X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Microsoft ישראל השיקה היום את מהדורת העדכון החדשה של Windows Server 2003
▪  ▪  ▪

במקביל להכרזה העולמית מציגה היום (ד', 7.12.05) מיקרוסופט ישראל את מהדורת העדכון החדשה R2 למערכת ההפעלה Windows Server 2003.
מהדורת העדכון החדשה Windows Server 2003 R2, המבוססת על גרסת Windows Server 2003 עם Service Pack 1, מציעה ניהול משופר של שרתי סניפים, יכולות לניהול זהויות וגישה משופרות וייעול של הקצאת המשאבים לאחסון.
תכונה מיוחדת של Windows Server 2003 R2 במהדורת האנטרפרייז תאפשר יחד עם שרת ה-Virtual Server 2005 להריץ עד 4 מערכות וירטואליות על השרת הפיזי, דבר שיביא לחסכון ניכר במשאבים ולייעול מערך ה-IT בארגונים גדולים.
מהדורת העדכון החדשה גם מציעה יכולות משופרות בתחומי האבטחה, המהירות והמהימנות המבוססות על חבילת השירות-Service Pack 1. מהדורת העדכון החדשה תהיה גם זמינה בגרסת 64 ביט, ותאפשר הפעלה ברמת ביצועים גבוהה הן של יישומי 32 ביט ושל יישומי 64 ביט.
Windows Server 2003 R2 תהיה זמינה להפצה ללקוחות תוך 60 יום בשלוש מהדורות: Standard Edition ,Enterprise Edition Datacenter Edition.
גור פרופר, מנהל שיווק Windows Server במיקרוסופט ישראל, מסר כי "התכונות החדשות של מהדורת העדכון R2 מעצימה את משתמשי מערכת ההפעלה Windows Server 2003, ונותנת להם אפשרויות חדשות לשימוש מושכל ויעיל יותר במשאבי ה-IT של הארגון".
גור הוסיף, כי "מהדורת העדכון החדשה מהווה שלב נוסף בקיום ההבטחה של מיקרוסופט, שניתנה במפת הדרכים של המוצר Windows Server בשנת 2004, ואשר הבטיחה מחזור הפצה צפוי יותר עם עדכון מהדורה תוך שנתיים".

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בתגובה לפרסומים על פרשיתו הצפויה של מנהל רשות החברות, שיגר אייל גבאי מכתב לעובדי הרשות בו הבהיר: "לצערכם, לא תזכו להיפטר ממני כה מהר"    טוען: "לא נכון יהיה להחליף סוסים באמצע העלייה"
ניר וייס
השייח' נתון במעצר בית    השופט רובינשטיין: "בסופו של יום, ההתייחסות למשאלות תפילה בציבור בגדרי מעצר בית, הן ליהודים, הן למוסלמים והן לבני עדות אחרות, צריכה להיות של מגמה לבדיקה חיובית ככל שהנסיבות מאפשרות, אך תוך שיקול כל מקרה לגופו"
עומר שיקלר
שר האוצר הגיש את ההצעה לוועדת השרים לחקיקה    אולמרט: הרשות תפעל באופן עצמאי תוך ריכוז תחומי התקשורת השונים לרווחת הציבור ולקידום ענף התקשורת
עומר שיקלר
המס בוטל על מסמכים שנחתמו, החל מה-1 בדצמבר 2005    אולמרט: ביטול המס הוא חלק ממדיניות הממשלה להקטנת נטל המס, לצמצום מעורבות הממשלה ולתמיכה ביעדי הצמיחה    הכנסות המדינה ממיסי בולים הסתכמו בשנת 2004 בכ-880 מיליון שקל
הדר פרבר
שר התחבורה מאיר שטרית: "עבר הזמן בו יכלו עבריינים להתחמק מבדיקה בתואנות שונות ולהמשיך ולסכן את הציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il