X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מקימה קרן Private equity שתנוהל בשיתוף עם דורון שטיגר ועופר ירקוני תקצה לשטיגר וירקוני 18 מיליון ש"ח אגרות חוב להמרה וכתבי אופציה תגייס מהציבור כ- 50 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

שרם פודים קלנר טכנולוגיות (SFKT) הודיעה היום (יום ד', 7.12.05) על תחילת יישום אסטרטגיית הרחבת פעילותה. עד כה עסקה החברה בתחום פעילות עיקרי אחד - ניהול קרנות הון סיכון וניהול השקעות בחברות עתירות ידע ואחרות.
הרחבת הפעילות תבוא לידי ביטוי על-ידי הקמת קרן להשקעות Private Equity יחד עם היזמים דורון שטיגר ועופר ירקוני, בהיקף של עד כ-120 מיליון ש"ח, מתוכם תשקיע מאמצעיה עד כ-60 מיליון ש"ח, והיתרה ממשקיעים חיצוניים.
החברה תקצה לשטיגר וירקוני בחלקים שווים אגרות חוב הניתנות להמרה למניות החברה, וכן כתבי אופציה לפי שער המרה ומחיר מימוש של 2.1 ובתמורה כוללת של 18 מיליון ש"ח בקרן.
פעילות הקרן תתאפיין בהשקעות בחברות בוגרות בתחומי התעשיה השונים. החברה מעריכה, כי קיימות השקעות אפשריות בחברות, המוערכות בחסר בשל קשיים פיננסיים או אופרטיביים או בשל נסיבות מיוחדות אחרות, כגון קשיי ניהול. חברות אלו הן בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה או סיכויי הבראה, שיאפשרו בעתיד מימוש בשיעורי תשואה טובים.
בכוונת שרם פודים קלנר טכנולוגיות להגיש בימים הקרובים טיוטת תשקיף לפיו תגייס סך של כ- 50 מיליון ש"ח באגרות חוב וכתבי אופציות מן הציבור. תמורת ההנפקה תיועד להשקעות בפעילות השוטפת של החברה ולמימון פעילות הקרן.
מנכ"ל שרם פודים קלנר טכנולוגיות, יצחק שרם, ציין, כי הקמת הקרן משתלבת באסטרטגיה העסקית של SFKT לאיתור הזדמנויות השקעה חדשות ומקסום הפוטנציאל הניהולי ויכולות הרה-ארגון של החברה בהשקעה בחברות בוגרות המוערכות בחסר.
שרם הוסיף, כי הקרן תתמקד בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה להן תוכל הנהלת הקרן לתרום ערך מוסף, הן ברמה הניהולית והן ברמה הפיננסית. לדבריו, השותפות עם דורון שטיגר ועופר ירקוני, שהם בעלי ניסיון רב בתחום, יחד עם יכולות הניהול והמימון של SFKT, יסייעו בהפקת תשואות גבוהות וייצור ערך למשקיעים בחברות.
היקף הקרן צפוי בשלב ראשון לעמוד על כ-50 מיליון ש"ח, ובהמשך צפוי לגדול עד לכ- 120 מיליון ש"ח.
עוד הודיעה SFKT כי בכוונתה לרכוש את מניות מרובני (בעל מניות יפני המחזיק בחברה בכ- 16.7%) במחיר של 1.83 שקל למניה בהשוואה למחיר 2.1 שקלים, המהווה את שווי ההון העצמי למניה, ובתמורה כוללת של כ-2.5 מיליון דולר.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
גיוס הכספים לטובת ארגון החמאס - הגיע גם לדנמרק    התובע הכללי בקופנהגן הודיע כי הגיש כתב אישום נגד "הוועדה הדנית של אל-אקצה" הפועלת בתחומי המדינה לצורך גיוס כספים שמועברים לבכירי החמאס היושבים בעזה    היעד: מימון הטרור
עומר שיקלר
חמישה סמלים נידונו ל- 56 ימי מחבוש    הפרשה התרחשה בפלוגה מסייעת של גדוד 'גדעון' בחטיבת 'גולני'    בין היתר עלה, כי הסמלים התעמרו בחיילים הצעירים מהם, מנעו מהם שעות שינה כמתחייב בפקודות הצבא
נוה יוסף
בג"צ קיבל את בקשת האגודה לזכויות האזרח והורה לאסור על הריסת המבנים בח'רבת טאנא עד להחלטה בעתירה לגופה
עומר שיקלר
הצעת החוק של ח"כ הרב משה גפני אושרה בקריאה שניה ושלישית    פגיעה מפעולות איבה תכלול גם פגיעה מפעולות שמטרתן היא פגיעה בעם היהודי, אך להגביל זאת רק לפעולות שמטרתן העיקרית היא פגיעה בעם היהודי
נוה יוסף
בעקבות מקרי האונס וההתעללות נשרה הבת מבית הספר, סבלה מסיוטים, נקשרה לאדם מבוגר וילדה לו שני ילדים שנלקחו ממנה    האב ישלם לביתו פיצויים בסך 70,000 ש"ח למימון טיפול פסיכולוגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il