X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המל"ג גם תעניק פרסים ו-70 מלגות חדשות על מערבות חברתית הפעילות תיעשה בגופים מאורגנים או במסגרות העוסקות בחינוך, חברה, שיקום, בריאות ותחומים נוספים
▪  ▪  ▪

המועצה להשכלה גבוהה פועלת בימים על-מנת לכבש תוכנית אקדמית לשילוב סטודנטים בפעילות חברתית כחלק מהתואר האקדמי.
מנכ"לית המל"ג והות"ת, שוש ברלינסקי, פנתה למוסדות המתוקצבים להשכלה גבוהה, כדי שיגישו תוכניות למעורבות חברתית של סטודנטים ואקדמיה בקהילה.
לצורך כל מקציבה הוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוהה 4 מיליון שקל בכל שנה, למוסדות שיעודדו מעורבות של סטודנטים בקהילה.
במל"ג מצפים שהיוזמה החדשה תגביר פעילות הסטודנטים המעורבים בקהילה, שמספרם כיום עומד על אחוזים בודדים. המל"ג מציעה להעניק לסטודנטים עד 4 נקודות זכות, על-פי החלטת המוסד. בנוסף תעניק המל"ג פרסים ו-70 מלגות חדשות על מערבות חברתית.
שוש ברלינסקי, מנכ"לית המל"ג והות"ת: "האקדמיה בישראל היא חלק מהחברה הישראלית והיא ערה לצרכיה ולבעיותיה. העשייה החברתית והתרומה לקהילה, כחלק מפעילות המתקיימת במערכת ההשכלה הגבוהה, הינה בעלת משמעות רבה ומהווה נדבך נוסף של חינוך מעצב ובעל השפעה ניכרת".
במל"ג נקבע כי הפעילות תיעשה בגופים מאורגנים או במסגרות, העוסקים באחד מהתחומים הבאים: חינוך, חברה, רווחה, שיקום, קליטת עליה, בריאות, תרבות ותחומים נוספים. בשונה מפרויקט פר"ח, היוזמה החדשה מכניסה את הפעילות הקהילתית לתוך תוכנית הלימודים האקדמית, ומרחיבה את אופי הפעילות: לא רק חניכת ילדים, אלא פעילות כוללת בקרב ארגונים וקבוצות התורמים לקהילה.
לצורך קידום הנושא הקימה המל"ג ועדה בראשות המנכ"לית שוש ברלינסקי ובהשתתפות פרופ' חיים גורן, פרופ' עמוס רולידר, פרופ' רון רובין, אסף שגף ומשה אהרוני, אשר גיבשה שורה של המלצות לפעילויות נוספות לקידום ועידוד מעורבות של סטודנטים ואקדמיה בקהילה:
- מדי שנה יוענק פרס המועצה להשכלה גבוהה למוסד המצטיין במעורבות חברתית וכן פרס המל"ג לסטודנט אשר תרם תרומה יוצאת דופן לקהילה.
- יוקצו מדי שנה כ-50 מלגות חדשות לסטודנטים עבור פעילות חברתית.
- יוקצו מדי שנה עד 10 מלגות מחקר לסטודנטים לתואר שני או שלישי אשר יעסקו במחקר אקדמי בתחום הקשור לנושא "החברה והקהילה בישראל".
- יוקצו מדי שנה עד 10 מלגות\מענקי מחקר עבור אנשי סגל שיעסקו בהערכה של תוכניות קיימות למעורבות חברתית של סטודנטים בקהילה.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  08/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
טראסק עשוי לסגור    TLV מצטמצם    שילמו עד עתה 15 דולר למ"ר
מירב לוי
שווי העיסקה כ-650 מיליון דולר    המטוסים יסופקו בסוף שנת 2008    בואינג קיבלה 309 הזמנות למטוס 787 דרימליינר
ענבל אביב
בנימין נתניהו ועוזי לנדאו כינסו מסיבת עיתונאים משותפת ושטחו את מצעם הפוליטי    עיקרי המצע: ביטחון, הדדיות, משאל עם ושלמות ירושלים    לנדאו: אני קורא לידידיי להתאחד סביב נתניהו
הדר פרבר
מאמרי סאטירה באתרים אירניים בעקבות דיווחים על דברי מזכיר 'מועצת המפקדים' שאמר כי "הלא מוסלמים הם חיות המעלות גרה ומפיצות שחיתות עלי-אדמות" ועל דיווח על כי קסטרו יתאסלם
נוה יוסף
ויקטור דדוש חשש כי עם סגירת בית הספר באור יהודה ייסגר גם המזנון שניהל    איים על ראש העיריה: "אם תתחיל איתי לא יעזור השומר בבית שלך עם האקדח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il