X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסוחר העביר טפסי הפקדה מזוייפים לתחנת המשטרה ושחרר ארבע נשים ממעצר לאחר מכן מכר אותן והעליל על קצין המשטרה כי קיבל ממנו שוחד
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר (6.12.05) עונש של 11 שנות מאסר בפועל על תושב ישראל שהורשע (14.9.05) בעבירות של סחר בבני אדם למטרת זנות, ניסיון לסחר בבני אדם לעיסוק בזנות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות, הדחה בעדות, שיבוש מהלכי משפט ואיומים.
על-פי כתב האישום המתוקן הגיע הסוחר לתחנת במשטרה בבת ים והציע לארבע נשים, תושבות מולדובה, לשחררן בערבות. הנשים הסכימו ושוחררו תוך שהן טוענות בפני קצין המשטרה כי הן מכירות את הסוחר מארץ מולדתן.
הסוחר העביר למשטרה טפסי הפקדה מזוייפים על סך 20,000 שקל, חתם על מסמכי השחרור כערב ושחרר את הנשים.
בשלב זה ניסה הסוחר, בעזרת שותפיו, למכור את ארבעת הנשים לקונה באיזור בים המלח. לבסוף נמכרו שתי נשים תמורת סכום של 4,000 שקל, ובשלב מאוחר יותר נמכרו שת הנשים הנותרות.
על-פי כתב האישום, כאשר נעצר הסוחר בחשד לביצוע עבירות הסחר פגש את שותפו לביצוע העבירות, שם שכנע אותו למסור עדות שקר לפיה יעלילו על קצין המשטרה כאילו קיבל מהם שוחד.
את סיפור השוחד תיאר הסוחר בפני רכז המודיעין במח"ש וגובה על-ידי שותפו אשר העיד כי ראה את קצין המשטרה מקבל את סכום הכסף במעטפה.
לאחר חקירה משטרתית הודה השותף כי מדובר בעלילה, אז ספג איומים מהסוחר שצעק לעברו: "אפילו אם אני אשב 10 שנים, אני אשתחרר ואנקום בך ובמשפחתך".
בגזר דינה מציינת השופטת ברכה אופיר-תום כי חומרת המעשים של הסוחר קשה ביותר משום שניצל את המערכת המשטרתית ושחרר את הנשים מתחנת המשטרה, תוך שימוש בטפסי ההפקדה המזוייפים.
"אין מדובר במי ששחרר את הנשים ועזבן לנפשן. מדובר במי שתכנן לסחור בהן, ואכן סחר בהן לאחר מכן. בלשון אחרת, מדובר ב"סוף מעשה במחשבה תחילה", בתכנון עברייני הן בכל הקשור לעצם שחרור הנשים והן לאשר ייעשה בהן לאחר מכן, כולל הניסיון למוכרן למרבה במחיר", כותבת השופטת אופיר-תום בגזר הדין.
עם זאת מוצאת השופטת כי יש להתחשב בעובדה שהסוחר הודה במיוחס לו, שימש כסייען של כוחות המשטרה וכי התנהלות המשטרה בכל נושא שחרורן של הנשים היתה בעייתית.

תפ"ח 1036/03
תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
המל"ג גם תעניק פרסים ו-70 מלגות חדשות על מערבות חברתית    הפעילות תיעשה בגופים מאורגנים או במסגרות העוסקות בחינוך, חברה, שיקום, בריאות ותחומים נוספים
אלעזר לוין
טראסק עשוי לסגור    TLV מצטמצם    שילמו עד עתה 15 דולר למ"ר
מירב לוי
שווי העיסקה כ-650 מיליון דולר    המטוסים יסופקו בסוף שנת 2008    בואינג קיבלה 309 הזמנות למטוס 787 דרימליינר
ענבל אביב
בנימין נתניהו ועוזי לנדאו כינסו מסיבת עיתונאים משותפת ושטחו את מצעם הפוליטי    עיקרי המצע: ביטחון, הדדיות, משאל עם ושלמות ירושלים    לנדאו: אני קורא לידידיי להתאחד סביב נתניהו
הדר פרבר
מאמרי סאטירה באתרים אירניים בעקבות דיווחים על דברי מזכיר 'מועצת המפקדים' שאמר כי "הלא מוסלמים הם חיות המעלות גרה ומפיצות שחיתות עלי-אדמות" ועל דיווח על כי קסטרו יתאסלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il