X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר התחבורה ציין, כי על-פי התוכניות יושלם קו הרכבת נתב"ג - מודיעין במהלך שנת 2005
▪  ▪  ▪

המכרזים הראשונים להקמת קו הרכבת נתב"ג - מודיעין יהיו מוכנים לפרסום בסוף חודש אוגוסט 2002, כך מסר אתמול (יום ג', 11.6.02) שר התחבורה, ד"ר אפרים סנה, במהלך ביקורו בעיר מודיעין.
השר סנה ציין, כי על-פי התוכניות, יושלם קו הרכבת נתב"ג - מודיעין במהלך שנת 2005. עלות הקמתו נאמדת ביותר מ-400 מיליון שקל. בהתאם לסיכום שהושג בין משרד התחבורה למשרד השיכון הוחלט, כי משרד השיכון ישתתף במימון העלויות בסכום של כ-100 מיליון שקל.
עוד מסר השר, כי קו הרכבת יכלול מסילת ברזל כפולה, באורך של 22 קילומטרים והוא יכלול שתי תחנות רכבת: האחת סמוך למרכז העיר מודיעין והשנייה בפאתי העיר.
ראוי לציין, כי לאחרונה הורה סנה להתחיל בתכנון מיידי של תחנות הרכבת במטרה להאיץ את הקמת הקו.
שר התחבורה אמר, כי פרוייקט הרכבת למודיעין הוא אינו חזון אוטופי או תוכנית דמיונית מאחר והפרוייקט כבר יצא לדרך. לדבריו, חיבורה של מודיעין לרשת המסילות הארצית יתן תנופה לעיר המתפתחת בקצב המעורר התפעלות.
קו הרכבת נתב"ג - מודיעין הוא חלק מקו רכבת מהיר בין תל אביב - לירושלים המתוכנן בימים אלה. זהו קו שיעבור דרך נמל התעופה בן גוריון, העיר מודיעין, שער הגיא ויגיע עד לכניסה לירושלים. זמן הנסיעה מירושלים לתל אביב יהיה 28 דקות. מסלול הרכבת יכלול 9 מנהרות, שאורכן הכולל 14 קילומטרים. העלות הכוללת של כל הקו נאמדת בכ-2.5 מיליארד שקל.
בימים אלה הולך ומושלם הקטע הראשון של הקו מתל אביב לנתב"ג באורך של 7 קילומטרים. קטע הקו ישולם בחודש אוקטובר 2003. הקו יחל לפעול מיד עם פתיחתו של טרמינל נתב"ג 2000, בסוף השנה הבאה.

תאריך:  12/06/2002   |   עודכן:  12/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
"כל עוד נמשך הטרור לא תתמוך ישראל בהקמת מדינה פלשתינית"; בוש - לא ייקבעו לוחות זמנים למו"מ אך ייקבעו עקרונות להתחלתו; הבוקר ייפגש שרון עם ראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר
צה"ל הרג ארבעה מהמחבלים; 2 מחבלים נפצעו ופונו ואחד נמלט
Nfc
תנאי הערבות עדיין לא נקבעו סופית
nfc
הבנק הראשון שיצטרף לעיסקה הוא סיטיבנק
אייל כגן
בשוק המט"ח ממתינים לפגישת הנגיד ושר האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il