X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בקרב 64% מהחולים שטופלו בשילוב של פגסיס וקופגוס, נעלם הנגיף המדמם או שכמותו ירדה בצורה משמעותית, לאחר 12 השבועות הראשונים של הטיפול כך עולה ממחקר בינלאומי REPEAT
▪  ▪  ▪

בשורה חדשה לקבוצה גדולה של חולים אשר לא נרפאו ממחלת ההפטיטיס C (צהבת מסוג C) בעזרת הטיפול הראשוני שניתן להם - 64% מהחולים שטופלו בשילוב התרופות פגסיס וקופגוס במינון מוגבר, נעלם הנגיף המדמם או שכמותו ירדה בצורה משמעותית, לאחר 12 השבועות הראשונים של הטיפול. כך עולה (יום ד', 7.12.05) מתוצאות מחקר בינלאומי "REPEAT".
תוצאות המחקר הוצגו במהלך כינוס שקיימה האגודה האמריקנית לחקר הכבד (AASLD). המחקר נערך בקרב מדגם מייצג של 950 חולים מכל רחבי אירופה, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית.
פרופ' פטריק מרסלין, מבית החולים בוז'ון בצרפת ואחד החוקרים הראשיים במחקרר: "אלו הן תוצאות מבטיחות מאוד לחולים אשר לא הגיבו לטיפול קודם. בעבר חולים אלה נחשבו לקשים לטיפול. כיום יש תקווה שיחלימו".
יש לציין כי אחד האתגרים הגדולים ביותר בטיפול בחולי הפטיטיס C, הוא מציאת חלופות טיפוליות לחולים שאינם מגיבים לטיפול הראשוני שקיבלו.
נתונים חדשים אלה מתפרסמים בשעה שבה מחקר גדול שביצועו נדרש על-ידי רשויות הבריאות בארה"ב הראה שפגאינטרון (תרופה אחרת לטיפול בהפטיטיס C, בשילוב עם רבטול), לא הצליח להשיג תגובה נגיפית מתמשכת לטיפול במעל 50% מהחולים. התוצאות שהושגו עם פגסיס מספקות פיתרון חדש עבור חולים כאלה אשר לא הגיבו לטיפול המשולב עם תרופת פגאינטרון.
התרופות פגסיס וקופגוס ניתנות למשך תקופת הטיפול המקובלת של 48 שבועות או למשך תקופה ממושכת יותר של 72 שבועות, וכן עם או ללא מינון מוגבר של פגסיס ב-12 השבועות הראשונים של הטיפול.
תרופת פגסיס הינה תרופת הדור החדש הנרשמת לדלקת כבד נגיפית מסוג C (הפטיטיס C). מחקרים קליניים רחבי היקף הוכיחו את יעילותה ובטיחותה של התרופה במגוון הרחב ביותר של חולים, לרבות חולים עם מחלה קשה לטיפול.
התרופה מבטיחה דיכוי מתמשך של הנגיף לאורך כל תקופת הטיפול. בנוסף, פגסיס היא תרופה אשר אושרה באיחוד האירופי לחולי הפטיטיס C עם רמות תקינות של אנזימי כבד - אוכלוסיית חולים אשר בעבר האמינו כי היא אינה מפיקה תועלת מן הטיפול.
כמו-כן, פגסיס אושרה ביותר מ-40 מדינות בעולם לטיפול בהפטיטיס כרונית מסוג B, ביניהן האיחוד האירופי, שוויץ, הונג קונג, ניו-זילנד, טייוואן ותאילנד, והינה האינטרפרון היחיד מהדור החדש הרשום להתוויה זו.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
ד"ר אילן נילמן מתל אביב חשוד שהשתמש בחשבונות של אחיו וידידתו כדי להעלים הכנסות    שוחרר בערבות
נוה יוסף
שקלים מואשם כי התחמק מתשלום מס הכנסה ומע"מ במסגרת עיסוקו במתן שירותי ייעוץ בתחום הקבלה והנומרולוגיה, מתן הרצאות, ברכות, מכירת קמעות ומזוזות
אלעזר לוין
סוכן שיעביר לחברה קופות גמל ב-7.5 מיליון שקל יקבל חופשה זוגית בארה"ב אבל ישלם חלק מהמס
יואב יצחק
רו"ח ג'קי מצא גבר על שני בכירים אחרים ברשות המיסים: עוזר ברקוביץ ושוקי ויטה    נבחר על-ידי שר האוצר    יובא בקרוב ע"י אולמרט לאישור הממשלה
מחלקה ראשונה
יחליף את רמי חזן שפרש מתפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il