט בקשה לצו מניעה זמני האוסר על חברת "איילון" להתקשר עם עורכי הדין בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית    הלשכה: "מדובר בתרמית"
ברוך לוי
מדובר במיכרז לביצוע עבודות החסין-אש והתחזוקה של מיתקן זיקוק הדלקים המרכזי בבתי-הזיקוק בחיפה    מנכ"ל אש-דר: העבודות יושלמו בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il