חברת אל-על נערכת לעונת החורף: על-פי התחזיות, למעלה מ-1.1 מיליון נוסעים יטוסו עם אל על החורף ל-43 יעדים ישירים, ולכ-700 יעדי CONNECT. מתוכם למעלה מ-650,000 נוסעים ישראלים ו-400,000 תיירים.
10 היעדים המבוקשים החורף באל על: ניו-יורק, פריז, לונדון, בנגקוק, מוסקבה, ציריך, אמסטרדם, מדריד, פרנקפורט והונג-קונג.
אל-על הוסיפה 13 תדירויות החורף הזה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לניו-יורק, מוסקבה ופריז. כמו כן מתוכננות להתווסף למדריד וברלין שתי טיסות שבועיות, בהתאם לדרישת וצרכי הלקוחות.
היצע המושבים עומד על כ-1,596,109 מושבים בחורף 2006, לעומת 1,531,732 מושבים בחורף אשתקד. גידול של 4.2% בהיצע המושבים.
החידושים לקראת החורף:
- הרחבת צי המטוסים: מטוס מדגם 767 ומטוס מדגם 737-800 יצטרפו לצי. מטוס ה-767 יצטרף לצי בתחילת הרבעון השני של שנת 2006 וישמש בנתיב לצפון אמריקה ולמזרח הרחוק, באביב 2006. מטוס 737-800 התקבל בימים אלו לשימוש החברה.
- חתימה על הסכם לחכירת מטוס 737-800 נוסף שצפוי להתקבל בחודש ינואר. כמו כן, נרכשו שני מטוסי 777 - אשר עתידים להיכנס לשימוש בשנת 2007 בנתיב לצפון אמריקה.
פרימיום "אל על": שיפורים במחלקת העסקים:
- הגדלת התדירויות ליעדים המבוקשים: שתי טיסות שבועיות לניו-יורק, ארבע טיסות למוסקבה, שלוש טיסות לפריז, שתי טיסות למדריד ושתי טיסות נוספות מדי שבוע לברלין.
החל מחודש נובמבר מפעילה החבר טיסה יומית לפורט לודרוויל שבפלורידה, באמצעות הסכם הקוד שייר עם חברת התעופה האמריקנית, דלתא איירליינס.
- החלפת המושבים: החברה השקיעה בשנה האחרונה 1.2 מיליון דולר בהחלפת המושבים של מחלקות העסקים בציי 737 ו-757. בימים אלו מסתיימת החלפת המושבים במטוסי ה-767 בעלות של
כ-3.6 מיליון דולר.
- מוקד VIP: מחודש נובמבר נפתח מוקד VIP המעניק שירות ללקוחות במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. השירות יכסה את כל הסוגיות הקשורות בתוכנית הנוסע המתמיד, וכן בנושא הזמנות ושינויים בהזמנות בטיסות אל על.
- קבינה "5 כוכבים" במטוסי 767: מתן אפשרות להמשך העבודה גם בטיסה. הקבינה כוללת: אינטרנט אלחוטי, טלפון לוויני, חיבור למחשבים נישאים, כורסה נוחה לעבודה, ארוחות מגוונות ושירות איכותי. לקוחות הפרימיום הטסים במחלקת העסקים בקווים לאירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק ודרום אפריקה במטוסי 767, ייהנו מהמחלקה החדשה.
שידרוג אתר האינטרנט:
- רכישת כרטיסים: הלקוח יוכל להזמין כרטיס טיסה לתאריך ויעד מבוקש ולקבל למייל את כרטיס הטיסה. ניתן לקבוע את המחיר המועדף ואת טווח התאריכים האפשריים העומדים לרשות הנוסע. המערכת תאתר את הבקשה ללקוח.
- הושבה מראש: מאפשרת ללקוחות לבחור את המושב ספציפי המועדף עליהם באמצעות מפת המטוס.
- צ'ק אין: בידוק לטיסות אל-על מהבית כולל בחירת מושב. הלקוח ידפיס אישור באמצעות המדפסת הביתית ויגיע עם האישור לשדה התעופה, יעברו ביטחון ויגיע לשער העלייה למטוס, בלי לעבור בדלפקי הצ'ק-אין של אל-על.
- מכירת בתי מלון, השכרת רכב ומוצרים משלימים: האתר מציע בתי מלון במגוון מחירים, השכרות רכב והצעות למופעים, פסטיבלים וכדומה, כמוצר משלים לרכישת כרטיסי הטיסה והשכרת רכב הקיימים.
- תוכן ומידע: האתר יכלול המלצות על-פי עונות השנה, הפרשי שעות, המרת כספים, טיפים על היעד, מפות וכו'.
- מחירים ותשלומים: בקרוב מכירה ישירה במחירי אינטרנט מיוחדים לקהל חברי המועדון. ניתן יהיה לשלם בכרטיסי אשראי, עם אפשרות לפריסת תשלומים.
- שובר ללא נייר: במסגרת הישרותים לחברי מועדון הנוסע המתמיד, ניתן יהיה להפיק שוברי בונוס ושוברי שדרוג ללא צורך בקבלת שובר מודפס.